Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Når det er sagt så skjønner jeg ikke dette ekstreme behovet hun har for å henge med jenter som kunne vært døtrene hennes. Hun er en voksen mor, og det er rart at hun ønsker å feste med 20åringer, og det er rart at de ønsker å feste med hu. 

Det er kanskje en slags markedsføringplan bak det? Jentene hun henger med har masse følgere både på blogg og i SoMe, og ved å dukke opp i andre sine kanaler med ‘tag’ vil dette muligens medføre høyere lesertall? Smi mens jernet er varmt type. 

Dessuten vanker de i samme bransje, sikkert gøy for AB å menge seg med likesinnede folk som lever i ekkokammer.

Endret av gjestgitt
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjestgitt skrev:

Det er ingen tvil om at ansiktet er tungt retusjert/filterpåfilter fra IG stories, men Anne Brith ser helt fantastisk ut i den kjolen og stiletthælene fikk godt frem hennes flotte bein. Ingen skam å bjuda litt på seg selv, selv om hun er i 40-årene, så lenge det er smakfullt. 

Det samme tenkte jeg, hun har en veldig fin figur! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosalie skrev:

Det bildet er så retursert at det faktisk ikke er mulig å kjenne henne igjen. Fra noen-og-40 til 20 på 1-2-3.

Jeg kjenner henne ikke igjen i det hele tatt!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, FruJohansen skrev:

Anne Brith var kjempefin i kjolen i går, det skal hun ha! 👍

Og nettopp derfor gjør det meg så trist at hun har trikset og fikset på bildet, dama er et-par-og-førti og har virkelig ingenting å skamme seg over! 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruJohansen skrev:

Ja, hun har jo kjempeflott kropp, men på det snapbildet går det dessverre ikke an å se noe som helst. Filter, retusjering, og en bildevinkel som gir like lange bein som abarbie. Fryktelig synd at hun har slikt behov for å ikke vise hvordan hun faktisk ser ut.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg kjenner at jeg blir provosert og irritert av VG sitt syn på kvinneguiden. De har på forsiden en lang artikkel om Ida Gran Jansen som forteller om seg, livet, huset de har kjøpt. Noen skarve setninger inni der så forteller hun at hun måtte slutte å lese på kvinneguiden fordi det kom mye drittslenging og påstander om at giktmedisinen hun gikk på var prestasjonsfremmende og grunnen til at hun vant bøttespannkonkurransen med Petter. 

Av hele det innholdet så er det slik VG velger å presentere artikkelen om Ida. Det er skuffende, er det slik de ser på oss? Og de som har tatt kontakt med de om Anne Brith blir bare sett på som nettroll? Artikkelen handler ikke en gang hovedsaklig om sjikane eller hets. 

Dette reagerte jeg også på. Det er leit for Ida at artikkelen ble vinklet på denne måten. Ida presiserer selv at hun fokuserer på mat, men overskriften nevner kun en diskusjon som gikk på Kvinneguiden for 2 år siden. En slik artikkel i VG på søndag er i utgangspunktet flott reklame, men her har journalisten tydelig hatt en agenda og Ida blir framstilt som sår og nærtagende. Det er knapt et ord om kvalitetene hennes. Jeg hadde blitt fly forbannet!

Nå er ikke dette direkte knyttet til Anne Brith, så vi blir vel moderert bort. Men jeg synes det blir klart som dagen hvorfor tabloid-media ikke tok i Anne Brith saken, på tross av beviser og navngitt person som sto fram. 

Endret av bue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruJohansen skrev:

Hun ser smashing ut... Men hvorfor må hun som mor til ei jente i tenårene gjøre slikt med bildene? Jeg skjønner det bare ikke.. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av naturlig skjønnhet? Jeg har vondt av Anne Brith som må hige sånn etter og se ung og fresh ut, det er tydelig at hun sliter med og finne seg selv. Disse "venninnene" hennes er faktisk 20 år yngre, og det blir vanskelig og sammenligne seg med de.. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, bue skrev:

Dette reagerte jeg også på. Det er leit for Ida at artikkelen ble vinklet på denne måten. Ida presiserer selv at hun fokuserer på mat, men overskriften nevner kun en diskusjon som gikk på Kvinne guiden for 2 år siden. En slik artikkel i VG på søndag er i utgangspunktet flott reklame, men her har journalisten tydelig hatt en agenda og Ida blir framstilt som sår og nærtagende. Det er knapt et ord om kvalitetene hennes. Jeg hadde blitt fly forbannet!

Nå er ikke dette direkte knyttet til Anne Brith, så vi blir vel moderert bort. Men jeg synes det blir klart som dagen hvorfor tabloid-media ikke tok i Anne Brith saken, på tross av beviser og navngitt person som sto fram. 

Ja, ikke bare valgte de å sende et meget spydig stikk til kvinneguiden, men de ødela også den fine artikkelen og intervjuet med Ida. Du har rett, hadde de framstilt meg slik Ida fremstår nå, enda en som sliter med nettrollene på KG, hadde jeg blitt forbanna ja! Jeg liker ida, alltid gjort, så jeg lurte litt på hva i alle dager dette var. 

Så da har vel VG gjort det ganske tydelig på hvor de står i forhold til dette forumet, som om vi er en gjeng hetsere og hatere, som ødelegger livsviljen til folk. Skuffende, jeg mistet respekten og tiltroen til VG.

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke første gangen KG og rampelystråden  er prøvd diskreditert og mest sannsynlig ikke siste. Husker enda en artikkel i Nettavisen hvor en bruker ble brukt som referanse (ikke sladdet brukernavnet). Det er helt tydelig at VG og Nettavisen har sterke knytninger til Bloggere pga. klikkbait som er inntjening for pressen. Må legge til at Ida er og blir den rette vinneren av hele Norge baker og at hun er kjempeinspirerende og dyktig. 

Endret av Emmy_H
Leif på leif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Jeg kjenner at jeg blir provosert og irritert av VG sitt syn på kvinneguiden. De har på forsiden en lang artikkel om Ida Gran Jansen som forteller om seg, livet, huset de har kjøpt. Noen skarve setninger inni der så forteller hun at hun måtte slutte å lese på kvinneguiden fordi det kom mye drittslenging og påstander om at giktmedisinen hun gikk på var prestasjonsfremmende og grunnen til at hun vant bøttespannkonkurransen med Petter. 

Av hele det innholdet så er det slik VG velger å presentere artikkelen om Ida. Det er skuffende, er det slik de ser på oss? Og de som har tatt kontakt med de om Anne Brith blir bare sett på som nettroll? Artikkelen handler ikke en gang hovedsaklig om sjikane eller hets. 

Screenshot_20181125-123634_Chrome.jpg

Irriterende, men for meg er VG ikke en avis jeg tar seriøst, og i hvert fall ikke den jeg tyr til for å lese nyheter. VG og Dagbladet burde plasseres sammen med Se&Hør i butikkhyllene.

Endret av Malum
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, Malum skrev:

Irriterende, men for meg er VG ikke en avis jeg tar seriøst, og i hvert fall ikke den jeg tyr til for å lese nyheter. VG og Dagbladet burde plasseres sammen med Se&Hør i butikkhyllene.

Det er dessverre sant, det er lenge siden både VG og Dagbladet drev med ordentlig journalistikk. Av og til har det også hendt at de henter bilder og saker fra Reddit, og oversetter ord for ord, gjerne par dager etter at det ble lagt ut der. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Screenshot_20181125-123634_Chrome.jpg

Det er ikke overraskende at andre ser på de som skriver på KG som nettroll, eller at "folk flest" har et dårlig inntrykk av KG. Det er utrolig mye dumt som skrives på KG. Også på rampelysdelen: i noen tråder går det over stokk og stein og moderatoerne klarer ikke å følge med. 

Samtidig: det å hevde seg utsatt for hets og sjikane er noe alle som er litt i media gjør. Enten har de hatt en vanskelig barndom og blitt mobbet (og nå blomstrer de så klart) eller så blir de daglig utsatt for hets (fordi de er så bra så klart). Og tydeligvis selger det veldig godt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
På 24.11.2018 den 20.33, Privatbruker skrev:

Babe for alderen da! Det skal hun ha..

1E8A6A6B-0AB8-4BF0-80AA-6532153CEDE4.jpeg

Jeg kjenner henne ikke igjen. Hadde faktisk aldri kunne gjette at dette er AB.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2018 den 20.33, Privatbruker skrev:

Babe for alderen da! Det skal hun ha..

1E8A6A6B-0AB8-4BF0-80AA-6532153CEDE4.jpeg

Ja, på bildet ja. Men nå har jeg sett henne flere ganger i virkeligheten, og får ikke helt dette til å stemme. Her er det brukt filter. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...