Fjugur Skrevet 9. desember 2018 #1681 Del Skrevet 9. desember 2018 9 timer siden, Nevod skrev: Kan si hva man vil om AB, men for en utrolig pen dame! Og hvordan er DET relevant for diskusjonen i tråden? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 9. desember 2018 #1682 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Du har et valg og det er og la vere og følge henne for ingen tvinger deg. Du har ikke helt skjønt hvorfor jeg er kritisk til all eksponering av mindreårige og deres venner? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg bygdefruen Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1683 Del Skrevet 9. desember 2018 1 time siden, Carina Maria skrev: Du har et valg og det er og la vere og følge henne for ingen tvinger deg. Dette skriver du i alle tråder du er aktiv i. Er det så lettvint i din verden? Tror du at ting blir bedre hvis man slutter å følge noen? 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1684 Del Skrevet 9. desember 2018 6 minutter siden, terteskjell skrev: Du har ikke helt skjønt hvorfor jeg er kritisk til all eksponering av mindreårige og deres venner? Jeg har skjønt det men du har et valg og la være og iritere deg ved og slutte og se på snapper for dem viser frem barna sine. DET ER DERES BARN OG IKKE DITT. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg terteskjell Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1685 Del Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har skjønt det men du har et valg og la være og iritere deg ved og slutte og se på snapper for dem viser frem barna sine. DET ER DERES BARN OG IKKE DITT. Så du synes at all eksponering av barn er helt ok? Du ser ikke noe som helst negativt i det? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oktnxbye Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1686 Del Skrevet 9. desember 2018 22 minutter siden, Carina Maria skrev: Du har et valg og det er og la vere og følge henne for ingen tvinger deg. Skal vi bare tenke sånn om alt vi ser som ikke er greit da? At vi har et valg og kan la være fordi vi ikke er tvunget til å bry oss? Jaja, så blir nabojenta skambanket hjemme, men mamma og pappa vet jo tross alt best når det gjelder eget barn, så da får det være greit da og ikke noe vi skal bry oss med. Det er jo ingen som tvinger oss til det, nei - vi får passe våre egne saker. Ja, det er kanskje en litt i overkant drøy sammenligning, men jeg vil likevel påstå at den er relevant. Vi kan ikke bare lukke øynene, klikke oss ut av en side eller trygge avfølg på instagram og late som det ikke finnes. Om jeg eller du eller hvemsomhelst slutter å følge - så vil innholdet likefullt ligge der. Eksponering og grov utlevering av mindreårige og tredjeparter som ikke får mulighet til å komme med motsvar vil fortsette å blomstre og ingenting kommer til å forandre seg. Det er det og det er derfor vi diskuterer her inne. Fordi vi nekter å lukke øynene og late som det aldri skjedde. Vi nekter å være passive observatører som følger galskapen fra sidelinjen uten å gjøre det vi kan. Noen må faktisk stå opp for de som ikke har muligheten til det selv. 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 9. desember 2018 #1687 Del Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har skjønt det men du har et valg og la være og iritere deg ved og slutte og se på snapper for dem viser frem barna sine. DET ER DERES BARN OG IKKE DITT. Det er jo nettopp det at det ikke er "vårt" barn som gjør at man reagerer. I tillegg har hun tydeligvis nå eksponert barn som ikke engang er hennes . 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. desember 2018 #1688 Del Skrevet 9. desember 2018 3 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har skjønt det men du har et valg og la være og iritere deg ved og slutte og se på snapper for dem viser frem barna sine. DET ER DERES BARN OG IKKE DITT. Det er forskjell på når en venninne legger ut en haug med snapper av barna og når AB gjør det. AB er en bedrift med en haug med kjente og ukjente følgere på Instagram, den burde blitt forbeholdt henne, baking og bloggen. Barna hennes har ingenting der å gjøre. Synes det er forkastelig, spesielt etter hun gjentatte ganger får tilbakemeldinger om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1689 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, terteskjell skrev: Så du synes at all eksponering av barn er helt ok? Du ser ikke noe som helst negativt i det? Jeg vil ikke svare på det for tråden handler ikke om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1690 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 2 minutter siden, jentekvinne skrev: Det er forskjell på når en venninne legger ut en haug med snapper av barna og når AB gjør det. AB er en bedrift med en haug med kjente og ukjente følgere på Instagram, den burde blitt forbeholdt henne, baking og bloggen. Barna hennes har ingenting der å gjøre. Synes det er forkastelig, spesielt etter hun gjentatte ganger får tilbakemeldinger om det. Det er hennes egne barn og dere mamma politiet bør passe på dere selv. Endret 9. desember 2018 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1691 Del Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, jentekvinne skrev: Det er forskjell på når en venninne legger ut en haug med snapper av barna og når AB gjør det. AB er en bedrift med en haug med kjente og ukjente følgere på Instagram, den burde blitt forbeholdt henne, baking og bloggen. Barna hennes har ingenting der å gjøre. Synes det er forkastelig, spesielt etter hun gjentatte ganger får tilbakemeldinger om det. Uenig med deg der. Hun bestemmer over sine egne barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. desember 2018 #1692 Del Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Uenig med deg der. Hun bestemmer over sine egne barn. Hun bestemmer over sine egne barn ja, men hun vet ikke barnas beste når hun legger ut så mye som hun gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 9. desember 2018 #1693 Del Skrevet 9. desember 2018 6 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg vil ikke svare på det for tråden handler ikke om meg. Du vil ikke svare fordi du har ikke ett godt nok argument tror nå jeg.😀 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Superblomst Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1694 Del Skrevet 9. desember 2018 5 minutter siden, Carina Maria said: Det er hennes egne barn og dere mamma politiet bør passe på dere selv. Carina Maria, det er en gjenganger at du kommer inn i tråder og avsporer med masse innlegg som inneholder en setning. Kan du være så snill å samle tankene dine i ett innlegg, så blir det mindre å scrolle forbi? 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1695 Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) 4 minutter siden, Superblomst skrev: Carina Maria, det er en gjenganger at du kommer inn i tråder og avsporer med masse innlegg som inneholder en setning. Kan du være så snill å samle tankene dine i ett innlegg, så blir det mindre å scrolle forbi? Jeg har like rett og si min mening om som dere som skjuler dere med og si at dere diskuterer Anne Brith som bedrift men diskuterer utseende og barna hennes. Skjerp dere. Endret 9. desember 2018 av Carina Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 9. desember 2018 #1696 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg har like rett og si min mening om som dere som skjuler dere med og si at dere diskuterer Anne Brith som bedrift men kritiserer både barna og utseende på henne. Samle tankene dine selv du, Når jeg ser kommentarene dine tenker jeg på sangen "Det er lett å være rebell i kjellerleiligheten din" med Karpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellatin Skrevet 9. desember 2018 Populært innlegg #1697 Del Skrevet 9. desember 2018 Det er ikke noe vits i å diskutere med mennesker som rett og slett ikke klarer å komme med fakta som støtter opp under de sine utsagn. Og til stadighet kommer det slike folk inn her med ett mål og det er å avspore og stenge tråden ved å skape brukerdebatt og kvalme. Å komme med en påstand som man prøver å tvinge på andre, og så nekte å forsvare utsagnet er veldig dårlig folkeskikk. Vi syntes alle barn i hele verden burde beskyttes. Det er tydeligvis folk som mener at kun egne barn skal beskyttes. Ikke gidd å bruk krefter på disse folka. De ønsker kun å tvinge sine meninger på andre og at alle som mener annerledes enn de skal skamme seg. Uten å ha midler nok til å faktisk ha noen faktiske argumenter annet enn "dere er slemme! FY! Pass deres egne saker." AB lyver og henger ut alt som kan henges ut for å få det til å klinge litt mer i kassa. Dette er jo common knowledge og etikk? Etikk har hun ikke. Hensyn til mindreårige og de sine privatliv? Næsj hva skal de med det? De er arbeiderene mine. De tjener penger slik at jeg kan kjøpe min egen drøm. 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 9. desember 2018 #1698 Del Skrevet 9. desember 2018 Akkurat nå, Carina Maria skrev: Jeg har like rett og si min mening om som dere som skjuler dere med og si at dere diskuterer Anne Brith som bedrift men kritiserer både barna og utseende på henne. Samle tankene dine selv du, Nårtid kritiserte vi barna? Det vi diskuterer er hvordan Anne Brith BRUKER barna i SoMe. Hvis du har sett direkte kritikk av barna, så håper jeg i så fall at du har rapportert det, for det er ikke innenfor. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 9. desember 2018 #1699 Del Skrevet 9. desember 2018 2 minutter siden, Carina Maria skrev: Jeg har like rett og si min mening om som dere som skjuler dere med og si at dere diskuterer Anne Brith som bedrift men diskuterer utseende og barna hennes. Skjerp dere. Det er ingen som påstår at du ikke har rett til å diskutere noe som helst. Dette er tross alt et diskusjonsforum. Men ettersom du kontinuerlig kommer inn med "one liners" og avsporer diskusjonen så er det ikke unaturlig at man ber deg om å slutte med det, eller i det minste spør pent om du i det minste kan samle sammen dine argumenter i ETT innlegg istedetfor at du bruker 15 forskjellige på å gjenta deg. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 9. desember 2018 #1700 Del Skrevet 9. desember 2018 1 minutt siden, Oktnxbye skrev: Nårtid kritiserte vi barna? Det vi diskuterer er hvordan Anne Brith BRUKER barna i SoMe. Hvis du har sett direkte kritikk av barna, så håper jeg i så fall at du har rapportert det, for det er ikke innenfor. Jeg ser at det har blitt rapportert inn og moderator har skrevet det i begrunnelse til modering. I dag var det noen som også hadde kommentert utseende til Anne Brith men da handler det ikke om Anne Brith som bedrift men personen Anne Brith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg