Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet

Jeg blir så klein av de speil-selfiene.. 

Videoannonse
Annonse
Gjest formula
Skrevet
41 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev:

I den gode gamle Gerry Weber-buksa...

Skrevet
40 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev:

Akkurat nå, formula skrev:

I den gode gamle Gerry Weber-buksa...

Og alltid med hode på skakke...

• Liker 23
Gjest ServiceManagerFrue
Skrevet
8 timer siden, Diamant skrev:

Og alltid med hode på skakke...

Og drar seg i håret.... 

Skrevet

Skjønner ikke hvordan det går ann å skrive så mye om nesten ingenting. Nye prosjekt bla bla bla - hatt det så vondt bla bla bla. Samme leksa som alltid hos AB....

• Liker 25
Skrevet

Hvor var hun forresten for 8 år siden? Mellom konkurser?

• Liker 10
Skrevet

Håper disse 4 damene som inngår samarbeid vet hva de går til

• Liker 17
Skrevet

Hva skjedde med de andre samarbeidene? Det er ikke mange månedene siden hun hadde eierinteresser flere andre AS'er, påsto hun, og hun skulle ha en stor rolle innenfor markedsføring eller hva det var i minst ett av dem. Ikke hørt noe mer om det heller.

• Liker 46
Skrevet

Manisk?? Enda flere nye prosjekter som går i dass?

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, FruJohansen skrev:

Hva skjedde med de andre samarbeidene? Det er ikke mange månedene siden hun hadde eierinteresser flere andre AS'er, påsto hun, og hun skulle ha en stor rolle innenfor markedsføring eller hva det var i minst ett av dem. Ikke hørt noe mer om det heller.

Hun skulle leie seg ut som markedssjef til flere firmaer i følge blogginnlegget "Den nye jobben min!" som ble lagt ut 28. juni i fjor (er nå slettet).  Føyer seg vel bare pent inn i rekka over ting hun har gått høyt ut med, men som ikke ble gjennomført... Er jo et ganske forutsigbart mønster hun følger.

• Liker 45
Skrevet

Hun skriver at hun «vant frem» i sakene hun har vært involvert i. For den vanlige leser vil det fremstå som om hun har fått gjennomslag i sakene mot de hun har «anmeldt» og det er kanskje hensikten. 

• Liker 31
Skrevet

😂 nå jobber AB seg mot noe fantastisk som skal gå over 5 år ‼️ hun klarer jo ikke fullføre noe som går over 5 uker , hvem går inn i et samarbeid med henne ?? Lurt av AB å ha brukt sletteknappen flittig , jo mindre informasjon om seg selv , jo bedre tenker hun nok . Så fikk hun fram at hun vant igjen , vet ikke hva hun vant , men å vinne og ha rett er meglet viktig for denne dama .

• Liker 48
Skrevet
11 minutter siden, Lkk skrev:

😂 nå jobber AB seg mot noe fantastisk som skal gå over 5 år ‼️ hun klarer jo ikke fullføre noe som går over 5 uker , hvem går inn i et samarbeid med henne ?? Lurt av AB å ha brukt sletteknappen flittig , jo mindre informasjon om seg selv , jo bedre tenker hun nok . Så fikk hun fram at hun vant igjen , vet ikke hva hun vant , men å vinne og ha rett er meglet viktig for denne dama .

Dream on, tenker jeg... Det er kanskje en god egenskap å fortsatt ha troen etter så mange nederlag. Vet damene hva de går inn i og har googlet litt? 

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt (navn på barn), og svar til dette

Perelandra, mod.

Skrevet
27 minutter siden, Sh999 skrev:

Hadde aldri «belønnet» banet mitt for og få gode karakterer. Det blir bare så feil!! Da ville han jo følt at han ikke er bra nok, de gangene han ikke fikk god karakter.. Å gjøre sitt beste får være godt nok, om så det bare blir en treer. 

Er så enig.  Så lenge mine gjør så godt de kan så kan jeg ikke forlange noe mere. 

• Liker 12
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Man legger et unødvendig stort press på unger (de har i utgangspunktet stort press på seg på ungdomsskolen) mtp karakterer - blir bare helt feil å "belønne" for gode karakterer. Det er ikke belønning det er et press egentlig. Hun går imot hva skoler anbefaler vedr. belønningssystem.

Skrevet

Nytt bilde av Snapchat.. De som mener hun ser ut som 60 tar helt feil.  Bildet av henne er helt Uretusjert.  Vet ikke helt hva jeg skal skrive fordi det blir sikkert moderert bort🙂

• Liker 12
Skrevet

Jeg synes det blir veldig feil å kritisere eller diskutere et menneske sitt utseende. Det er vel lov å si at AB absolutt ikke ser ut som hun er 60 år? Det synes jeg virkelig ikke hun gjør. Generelt kan man vel si at de fleste ser bedre og yngre ut med sminke, fillers, makeup-tatovering og vippe-extentions (hvis det ikke overdrives), men at alt dette er fake på linje med filter?

• Liker 19
Skrevet
15 minutter siden, Malum skrev:

Jeg synes det blir veldig feil å kritisere eller diskutere et menneske sitt utseende. Det er vel lov å si at AB absolutt ikke ser ut som hun er 60 år? Det synes jeg virkelig ikke hun gjør. Generelt kan man vel si at de fleste ser bedre og yngre ut med sminke, fillers, makeup-tatovering og vippe-extentions (hvis det ikke overdrives), men at alt dette er fake på linje med filter?

Helt enig! 

Men det som er det pussige her eller i beste fall litt merkelig er at ei voksen dame på 43 har behov for å skrive at HATERNE (veldig trendy å skrive det for tiden) synes hun ser ut som hun er over 60. Hun legger ved et uskarpt,blurrete, men helt sikkert ikke retusjert bilde der hun skriver at hun synes ikke hun ser ut som hun er 60. 

Forøvrig, selv at jeg synes det pute-flaut å legge ut denne snapen, så synes jeg AB er ei flott dame for sin alder,uansett om hun tyr til litt hjelpemidler her og der.  Jeg er i samme alder selv og «wish I had that body». 

• Liker 14
Skrevet

'Haters gonna hate'skriver hun på sin siste snap. Ja det... vet faktisk ikke hva jeg skal si. Hun er utrolig aggressiv og barnslig.

• Liker 37
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...