Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Nevod skrev:

Kan si hva man vil om AB, men for en utrolig pen dame!

JEG synes ikke en dame på 40+ som desperat prøver fillers, snapfilter++ for og minne om sine 20år gamle venninner er noe «utrolig pen dame», men smaken er heldigvis som baken; Delt👍☺️

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det nok også er for å provosere. Slik hun holder seg aktuell. Rabiate innlegg og bruk av barna, bakingen hennes alene gir ikke høye lesertall.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shadowofthewind
1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Tenker det nok også er for å provosere. Slik hun holder seg aktuell. Rabiate innlegg og bruk av barna, bakingen hennes alene gir ikke høye lesertall.

Hun er jo livredd for å bli glemt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo greit tall på antall visninger på YT da. Om hun bare kunne holdt seg til baking. 

Skjønner godt hun er stolt av ungene, men hadde vært fint om de ble skjermet som hun lovte. Ikke bare fra blogg, men alt av SoMe.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Picketfence
14 timer siden, Nevod skrev:

Kan si hva man vil om AB, men for en utrolig pen dame!

Jeg ønsker å moderere kommentaren min, for min eller din subjektive oppfatning av ABs utseende er både irrelevant og uinteressant for diskusjonen. Enig i at karakteristikk av utseende ikke hører hjemme her. 

Vil likevel stå for at utseende avhenger mye av personlighet etter min oppfatning, og her kommer ikke AB særlig godt ut grunnet måten hun fremstår i offentligheten. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nevod skrev:

Kan si hva man vil om AB, men for en utrolig pen dame!

Virkelig? Dette viser bare hvor utrolig ulikt syn man kan ha på skjønnhet. Jeg synes hun i beste fall er ordinær. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, marthes skrev:

Jeg forstår ikke behovet for å utlevere datteren såpass på Instagram.... jeg klarer ikke å forstå! 

Klarer ikke forstå det jeg heller

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ORKER ikke mer eksponering av barn nå. De burde høre på podcasten til KA og Beldinda, der de tydelig forteller hva de (og mange andre) mener om forretningsmodellen hennes. Kristina har blogga i 10 år, og aldri eksponert familie eller andre på samme måte som AB. (Hun har ikke barn, men har generelt aldri blogget på den måten.) Så det er fullt mulig å blogge uten å skape skandale. 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På IG er det en videosnutt av datter + tre andre hvor hun legger ut navn på Ig konto til de 4 jentene som er på bilde. Dette synes jeg så utrolig lite om.. Hadde en mamma på laget til min datter gjort dette så hadde det klikket for meg.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nettroll skrev:

Jeg ORKER ikke mer eksponering av barn nå. De burde høre på podcasten til KA og Beldinda, der de tydelig forteller hva de (og mange andre) mener om forretningsmodellen hennes. Kristina har blogga i 10 år, og aldri eksponert familie eller andre på samme måte som AB. (Hun har ikke barn, men har generelt aldri blogget på den måten.) Så det er fullt mulig å blogge uten å skape skandale. 

 

Hva heter podden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blubird skrev:

Kan vi holde oss for gode til å diskutere utseende her..? Det drar ned hele seriøsiteten av diskusjonen som burde fokuseres på den evinnelige eksponeringen av de rundt henne, enten det er familie eller ekser, og måten hun driver bedriften annebrith.no på. Diskusjon om hvordan hun ser ut har absolutt ingenting her inne å gjøre. 

Jeg har rapportert utseendediskusjon - inkludert det første innlegget som starter den. Moderering har vært gjennomført, men de lot det stå - mulig jeg har misforstått reglene her.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
56 minutter siden, terteskjell skrev:

På IG er det en videosnutt av datter + tre andre hvor hun legger ut navn på Ig konto til de 4 jentene som er på bilde. Dette synes jeg så utrolig lite om.. Hadde en mamma på laget til min datter gjort dette så hadde det klikket for meg.

 

Du har et valg og det er og la vere og følge henne for ingen tvinger deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...