Lkk Skrevet 2. desember 2018 #1481 Del Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, Regn skrev: Naturlig at vennene følger ham, ikke henne. Også når det gjelder alder , vennene til Erik er vel i yngste laget for AB . 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 2. desember 2018 #1482 Del Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Lkk skrev: Også når det gjelder alder , vennene til Erik er vel i yngste laget for AB . Valid poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Moi04 Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #1483 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Hadde jeg ikke lest bloggen av og til ville jeg trodd at hun nettopp hadde gjort det slutt med en kjæreste gjennom MANGE år. "Dere spør mye og jeg har ikke så veldig mange svar å gi dere" ...nei så mange spørsmål og svar er det vel ikke når man ikke har vært sammen i 1 år en gang.. og jeg vet at alle er forskjellige, men da jeg ble skilt, etter 10 år med samme mann, valgte jeg å la han "beholde" de vennene han hadde introdusert meg for, jeg fikk beholde mine, og de vi har stiftet bekjentskap til sammen - vel jeg lot han beholde de fleste av de også. Jeg kunne aldri funnet på å presse meg inn steder fordi "det er min rett", ikke ønsket jeg å møte på han i tide og utide heller, så det å si farvel til endel av vennene "mine" var en del av skilsmissen slik at jeg kunne komme meg videre. Hvertfall så lenge vi ikke kunne møtes uten å krangle. Ikke var jeg interessert i å hele tiden bli minnet på hvorfor vi ikke var sammen mer og ikke ville jeg trekke våres felles venner inn i ubehagelige situasjoner heller. Det er bare dårlig gjort. Endret 2. desember 2018 av Moi04 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #1484 Del Skrevet 2. desember 2018 Hadde aldri vært venn med henne. Hadde bare grudd meg til jeg hadde gjort noe galt, og bare vente på all den dritten hun hadde skrevet om på bloggen sin etterpå. Godt jeg ikke stoler på folk generelt, for man vet jo aldri, og AB er et godt eksempel på det. Baksnakken er overalt og hun er av verste sort, som gjør det fullstendig offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #1485 Del Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, shadowofthewind skrev: Hadde aldri vært venn med henne. Hadde bare grudd meg til jeg hadde gjort noe galt, og bare vente på all den dritten hun hadde skrevet om på bloggen sin etterpå. Godt jeg ikke stoler på folk generelt, for man vet jo aldri, og AB er et godt eksempel på det. Baksnakken er overalt og hun er av verste sort, som gjør det fullstendig offentlig. *baksnakking, går litt fort i skrivingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. desember 2018 #1486 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) 3 timer siden, Rosalie skrev: Erfaringsmessig sklir den i et ekspar som kom inn i vennegjengen via eksen raskt ut av vennegjengen. Enig. Folk er forskjellige men jeg vet jeg aldri ville gått i en bursdag med hans venner etter et bittert brudd. Spesielt om det var en fare for at vedkommende ville komme, og også kanskje med en ny dame. Et slikt ubehag ville jeg ikke unnet noen, heller ikke meg selv. Om det var noen jeg fant spesielt tonen med hadde jeg gjerne møtt vedkommende til kino eller middag eller noe, om vedkommende selv hadde tatt initiativet. Endret 2. desember 2018 av Justlooking Trykkleif 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 2. desember 2018 #1487 Del Skrevet 2. desember 2018 2 timer siden, Lkk skrev: Også når det gjelder alder , vennene til Erik er vel i yngste laget for AB . Eldste laget mener du vel. De fleste er vel rundt 30!? AB sine venner er jo tidlig i tjueåra. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 2. desember 2018 #1488 Del Skrevet 2. desember 2018 21 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Eldste laget mener du vel. De fleste er vel rundt 30!? AB sine venner er jo tidlig i tjueåra. Synes dama ser malplasert ut i de fleste settinger med vennene til ex og hennes "egne" venninner som kunne ha vært døtrene! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Potatopotato Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #1489 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/hvem-har-retten-pa-vennene-6668162803 «Å få holde rundt, gråte litt og fortelle dem at ting er vanskelig, uten at noen tar side. Det er god» så hyggelig og ikke kleint i det hele tatt at AB kommer i hans venners bursdag for å sippe og høre om de fremdeles kan kjøre båt til sommeren... Endret 2. desember 2018 av Potatopotato La til Link til innlegg der sitatet er hentet fra 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #1490 Del Skrevet 2. desember 2018 (endret) Frahttps://www.annebrith.no/2018/12/02/hvem-har-retten-pa-vennene/ Sitat Det er mange tanker som kommer opp i hodet når man har brutt med den man elsker mest. Ikke bare er det alle festlighetene som er planlagt i lang tid fremover. Men også julen. Vi hadde jo klare ideer om hvordan den skulle være. I lang tid fremover vil det alltid mangle en. Det er et tap, en sorg, og i hodet mitt en slags traume, jeg må jobbe meg gjennom. Og dette kommer fra noen som nettopp sjikanerte Erik og foreldrene hans i et innlegg, sender sure stikk og hinter om at han er sånn og sånn, og gjør narr av ham. I tillegg dro hun i HANS venn sin bursdag og fikk det hele til å handle om seg ved å sitte og sippe der. Dama er en emosjonell vampyr, rett og slett. Og PS, det var hun som dumpet ham, enda ingenting tyder på det! Ryddet for brudd på opphavsrett, fjernet tre sitater. Perelandra, mod. Endret 3. desember 2018 av Perelandra 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 2. desember 2018 #1491 Del Skrevet 2. desember 2018 2 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Frahttps://www.annebrith.no/2018/12/02/hvem-har-retten-pa-vennene/ Og dette kommer fra noen som nettopp sjikanerte Erik og foreldrene hans i et innlegg, sender sure stikk og hinter om at han er sånn og sånn, og gjør narr av ham. I tillegg dro hun i HANS venn sin bursdag og fikk det hele til å handle om seg ved å sitte og sippe der. Dama er en emosjonell vampyr, rett og slett. Og PS, det var hun som dumpet ham, enda ingenting tyder på det! Heller energivampyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg maipai Skrevet 2. desember 2018 Populært innlegg #1492 Del Skrevet 2. desember 2018 Kan hun ikke bare skrive alle disse innleggene i et dokument og så bare lagre dem på sin egen pc? Jeg kan godt skjønne at det er terapi i å skrive og rase fra seg på papiret. Men hun burde skjønne at det hun tenker og mener akkurat nå, mest sannsynlig ikke er noe hun kan stå for senere. ...eller, det er jo AB. 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 2. desember 2018 #1493 Del Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Sitat Jeg kom meg etter 2-3 uker ut igjen. Men freser enda til alle menn som kontakter meg og vil ha meg med på middag eller kaffe. At ikke folk forstår at man faktisk trenger tid før man overhode klarer å omstille seg. Det er uforståelig for meg. Har man elsket noen så kan man ikke date noen andre to uker etter et brudd. Det er i alle fall min mening. Dette har hun skrevet før, etter forrige brudd. Har hun en bruddmal som hun følger på bloggen etter et nytt brudd? Neste i denne malen, vil da være å fortelle hvor opptatt alle menn er av henne og hvor mange tilbud hun får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. desember 2018 #1494 Del Skrevet 3. desember 2018 29 minutter siden, Emmy_H skrev: Dette har hun skrevet før, etter forrige brudd. Har hun en bruddmal som hun følger på bloggen etter et nytt brudd? Neste i denne malen, vil da være å fortelle hvor opptatt alle menn er av henne og hvor mange tilbud hun får. Hva skal man med Tinder, så mye oppmerksomhet og invitasjoner hun allerede får kort tid etter bruddet! Det er noen som har det gitt! *ironi 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 3. desember 2018 #1495 Del Skrevet 3. desember 2018 Anne Brith bør ta skikkelig rennafart og komme seg vekk fra bloggen, den der coachen sin, og alle andre hun omgir seg med som gir henne råd nå om dagen. Så tunge og tøffe tanker, følelsen av å ha mistet noen, at noen er død, den følelsen av et sånt tap tyder på mye dypere sorger og tanker enn hun er klar over. Hun trenger en god terapeut eller psykolog som hjelper henne med å få på plass alle følelser og tanker. Jeg tviler ikke på at hun har masse tøffe følelser, at hun trenger bekreftelse og trøst for dem, men sosiale media og bloggen er IKKE arena for å få hjelp med sitt innerste jeg. Så jeg håper hun søker og får hjelp, ingen pizzaboy, båtturer i sommer, høye tall på bloggen og slott på haugen kan lindre de dype sår som.hele tiden verker og kommer frem. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 3. desember 2018 #1496 Del Skrevet 3. desember 2018 Aldri sett på mennesker, eller rettere sagt venner som noe man «eier» rettighetene til. Enten det har værtmine, eller dine eller andres. For meg handler det om kjemi mellom mennesker rett og slett. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 3. desember 2018 #1497 Del Skrevet 3. desember 2018 Det smertet å se henne på YouTube. Det virker som et fryktelig traust og dårlig opplegg, der hun sleper seg gjennom nesten 8 minutter om hvordan HUN lager pepperkaker. Det er så langdrygt og så mye «Ehhhhh» «øhhh» «eeeeeeh» at det ble fryktelig irriterende og se på! Med 369 følgere på YT-kanalen sin seint 2.des så lover ikke dette de svære følgerskarene. Det er for tregt å se på, sakte TV. Dårlig klippet. Det fenger ikke. Jeg ville sett dette gjøres mye kjappere. At hun skal drifte sin YT kanal er for meg helt uforståelig. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 3. desember 2018 #1498 Del Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Viking-girl skrev: Det smertet å se henne på YouTube. Det virker som et fryktelig traust og dårlig opplegg, der hun sleper seg gjennom nesten 8 minutter om hvordan HUN lager pepperkaker. Det er så langdrygt og så mye «Ehhhhh» «øhhh» «eeeeeeh» at det ble fryktelig irriterende og se på! Med 369 følgere på YT-kanalen sin seint 2.des så lover ikke dette de svære følgerskarene. Det er for tregt å se på, sakte TV. Dårlig klippet. Det fenger ikke. Jeg ville sett dette gjøres mye kjappere. At hun skal drifte sin YT kanal er for meg helt uforståelig. Men skal hun ikke ha en episode hver dag? I dag er det 3 desember men kun 1 episode er ute. Hun reklamerer med en ny luke hver dag å da bør hun jo sørge for dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 3. desember 2018 #1499 Del Skrevet 3. desember 2018 12 minutter siden, terteskjell skrev: Men skal hun ikke ha en episode hver dag? I dag er det 3 desember men kun 1 episode er ute. Hun reklamerer med en ny luke hver dag å da bør hun jo sørge for dette Hun er da ajour? Både luke 1 og 2 ble lagt ut på riktig dag, regner med at luke 3 kommer ila dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. desember 2018 #1500 Del Skrevet 3. desember 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, brudd på opphavsrett og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg