Populært innlegg Oktnxbye Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1361 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Hvis jeg skriver det jeg egentlig tenker på nå, så kommer innlegget til å bli moderert vekk og jeg kommer til å få en kraftig advarsel. Men seriøst. Jo mer hun skriver om dette forferdelige, grusomme og hjerteløse bruddet (som hun selv sto for, deeeeet må vi ikke glemme) som holder henne våken om natta, jo mer respekt og medfølelse får jeg for Erik (og svigers ikke minst). Endret 1. desember 2018 av Oktnxbye 103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 1. desember 2018 #1362 Del Skrevet 1. desember 2018 Alt for klikk... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Grennellik Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1363 Del Skrevet 1. desember 2018 Altså... de menneskene hun skriver om har jo ikke mulighet for å forsvare seg. Hva er poenget med å fortelle dette? 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 1. desember 2018 #1364 Del Skrevet 1. desember 2018 7 minutter siden, Oktnxbye skrev: Men seriøst. Jo mer hun skriver om dette forferdelige, grusomme og hjerteløse bruddet (som hun selv sto for, deeeeet må vi ikke glemme) som holder henne våken om natta, jo mer respekt og medfølelse får jeg for Erik (og svigers ikke minst). Satt akkurat og tenkte det samme!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest shadowofthewind Skrevet 1. desember 2018 #1365 Del Skrevet 1. desember 2018 Tviler på at det aldri var krangling i hennes familie da hun vokste opp ... Krangling skjer i alle familier en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Poit Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1366 Del Skrevet 1. desember 2018 ''Gavmilde'' folk som krever takknemlighet er så usjarmerende... Dersom man selv velger å gi dyre gaver, uten å ha fått ønsker om det, så kan man ikke forlange at folk skal være nesegrus takknemlige. Det kan føles veldig ubehagelig å bli påspandert store verdier ''mot sin vilje'', og det kan ødelegge maktbalansen i et forhold. Godhetstyranni, kalles det. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Skogspike Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1367 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Skremmende. Vi er mange som ser henne i beskrivelsene hun gir på mennesker hun ikke kan ha rundt seg. Hun fremstår som alt dette og mere til selv. Jeg oppfatter henne, og slik hun fremstiller seg, som i helt andre enden av skalaen enn Mor Godhjerta. Ubehagelig å være vitne til. Endret 1. desember 2018 av Skogspike 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2018 #1368 Del Skrevet 1. desember 2018 Hjelpes, så trist. Og patetisk. Tenk å skrive sånn - enten er hun rett og slett ondskapsfull - eller så er hun villig til å selge sjelen sin for lesere. Uansett er det bare forkastelig. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 1. desember 2018 #1369 Del Skrevet 1. desember 2018 16 minutter siden, Kollontaj skrev: Nå er det vel ikke vanlig at foreldre eier noe av barnas eiendom når barna er over 40. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. desember 2018 #1370 Del Skrevet 1. desember 2018 Men det er jo også vanlig at familier eier bedrifter sammen på tvers av generasjoner. Så at det skal være så patetisk å jobbe i familiefirmaet har jeg aldri tenkt på før. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 1. desember 2018 #1371 Del Skrevet 1. desember 2018 Jeg vil ikke inn på bloggen hennes. Hva skriver hun? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 1. desember 2018 #1372 Del Skrevet 1. desember 2018 Hm ... Noen som husker hvilket innlegg hun skrev noe om at hennes foreldre aldri hjalp henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelille Skrevet 1. desember 2018 #1373 Del Skrevet 1. desember 2018 Noen som har imgur av dette innlegget? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 1. desember 2018 #1374 Del Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Dark Star skrev: Gudbedre. Det jeg mener egner seg ikke på trykk, men at noen velger AB - bloggen (altså) som samarbeidspartner og reklamekanal er meg fullstendig uforståelig. Å bli satt i sammenheng med en bedrift(sleder) som er så infam, så blottet for selvinnsikt og så jævla trollete må jo være den sikre død for uansett bedrift. De leser ikke bloggen, men stoler på annonseformidlerens omtale. Det er derfor bra at mange engasjerer seg og gjør annonsørene oppmerksomme på hvilket innhold bloggen egentlig har, at det ikke er en hyggelig «livsstilsbakeblogg» ... Den bloggen er så ille at alt som blir annonsert der - blir i mitt hode til noe ekkelt jeg ikke vil ta på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogspike Skrevet 1. desember 2018 #1375 Del Skrevet 1. desember 2018 Det siste innlegget sier i grunnen alt om hele bedriften, og burde være nok å legge ved til annonsører. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #1376 Del Skrevet 1. desember 2018 11 minutter siden, Pittelille skrev: Noen som har imgur av dette innlegget? Det er et laaangt innlegg, så håper noen med peiling på imgur kan mekke sammen noe. Jeg kan bare kopiere teksten liksom 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1377 Del Skrevet 1. desember 2018 (endret) Angående oppussingen av båthuset de ikke var takknemlig for: https://www.annebrith.no/2018/07/28/snart-ferdig-bathuset/ Sitat Nå har ukene gått fort. Tenke seg at da vi begynte her inne så var alt mørkt, hele båthuset var fylt med masse rart. Jeg er glad for at foreldrene til Erik lot oss få lov til å gjøre dette. I dette innlegget er det altså AB som er takknemlig for at de fikk invadere båthuset til foreldrene hans og ordne det så de kunne bo der. Og de kranglet ikke underveis, og de har et sterkt nok forhold til å kjøpe oppussingsobjekt. Alle som har pusset litt opp med sin bedre halvdel vet vel hvor utfordrende det kan være. Men i dagens innlegg så velger hun altså å snu på all den idyllen fra sommeren, fortelle en annen versjon, igjen, for gang nummer 11? Ryddet for brudd på opphavsrett, fjernet to sitater. Perelandra, mod. Endret 3. desember 2018 av Perelandra 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Infinity Skrevet 1. desember 2018 Populært innlegg #1378 Del Skrevet 1. desember 2018 Da gikk det akkurat som det ble advart om her inne. Å endre status til eks av AB betyr uendelig negativ uthenging. Hvem tør å være nestemann? 81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 1. desember 2018 #1379 Del Skrevet 1. desember 2018 Dette blogginnlegget var drøyt.. tar hun ikke noe selvkritikk for det hun har gjort? Helt utrolig 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 1. desember 2018 #1380 Del Skrevet 1. desember 2018 Der kom det ja. Veldig subtilt. ^^ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg