Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

1 time siden, Diamant skrev:

Idag skal hun i bursdag (en bursdag hun og x'en egentlig skulle i sammen) og mange av X'ens venner er der, men også mange av hennes.

Hun har mange spørsmål rundt dette: "Vil han komme" "Hvordan vil det bli å se han" "Hva om han dukker opp med ny dame" "Hvordan skal jeg klare å forholde meg til alt dette, når alt jeg har lyst til er å skru tiden tilbake å ønske at noen sier til meg at dette marerittet aldri vil skje"

Ref. Snap

Hvis jeg hadde vært henne er det ikke det jeg hadde bekymret meg over. Heller en real skyllebøtte etter å ha skrevet dritt om hans mor til hele offentlighetens skue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skrev hun tidligere i uka: I morgen skal vi allerede filme til et prosjekt jeg skal røpe allerede på lørdag. 

Alle vet at Anne Brith gjør alt for å komme på TV, så dette er nok store greier, særlig nå som hun er ferdig i Bloggerne. Vel, her er lørdag, og hun leverer et innlegg kun bestående av dritt og beskyldninger mot noen som det ikke hersker tvil om hvem er. Et skikkelig A-innlegg!

Uansett hva hun skriver resten av dagen vil det drukne i oppmerksomheten rundt dette innlegget. Noe som tyder på at hun ikke ønsker så mye oppmerksomhet rundt denne TV-opptredenen. Ble det ikke noe av, kanskje? Siden hun har tidenes avledningsmanøver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Brith har altså i dag postet innlegget  https://www.bloglovin.com/blogs/anne-brith-14147719/hvorfor-er-aerlighet-sa-viktig-for-meg-6666758039, der forteller hun at hun blir fysisk dårlig, når mennesker er slemme med andre. Her var det lite selvinnsikt å hente, da Anne Brith blant annet har vært ganske så stygg mot mange, eksempelvis

De fleste som har lest dagens blogginnlegg sitter nok igjen med inntrykk av at det handler om eksens familie. Hvis det ikke er tilfelle, bør Anne Brith snarest presisere det, for å unngå at folk misforstår.

Om AB sikter til eksens familie, så er innlegget et overtramp mot dem, og det er jo ikke så fint gjort. Hva er det hun ønsker å oppnå?

---   https://influencere.wordpress.com/2018/12/01/annebrith-no-om-a-vaere-slem/ -----

Endret av Asti
Endret på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så provosert av det hun skrev i siste innlegg at jeg la inn en kommentar. Men regner med at den ikke blir godkjent.....

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, eksiltronder skrev:

Jeg har sjelden lest noe AB har skrevet, men leste hele svadainnlegget i imguren her nå. Uten kommentarer til innlegget forøvrig er jeg overrasket over hvor dårlig flyt det er i teksten, og hvor ubehagelig den er å lese når hun deler opp på den måte. Veldig korte setninger og unaturlige avsnitt. Det er tydelig at det ikke er særlig krav til skriveferdigheter for å være blogger.

Jeg må bare innrømme at det var de korte «life-lessons» setningene jeg likte før da jeg fulgte bloggen hennes, fordi jeg var jo enig i og forsto godt og relaterte til en setning her og en setning der. 

Helt til jeg forsto det var et godt stykke mellom liv og lære der i gården. 

Har skrevet det før her, men da matkasse-saken og skattelistene dukket opp ble hun helt avkledd i mine øyne. Hun bør lese «Keiserens nye klær» i stedet for andre selvhjelpsbøker. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager finner dere fram på bloggen? Innleggene ligger jo hulter til bulter og ikke i noe logisk rekkefølge? Hdde lyst til å legge igjen en kommentar, men rota meg bort og måtte bare gi opp.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Smørøye skrev:

Hvordan i alle dager finner dere fram på bloggen? Innleggene ligger jo hulter til bulter og ikke i noe logisk rekkefølge? Hdde lyst til å legge igjen en kommentar, men rota meg bort og måtte bare gi opp.

Gå til meny på venstre side og bla ned til "blogg feed" 

Var første gang på år og dag jeg var innom bloggen idag og slet med å finne frem selv.... 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I menyen på bloggen hennes er det noe som heter Mat på bordet, er det noe AB har kalt sin samling oppskrifter og greier, eller er det et samarbeid mellom henne og bloggen Mat på bordet? For den er jeg nemlig ganske glad i...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vitting skrev:

Relativt absurd å se noen skrive "tenk om folk kunne tenkt litt mer på godhet, ikke baksnakket så mye, ikke være så vond mot andre" også sitter vedkommende og bokstavelig talt gjør nøyaktig det. Anne Brith, du har ikke selvinnsikt. 

Sjelden ser man noe så selvmotsigende og uten snev av selvinnsikt. Hun framsnakker alltid seg selv og nedsnakker andre. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Noe annet jeg lurer på er om det AB hevder er 50 000 til gaver kom fra egen lomme eller sponsorenes? Det skriver hun ikke noe om. 

I iveren etter å fremstå som et offer som nok en gang ser godheten og renheten sin bli utnyttet så avslører hun seg som tilsynelatende helt uten begrep om penger eller dømmekraft forøvrig. Det virker ganske utrolig, nesten fantastisk, at så mange nye samarbeidsavtaler har kommet istand etter de graverende oppslagene i DN og Bloggomtoppbloggere og exiten fra "Bloggerne", men tiden vil vel vise hvor reelle disse avtalene egentlig er. 

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, nedsettende innhold, brudd på opphavsrett, og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest shadowofthewind

Den dama minner meg mer og mer om Gunilla Persson fra Svenske Hollywood fruer. Høy på seg selv og gjør "aldri" noe galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem tør være hennes venn etter sånne blogginnlegg? 

Nå ble hun jo advart mot hans unge venner flere ganger, og laget vel oppstyr både på blogg og snap om at hun hadde venner alle aldre. Nå er ikke disse vennene venner lengre fordi de har smilt henne opp i ansiktet og snakketom henne bak ryggen hennes - vel AB Sorry to say; dette er en del av livet. Noen er ekte - andre er ikke....

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, LilleSnupp said:

Mens Mor Hjertegod bare snakker de ned på en offentlig blogg..

☝️☝️☝️☝️👏👏

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Hvem tør være hennes venn etter sånne blogginnlegg? 

Nå ble hun jo advart mot hans unge venner flere ganger, og laget vel oppstyr både på blogg og snap om at hun hadde venner alle aldre. Nå er ikke disse vennene venner lengre fordi de har smilt henne opp i ansiktet og snakketom henne bak ryggen hennes - vel AB Sorry to say; dette er en del av livet. Noen er ekte - andre er ikke....

Vi vet ikke helt hvem hun mener, men hun mener vel de fleste rundt seg.. Klart hans venner gjennom mange år, eller kanskje hele livet, er på hans side når noe skjer. 

En annen ting, ser denne ganske nylige tråden har over fire hundre tusen visninger. Den forrige hadde mellom tre og fire millioner visninger. Antar det ikke bare er de surmaga kritikerne som ikke har noe annet å gjøre, som utgjør alle de visningene? 😊

Endret av Justlooking
Skrev over fire hundre i steden for over fire hundre tusen..
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...