Leselusa Skrevet 26. november 2018 #1241 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Ærlig talt!!! Å skrive om andres utseende på denne måten er faktisk helt forkastelig!! Ja, å diskutere retusjering og andre ting går ann. Å diskutere et enkelt menneskes utseende og bruke seg selv og venner som sammenligning samt å klage på at noen ser mye eldre ut enn de er er rett og slett kvalmt!! Jeg er ikke noe fan av AB, og håper hun får konsekvenser for sin oppførsel i media og SoMe, men hvordan hun SER UT generelt er da ikke noe greit å diskutere?? Endret 26. november 2018 av Leselusa 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 26. november 2018 #1242 Del Skrevet 26. november 2018 Men er det er jo hvordan hun ikke ser ut som først og fremst diskuteres, eller har jeg misforstått helt?? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 26. november 2018 #1243 Del Skrevet 26. november 2018 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Men er det er jo hvordan hun ikke ser ut som først og fremst diskuteres, eller har jeg misforstått helt?? Helt enig , må da være innafor å påpeke at hun i virkligheten ser mye eldre ut enn på dette bilde vi diskuterer , mulig det er slemt , men ikke mindre sant for det . Synes hun er et dårlig forbilde . Må huske at hun er i midten av førtiåra og ønsker å framstå som halvparten så gammel (regner med det er hele vitsen med bilde ) dette er samme dama som var på skolen og snakket med ungdommer om kroppspess . 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attic Skrevet 26. november 2018 #1244 Del Skrevet 26. november 2018 25 minutter siden, LilleSnupp skrev: Men er det er jo hvordan hun ikke ser ut som først og fremst diskuteres, eller har jeg misforstått helt?? Det går fint an å være kritisk til retusjering uten å påpeke at noen ser gammel ut for alderen og at ikke engang botox kan hjelpe dette håpløse tilfellet osv. Det er slike kommentarer jeg reagerer på. Ikke diskusjon rundt retusjering. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 26. november 2018 #1245 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) 17 minutter siden, Attic skrev: Det går fint an å være kritisk til retusjering uten å påpeke at noen ser gammel ut for alderen og at ikke engang botox kan hjelpe dette håpløse tilfellet osv. Det er slike kommentarer jeg reagerer på. Ikke diskusjon rundt retusjering. Hvis du ønsker fremstå halvparten så gammel som du er , må du også tåle at noen kanskje synes du ser eldre ut enn det du er . Det synes jeg egentlig alle unge burde opplyses om , synes også at unge bør opplyses om at du nødvendigvis ikke ser bedre ut med botox ,bleka tenner og løshår . Det skal ihvertfall jeg gjenta tusen ganger for min datter . Føler jeg har et godt eksempel å vise til . Endret 26. november 2018 av Lkk 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 26. november 2018 #1246 Del Skrevet 26. november 2018 Mener å huske hun på et eller annet tidspunkt hun hadde en «la oss hylle kvinnene og den naturlige skjønnheten», eller noe sånn. Dersom man legger til at det er nok en del av leserene hennes som er av den yngre garde, så synes jeg det er helt på tryne (sorry, not sorry) alle disse filtrene hun sparkler på seg. Hylle naturlig skjønnhet, man er god nok som man er, filter, sminke til det ugjenkjennelige, listen er lang. Hurra for godt vinglete forbilde lizzom.. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 26. november 2018 #1247 Del Skrevet 26. november 2018 4 timer siden, Attic skrev: Hva ER dette for noe å skrive om et annet menneske? I tillegg får det flust med likes. Gratulerer til deg som holder deg så ung og fresh og som er med på å opprettholde KGs dårlige rykte. Jeg sa ikke noe om meg selv, den slutningen dro du selv. Når det er sagt; egentlig er jeg helt enig i at det er nedrig å diskutere folks utseende. Men akkurat denne gangen ble jeg oppriktig sjokkert over at folk synes hun ser ut som en babe og ung for alderen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 26. november 2018 #1248 Del Skrevet 26. november 2018 5 minutter siden, Døgnvill skrev: Mener å huske hun på et eller annet tidspunkt hun hadde en «la oss hylle kvinnene og den naturlige skjønnheten», eller noe sånn. Dersom man legger til at det er nok en del av leserene hennes som er av den yngre garde, så synes jeg det er helt på tryne (sorry, not sorry) alle disse filtrene hun sparkler på seg. Hylle naturlig skjønnhet, man er god nok som man er, filter, sminke til det ugjenkjennelige, listen er lang. Hurra for godt vinglete forbilde lizzom.. Anna Brith har lært av sine bloggkolleger. 😊 Det er flere av de yngre bloggerne som legger ut bilder de kaller «helt naturlig» - fordi de ikke har sminket seg. Det de «glemmer» å nevne, er fillers, botox, tatoverte bryn og lepper, og vippe-extensions. Rosabloggerne, som Anne Brith nå tilhører, har et skrudd forhold til utseendet og konkurrerer med hverandre om å ligne mest mulig på call girls i amerikanske kalkunfilmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 26. november 2018 #1249 Del Skrevet 26. november 2018 Når unge jenter som i utgangspunktet er usikre på egen kropp får se dette bilde av en 43 åring som fremstiller seg som en barbiedukke kan en jo tenke hvilket kroppspress det kan føre til . Tenker hun ikke på at hun snart har barn i denne faresonen selv . Skjønner ikke at noen synes det er så ille å skrive hun ser eldre ut enn hun er , så kroppsfiksert som hun er , må hun faktisk tåle det . 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 26. november 2018 #1250 Del Skrevet 26. november 2018 Noe jeg fant fascinerende med julebordet var at hun på noeogførti (? Litt usikker på alderen hennes) hadde kortere kjole enn alle tjueognoe-åringene. I tillegg til å legge på filter og facetune på bildene. Er helt enig i at hun ser bra ut, og burde ha lov til å vise det, men syns det sier mye om henne at jentene hun var med på noen og tjue valgte å være mer classy enn henne i klesstilen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokuyo Skrevet 26. november 2018 #1251 Del Skrevet 26. november 2018 1 time siden, Lkk skrev: Når unge jenter som i utgangspunktet er usikre på egen kropp får se dette bilde av en 43 åring som fremstiller seg som en barbiedukke kan en jo tenke hvilket kroppspress det kan føre til . Tenker hun ikke på at hun snart har barn i denne faresonen selv . Skjønner ikke at noen synes det er så ille å skrive hun ser eldre ut enn hun er , så kroppsfiksert som hun er , må hun faktisk tåle det . Jeg tror unge jenter gir blanke f* i AB. Nå overvurderer du hvor populær hun er hos andre en middelaldrende kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 26. november 2018 #1252 Del Skrevet 26. november 2018 6 minutter siden, Kokuyo said: Jeg tror unge jenter gir blanke f* i AB. Nå overvurderer du hvor populær hun er hos andre en middelaldrende kvinner. Det er ikke nødvendigvis sånn at kroppspress skapes kun av mennesker man ser opp til eller har som idiol. Det er også et slags "totaltrykk" fra samfunnet generelt sett, og jo flere som holder på sånn - jo verre blir presset. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 26. november 2018 #1253 Del Skrevet 26. november 2018 8 minutter siden, Kokuyo skrev: Jeg tror unge jenter gir blanke f* i AB. Nå overvurderer du hvor populær hun er hos andre en middelaldrende kvinner. Tror du ikke unge jenter følger bloggjentente som AB omgir seg med og derfor får det med seg ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 26. november 2018 #1254 Del Skrevet 26. november 2018 9 timer siden, Leselusa skrev: Ærlig talt!!! Å skrive om andres utseende på denne måten er faktisk helt forkastelig!! Ja, å diskutere retusjering og andre ting går ann. Å diskutere et enkelt menneskes utseende og bruke seg selv og venner som sammenligning samt å klage på at noen ser mye eldre ut enn de er er rett og slett kvalmt!! Jeg er enig og det er stykt gjort og når det diskuteres utseende på den måten som det ble gjort handler det ikke om Anne Brith som bedrift men om Anne Brith som person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 27. november 2018 #1255 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) 15 timer siden, Navigasjon skrev: 5 timer siden, Carina Maria skrev: Jeg er enig og det er stykt gjort og når det diskuteres utseende på den måten som det ble gjort handler det ikke om Anne Brith som bedrift men om Anne Brith som person. Men hvor er admin? De burde jo vært inne og slettet eller mener de at d som skrives ikke er hets? Endret 27. november 2018 av terteskjell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 27. november 2018 #1256 Del Skrevet 27. november 2018 Hvem er målgruppen til annebrith.no egentlig? Før bruddet så lå jo bloggen meget langt nede på blogglisten.no, så det er jo ikke så mange lesere egentlig. Nå ligger hun på ca 5400 lesere, innen bruddet enda færre. Mengder av bakeblogger ligger høyere. https://blogglisten.no/blogg?q=www.annebrith.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 27. november 2018 #1257 Del Skrevet 27. november 2018 (endret) Hun har ikke en spesielt god bakeblogg. Det er absolutt ikke dit jeg ville sett for å finne en virkelig god eller original kake, eller bli inspirert til kreativ pynting. Veldig mye sukkerglasur og kunstig farge og smørkrem er inntrykket jeg sitter igjen med. Jeg baker mye selv, og er ikke imponert av de bakverkene. Endret 27. november 2018 av Lopploella 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 27. november 2018 #1258 Del Skrevet 27. november 2018 Hun må da få kle seg som hun vil, men å hevde at hun vanligvis ser eldre ut enn hun er, er langt unna hets. Virkelig. Nå er det vel innholdet på bloggen som er kritikkverdig, ikke om hun ser eldre eller yngre ut. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 27. november 2018 #1259 Del Skrevet 27. november 2018 Synes det er merkelig at noen roper på admin og kaller det de ikke er enig i for hets . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerke987 Skrevet 27. november 2018 #1260 Del Skrevet 27. november 2018 Isabelle har lagt ut bilde på bloggen der AB ser mer ut som seg selv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg