Superblomst Skrevet 9. desember 2018 #1701 Del Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, Carina Maria said: Jeg ser at det har blitt rapportert inn og moderator har skrevet det i begrunnelse til modering. I dag var det noen som også hadde kommentert utseende til Anne Brith men da handler det ikke om Anne Brith som bedrift men personen Anne Brith. Men da regner jeg med at du også har fått med deg at det er brukerne her i tråden som rapporterer de få innleggene som går over streken? Du kommer gang på gang inn her og skriver til debattdeltakerne som om vi er en homogen masse. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Malum Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1702 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 4 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg ser at det har blitt rapportert inn og moderator har skrevet det i begrunnelse til modering. I dag var det noen som også hadde kommentert utseende til Anne Brith men da handler det ikke om Anne Brith som bedrift men personen Anne Brith. Da la du kanskje også merke til at veldig mange brukere kritiserte dette, og ba folk om å slette slike usakligheter? Selvjustisen her inne er helt gull, faktisk. Sånn ellers tror jeg de fleste som er aktive i denne tråden har fått med seg at du synes det er helt ok å eksponere barn i SoMe. Vi trenger ærlig talt ikke flere repriser. Det blir litt kjedelig, rett og slett. Endret 9. desember 2018 av Malum Skrivefeil 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grennellik Skrevet 9. desember 2018 #1703 Del Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, Perle skrev: Hva heter podden? Andersen og Jakobsen 👌🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 9. desember 2018 #1704 Del Skrevet 9. desember 2018 26 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg vil ikke svare på det for tråden handler ikke om meg. Det var det jeg visste. Du hadde ikke noe godt argument på det jeg spurte om 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. desember 2018 #1705 Del Skrevet 9. desember 2018 Ryddet for spekulasjoner. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 9. desember 2018 #1706 Del Skrevet 9. desember 2018 55 minutter siden, Carina Maria skrev: Det er hennes egne barn og dere mamma politiet bør passe på dere selv. Du bør heller være glad for at folk bryr seg om mer enn seg og sitt. Vi hadde hatt en grusom verden ellers. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellatin Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1707 Del Skrevet 9. desember 2018 Redd Barna, Røde kors, Blå Kors, UNICEF er en gjeng med sjalu mobbere de altså. For de prøver å ivareta alle barns rettigheter og sikkerhet. De burde rett og slett slutte og heller passe på sine egne saker og egne barn. Tenk så fælt det må være for ledelsen i Syria! De blir jo mobbet når Redd Barna kommer inn og påstår barna de sine er utrygge! 76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Zenhouse Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1708 Del Skrevet 9. desember 2018 Ingen tvil om at noen har talent her, og at mor følger opp... men Johaug og Bjørgen hadde også foreldre som kjørte, og venta utallige timer på at treninger og konkurranser skulle bli ferdige. Men UTEN å ha tusenvis av øyne på seg gjennom div treningstimer og tøying og bøying i stua. Får litt sånn «Gjert Ingebrigtsen wannabe» vibber her av ho mor.... uten sammenligning forøvrig. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 9. desember 2018 #1709 Del Skrevet 9. desember 2018 2 timer siden, Carina Maria skrev: Du har et valg og det er og la vere og følge henne for ingen tvinger deg. Ingen tvinger noen til å følge med på kjendiser eller hva annet man måtte interessere seg for. Det fører imidlertid at hårreisende oppførsel ikke skal kritiseres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 9. desember 2018 #1710 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Jeg har skjønt det men du har et valg og la være og iritere deg ved og slutte og se på snapper for dem viser frem barna sine. DET ER DERES BARN OG IKKE DITT. Så hvis du opplever at foreldre ikke oppfører seg greit ovenfor barna sine, så mener du det er best å bare lukka øynene og la være å gjøre noe med saken? Det er i så fall en skummel holdning. Ikke bare ovenfor barn, men ovenfor alt annet i verden. Hvis vi lukker øynene, ikke kritiserer og ikke drar etiske problemstillinger og kritikkverdige forhold i offentligheten, hva vil bli status da tror du? Folk vil være uopplyste, refleksjonsnivået lavt og de som bedriver den kritikkverdige holdningen (samme hva det måtte være) vil fortsette med dette. Søkelys på slikt er derfor enormt viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1711 Del Skrevet 9. desember 2018 Alle barn har rett til privatliv. Foreldre skal ivareta sine barns interesser. Klart foreldre har rett og plikt til å ta avgjørelser på vegne av barna sine - men de har også en SOLEKLAR plikt til å ta vare på ungene sine, passe på dem, verne om deres integritet og om deres privatliv. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 9. desember 2018 #1712 Del Skrevet 9. desember 2018 3 timer siden, Perle skrev: Hva heter podden? Andersen og Jakobsen (evt Jacobsen?). Det er i siste episode de snakker om "irriterende bloggere". Ca halvveis i episoden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EMG Skrevet 9. desember 2018 #1713 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Jeg ser at det har blitt rapportert inn og moderator har skrevet det i begrunnelse til modering. I dag var det noen som også hadde kommentert utseende til Anne Brith men da handler det ikke om Anne Brith som bedrift men personen Anne Brith. Som jeg har skrevet tidligere så har jeg rapportert inn innlegget om utseende, men det ser ut til å være i henhold til regelverket da det har overlevd to modereringer nå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banænie Skrevet 9. desember 2018 #1714 Del Skrevet 9. desember 2018 Ja, det er hennes barn, og derfor burde hun ta gode avgjørelser på vegne av barna! Hun er deres beskytter og stemme, ikke den som skal dele alt og ingenting med alle. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1715 Del Skrevet 9. desember 2018 8 minutter siden, Peaky Blinders skrev: Så hvis du opplever at foreldre ikke oppfører seg greit ovenfor barna sine, så mener du det er best å bare lukka øynene og la være å gjøre noe med saken? Det er i så fall en skummel holdning. Ikke bare ovenfor barn, men ovenfor alt annet i verden. Hvis vi lukker øynene, ikke kritiserer og ikke drar etiske problemstillinger og kritikkverdige forhold i offentligheten, hva vil bli status da tror du? Folk vil være uopplyste, refleksjonsnivået lavt og de som bedriver den kritikkverdige holdningen (samme hva det måtte være) vil fortsette med dette. Søkelys på slikt er derfor enormt viktig. Beklager med tråden om Anne Brith er ikke plassen og svare på dette. Det finnes tråd om mamma bloggerne hvor eksponering av barn foregår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 9. desember 2018 #1716 Del Skrevet 9. desember 2018 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Beklager med tråden om Anne Brith er ikke plassen og svare på dette. Det finnes tråd om mamma bloggerne hvor eksponering av barn foregår. Så du mener at AB ikke eksponerer barna sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1717 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Peaky Blinders skrev: Så du mener at AB ikke eksponerer barna sine? Jeg vil ikke diskutere dette for jeg gjør det samme selv på bloggen min, insta og snap chat 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1718 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg vil ikke diskutere dette for jeg gjør det samme selv på bloggen min, insta og snap chat 😄 Så slutt å spamme ned tråden da vel! 87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1719 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg vil ikke diskutere dette for jeg gjør det samme selv på bloggen min, insta og snap chat 😄 Da utleverer du dine egne barn og tar fra dem retten til privatliv. Det er skikkelig, skikkelig ugreit. 102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no. 72 Skrevet 9. desember 2018 #1720 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Jeg vil ikke diskutere dette for jeg gjør det samme selv på bloggen min, insta og snap chat 😄 Hvis du ikke vil diskutere dette, hvorfor skriver du meningene du har i denne tråden da? Er det fore å ødelegge debatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg