Snaskesnusken Skrevet 24. november 2018 #1181 Del Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, Rosalie skrev: Rart studenten ikke har blitt anmeldt for æreskrenkelser/injurier 🙄 Ikke sant? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 24. november 2018 #1182 Del Skrevet 24. november 2018 39 minutter siden, Privatbruker skrev: Babe for alderen da! Det skal hun ha.. Dette er det første jeg fikk opp når jeg trykka på denne tråden, skjønte først ikke i hvilken tråd jeg var, eller hvem de personene her er. Hva er det hun har gjort med dette bildet her? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirupssnipp Skrevet 24. november 2018 #1183 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Når det gjelder annonsører. Googler/bakgrunnsjekker ikke annonsører influencere de vurderer å bruke før de inngår samarbeid? Eller er det kun statistikk over klikk og rekkevidde som er interessant? Selv med litt godvilje, forstår jeg ikke at seriøse aktører ønsker å forbindes med slike influencere. Endret 24. november 2018 av Sirupssnipp Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 24. november 2018 #1184 Del Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Sirupssnipp skrev: Når det gjelder annonsører. Googler/bakgrunnsjekker ikke annonsører influencere de vurderer å bruke før de inngår samarbeid? Eller er det kun statistikk over klikk og rekkevidde som er interessant? Selv med litt godvilje, forstår jeg ikke at seriøse aktører ønsker å forbindes med slike influencere. Det er vel for mye "jobb" å google dem. Sløvt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 24. november 2018 #1185 Del Skrevet 24. november 2018 Stakkars AB !!!! Hva er det hun forsøker på ?? 🤦♀️🤦♀️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 24. november 2018 #1186 Del Skrevet 24. november 2018 Er det slutt mellom henne og han som var kjæresten hennes i Bloggerene!?? Det har jeg ikke fått med meg. Hva skjedde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Puffin Skrevet 24. november 2018 Populært innlegg #1187 Del Skrevet 24. november 2018 Veldig leit å se at Amundsen spesial har inngått samarbeid. Jeg var nylig på den nyåpnede på butikken på Lagunen i Bergen og syns den var helt super. Hadde planlagt i alle fall fem julegaver derfra, nå blir ikke det aktuelt. Sendte dem denne e-posten: Quote Hei, jeg var nylig innom deres nyåpnede butikk på Lagunen i Bergen - for en fantastisk butikk! Hyggelig betjening, utrolig spennende utvalg og ikke minst veldig god mat. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å dra tilbake og handle en hel del julegaver hos dere, men etter å ha sett dere som annonsør på annebrith.no er det fullstendig uaktuelt. Regner med dere er klar over disse sakene, og stiller meg undrende til at dere syns dette er en god kanal å promotere via:https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 https://www.dn.no/medier/blogg/bloggere/sosiale-medier/toppblogger-forsokte-a-lokke-bloggpoliti-i-internettfelle/2-1-475466 Ikke minst all den dokumenterte kritikken som går på uetisk drift av selskap samt utlevering av mindreårige barn. Dette er viktige saker for meg, og det gjør dessverre at jeg ikke ønsker å handle hos dere så lenge samarbeidet pågår. Regner også med at dere forstår jeg sender denne e-posten for å informere og forhåpentligvis bruke min forbrukermakt til å påvirke valg videre. Det hadde vært mye enklere å bare ikke handle hos dere igjen, uten å si noe. Ønsker dere lykke til videre! Syns det er viktig å gi beskjed til firma man faktisk velger å ikke handle hos, når det er på grunn av noe så spesifikt som dette. De burde gjort bedre research men fortjener også muligheten til å snu. 96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 24. november 2018 #1188 Del Skrevet 24. november 2018 Hun har en utrolig lekker kropp, samme hvor mye dritt hun gjør. Det kan ingen si imot egentlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 24. november 2018 #1189 Del Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, monstergospel skrev: Hun har en utrolig lekker kropp, samme hvor mye dritt hun gjør. Det kan ingen si imot egentlig. Anne Brith har et helt fint utseende ja, hun trenger hverken billig spray tan, botox eller tåpelige filtre på bildene sine. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 24. november 2018 #1190 Del Skrevet 24. november 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Dette er det første jeg fikk opp når jeg trykka på denne tråden, skjønte først ikke i hvilken tråd jeg var, eller hvem de personene her er. Hva er det hun har gjort med dette bildet her? Jeg reagere også på bildet? Har hun gjort noe med bilde? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 24. november 2018 #1191 Del Skrevet 24. november 2018 56 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Mener du eksen henned Erik? Men han vet jo hvordan hun ser ut, både oppdresset og når man våkner opp og ser ut som brannalarmen gikk av kl 3 om natta... Dette er ikke bare flaut, det er forkastelig oppførsel av en mor til 4! Hun har en ung datter selv, hvorfor skjønner hun ikke at dårlig selvbilde går i arv? Er ikke dette damen som talte mot kroppspress? Hun er en voksen kvinne som burde være trygg på seg selv og sin alder, ikke prøve å se ut og være som de 20år gamle jentene som blogger tull. Det skjønner jo ikke Anne Brith som fortsetter å lage innlegg om ham. Og hun kler seg som en babe i redsel for å bære alderen med stolthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 24. november 2018 #1192 Del Skrevet 24. november 2018 53 minutter siden, Privatbruker skrev: Jo det er jo det (vet ikke om det var ment ironisk fra din side) 😅 Det bildet er så retursert at det faktisk ikke er mulig å kjenne henne igjen. Fra noen-og-40 til 20 på 1-2-3. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 24. november 2018 #1193 Del Skrevet 24. november 2018 Hvorfor ble det slutt med han pizzabakeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 24. november 2018 #1194 Del Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, loveli skrev: Hvorfor ble det slutt med han pizzabakeren? Man skulle tro etter 8 innlegg fra AB om bruddet så ville det være forklart, men nei. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 24. november 2018 #1195 Del Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Emmelise skrev: Man skulle tro etter 8 innlegg fra AB om bruddet så ville det være forklart, men nei. Vil ikke gi klikk til bloggen da vet du... ..når vi først er inne på hva som er selvforklarende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Emmelise Skrevet 24. november 2018 Populært innlegg #1196 Del Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, loveli skrev: Vil ikke gi klikk til bloggen da vet du... ..når vi først er inne på hva som er selvforklarende... Jeg var umåtelig sarkastisk. Hun har bokstavelig talt skrevet 8 innlegg om det uten å forklare noe som helst. Ihvertfall ikke annet enn at det var definitivt HUN som slo opp. Men hun vil for all del ikke snakke om det. Annet enn de 8 innleggene med svada selvsagt. 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 24. november 2018 #1197 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) 1 time siden, Emmelise skrev: Jeg var umåtelig sarkastisk. Hun har bokstavelig talt skrevet 8 innlegg om det uten å forklare noe som helst. Ihvertfall ikke annet enn at det var definitivt HUN som slo opp. Men hun vil for all del ikke snakke om det. Annet enn de 8 innleggene med svada selvsagt. Haha! Beklager! Ettersom jeg ikke leser bloggen visste jeg ikke det og da trodde jeg du var unødvendig nebbete. Og jeg biter tilbake. Hun vet å melke situasjonen den dama der... Endret 24. november 2018 av loveli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 24. november 2018 #1198 Del Skrevet 24. november 2018 1 time siden, Stjernekikkeren skrev: Anne Brith har et helt fint utseende ja, hun trenger hverken billig spray tan, botox eller tåpelige filtre på bildene sine. Enig! Jeg tar sterk avstand til AB sin eksponering og for så vidt blogging generelt og kjenner henne hovedsakelig kun via bloggerne, litt instagram og tråden her. Men hun har en flott kropp og et normalt fint utseende, og dette bør hun være stolt over! Jeg synes det er synd å se hvordan hun gjør det hele «billigere» med alt du nevner (og hakket kort kjole på nevnte bildet spør du meg). 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 24. november 2018 #1199 Del Skrevet 24. november 2018 1 time siden, Privatbruker skrev: Jo det er jo det (vet ikke om det var ment ironisk fra din side) 😅 Det var egentlig ikke ironisk ment, jeg greier ikke å se at det der er AB..... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 24. november 2018 #1200 Del Skrevet 24. november 2018 (endret) Det er ingen tvil om at ansiktet er tungt retusjert/filterpåfilter fra IG stories, men Anne Brith ser helt fantastisk ut i den kjolen og stiletthælene fikk godt frem hennes flotte bein. Ingen skam å bjuda litt på seg selv, selv om hun er i 40-årene, så lenge det er smakfullt. Endret 24. november 2018 av gjestgitt 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg