Ellatin Skrevet 5. november 2018 #201 Skrevet 5. november 2018 Det er jo trist når forhold går i grus. Uansett så er hjertesorg noe vondt. Er jo ingen tvil om at hun har kost seg glugg i hjel med Pizzaboy. Kanskje spesielt sommeren. Hun sa jo at hun måtte være sammen med noen i alle årstider for å se om de var kompatible. Hun hadde vel til nå bare opplevd vår og sommer. Kanskje han ikke hadde nok luksus å friste med om høsten? Er jo ikke vær for å flotte seg ute på sjøen i store båter. Kan jo også forklare den enormt destruktive oppførselen hennes i det siste. For hun har jo gått helt av hengslene. Kanskje når hun klarer å finne tilbake til hverdagen som singel at det kan komme en skikkelig unnskyldning fra den kanten. Jeg tviler sterkt da hun aldri tar feil og aldri er den som har oppført seg noe mindre enn perfekt. Men kanskje? 29
Be-LissiMo Skrevet 5. november 2018 #202 Skrevet 5. november 2018 17 minutter siden, marie_82 skrev: Jeg tror hun kastet han også under bussen for å redde egen ræv. Nå er det trist og leit rundt henne igjen og alle er opptatt av bruddet, og glemmer all kaninkoker-galskapen hennes. Kaninkokergalskap!!! Dauer av latter 😂 😂 31
Be-LissiMo Skrevet 5. november 2018 #203 Skrevet 5. november 2018 17 timer siden, marie_82 skrev: Ironisk at AB gjør narr av denne bakeren for å løpt til VG og sladret. Vi alle kan jo bare forestille oss hva hun selv hadde gjort om hun hadde bakt en like stor bestilling omtrent gratis for litt omtale, som ikke ble fulgt opp.. Selvinnsikt er ikke allemannseie. INNERTIER 😁😎 31
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 5. november 2018 Populært innlegg #204 Skrevet 5. november 2018 Når Anne Brith ble konfrontert av en åpen Fru Johansen så var det jo akkurat det hun ville, at noen ikke-anonyme skulle ta kontakt, men hun svarte ikke så jeg regnr med at hun rett og slett ikke hadde er bra nok svar å komme med. Når hun ikke kom noe vei med BOTB, så prøvde hun å snike til seg IP adressen deres ved å lyve, når det ikke fungerte fikk hun ML til å slåss for seg i kommentarfeltet, det var jo virkelig strålende pr for ML slik hun valgte å fremstå, så det og gikk til helvete. Så d valgte hun å slette, og slette, og slette, slette helt til hun fremstod som en snill, bakeglad, balansert og rolig firebarnsmor fra stille rolige Sørumsand. Anne Brith skifter ham, hun er ferdig med det kapitlet der, tror hun hvertfall selv, og i en ny start tror jeg ikke det er plass til Erik, så jeg tror nok på at hun dumpet ham ja, fordi hun ikke ville ha en videre som visste så mye om henne som det han gjorde. Ikke vet jeg, men jeg er ganske sikker på at dette bruddet var kalkulert. De derre tankene hennes lm å velge dukket jo opp rett etter at at helsikke brøt løs. 53
Be-LissiMo Skrevet 5. november 2018 #205 Skrevet 5. november 2018 6 timer siden, Flettfrid skrev: Hun har opprettet en ny FB profil ser jeg, med bare noen og 60 venner. Spørs om hun har innsett at hun må ha noe litt mer personlih for å beskytte barna og seg selv. Slettet den gamle? 1
Gjest nicecar Skrevet 5. november 2018 #206 Skrevet 5. november 2018 (endret) 5 timer siden, Stjernekikkeren skrev: Når Anne Brith ble konfrontert av en åpen Fru Johansen så var det jo akkurat det hun ville, at noen ikke-anonyme skulle ta kontakt, men hun svarte ikke så jeg regnr med at hun rett og slett ikke hadde er bra nok svar å komme med. Når hun ikke kom noe vei med BOTB, så prøvde hun å snike til seg IP adressen deres ved å lyve, når det ikke fungerte fikk hun ML til å slåss for seg i kommentarfeltet, det var jo virkelig strålende pr for ML slik hun valgte å fremstå, så det og gikk til helvete. Så d valgte hun å slette, og slette, og slette, slette helt til hun fremstod som en snill, bakeglad, balansert og rolig firebarnsmor fra stille rolige Sørumsand. Anne Brith skifter ham, hun er ferdig med det kapitlet der, tror hun hvertfall selv, og i en ny start tror jeg ikke det er plass til Erik, så jeg tror nok på at hun dumpet ham ja, fordi hun ikke ville ha en videre som visste så mye om henne som det han gjorde. Ikke vet jeg, men jeg er ganske sikker på at dette bruddet var kalkulert. De derre tankene hennes lm å velge dukket jo opp rett etter at at helsikke brøt løs. Burde hun ikke heller være redd for hva han kan finne på å si mtp. alt han vet om henne? Innlegget er ryddet for krenkende utsagn. Endret 5. november 2018 av nicecar
Flettfrid Skrevet 5. november 2018 #207 Skrevet 5. november 2018 6 minutter siden, Be-LissiMo skrev: Slettet den gamle? Nei hun har den å enda. 1
Gjest Senil Skrevet 5. november 2018 #208 Skrevet 5. november 2018 (endret) Å derfor blander man ikke barn inn i et forhold før det har gått lang tid. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 5. november 2018 av Senil
Be-LissiMo Skrevet 5. november 2018 #209 Skrevet 5. november 2018 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Nei hun har den å enda. Ok takker 🙂 1
Gjest Emmy_H Skrevet 5. november 2018 #210 Skrevet 5. november 2018 (endret) 4 timer siden, Senil skrev: Å derfor blander man ikke barn inn i et forhold før det har gått lang tid. Jeg er enig! Derfor mener jeg også at man ikke bør diskutere bruddet her på KG. At hun velger å utlevere privatlivet sitt på den måten sier oss alt om at det blandes privat og forretning. Nå har ikke bruddet mye med den kommersielle delen av ABD blogg, hvis bloggeren ønsker å profittere på bruddet ved å sanke sympati så er det bare trist for alle parter. Sitatet er ryddet for persondebatt. Endret 5. november 2018 av Emmy_H
Justlooking Skrevet 5. november 2018 #211 Skrevet 5. november 2018 Er selvsagt trist om det virkelig er slutt. Men det har blitt sånn at man tror ikke på noe av det bloggere sier lenger.. Ikke noe som helst uansett hva det gjelder.. Ikke bare AB men alle som får betalt for å blogge 😳 21
Populært innlegg ~Mocca~ Skrevet 5. november 2018 Populært innlegg #212 Skrevet 5. november 2018 (endret) 26.10 skrev Erik på bloggen «det er oss to. Samme hva andre mener.» Fra blogginnlegg: Noen ord fra Erik i dag 5.11 skriver ABD «Det har selvsagt vært noen tøffe uker før det ble bestemt.» Fra blogginnlegg Det er slutt Her stemmer vel ikke akkurat kart og terreng? 🤔🤷🏼♀️ Endret 7. november 2018 av ~Mocca~ Får ikke endret størrelsen på skriften.. 87
Gjest Asti Skrevet 5. november 2018 #213 Skrevet 5. november 2018 13 minutter siden, Emmy_H skrev: Jeg er enig! Derfor mener jeg også at man ikke bør diskutere bruddet her på KG. At hun velger å utlevere privatlivet sitt på den måten sier oss alt om at det blandes privat og forretning. Nå har ikke bruddet mye med den kommersielle delen av ABD blogg, hvis bloggeren ønsker å profittere på bruddet ved å sanke sympati så er det bare trist for alle parter. Enig. Jeg ønsker å diskutere det som er kritikkverdig ved influenceren. Brudd med typen går ikke under det.
Veslefrikk Skrevet 5. november 2018 #214 Skrevet 5. november 2018 1 minutt siden, ~Mocca~ skrev: Her stemmer vel ikke akkurat kart og terreng? 🤔🤷🏼♀️ Som så mange ganger før. 21
Gjest bue Skrevet 5. november 2018 #215 Skrevet 5. november 2018 Nok en stefar har kommet og gått. Kanskje...
decker Skrevet 5. november 2018 #216 Skrevet 5. november 2018 15 minutter siden, Emmy_H skrev: Jeg er enig! Derfor mener jeg også at man ikke bør diskutere bruddet her på KG. At hun velger å utlevere privatlivet sitt på den måten sier oss alt om at det blandes privat og forretning. Nå har ikke bruddet mye med den kommersielle delen av ABD blogg, hvis bloggeren ønsker å profittere på bruddet ved å sanke sympati så er det bare trist for alle parter. Heile bloggen til AB et kommersiell, og sjølv om eg forstår kva du meiner så velg ho å leggja ut om bruddet på bloggen sin og då opnar ho samstundes for diskusjon rundt temaet. Så kan ein heller oppmoda folk til å diskutera på ein vaksen måte. 28
Annihilator Skrevet 5. november 2018 #217 Skrevet 5. november 2018 21 timer siden, ssophie skrev: Nå sitter Anne Brith og gjør narr av Anna Rasmussen i kommentarfeltet sitt på Instagram. Burde ikke hun ha nok med seg selv? https://imgur.com/aaBj2Uo Rettelse: Det er selvsagt bakeren hun gjør narr av. Denne dama synker bare lavere og lavere. Litt småteit med skrivefeil da når man alt skal være så "kul" og latterliggjøre andre. Hvor gammel er AB i forhold til denne bakeren? Og tenker det hadde vel blitt et reint helvete dersom hun var den som hadde bakt. Da især mtp kommentar fra Anna Rasmussen om at hun ikke var fornøyd med produktet. Solidarisk ovenfor andre bakere har man vel sett før at AB ikke evner å være. Jeg tenker nå litt på den appen hun anbefaler så varmt, syns hun burde tenke seg om hvordan hun selv fremstår. Hadde pokker ikke giddet å hengt meg på en app hun anbefalte når hun er så lite solidarisk ovenfor andre bakere samt stygg med andre mennesker hele tiden. Flirte nå mest av AB jeg i dette tilfellet. 32
Mistyen Skrevet 5. november 2018 #218 Skrevet 5. november 2018 2 minutter siden, ~Mocca~ skrev: 26.10 skrev Erik på bloggen «det er oss to. Samme hva andre mener.» i dag 5.11 skriver ABD «Det har selvsagt vært noen tøffe uker før det ble bestemt.» Her stemmer vel ikke akkurat kart og terreng? 🤔🤷🏼♀️ Tja.... her må vi vel tenke at de på dette området nok er som alle andre. Fasade betyr mye på some, og dersom man prøver å redde stumpene av et forhold, er det ikke sikkert at man vil proklamere det som er vanskelig. Har sett det flere ganger, folk som er så «lykkelige» utad og skriver svulstige kjærlighetserklæringer, og så plutselig er bruddet et faktum... 13
decker Skrevet 5. november 2018 #219 Skrevet 5. november 2018 (endret) Det eg tenker ein bør unngå her er innlegg av den skadefro typen, og grensa er hårfin mot latterliggjøring. Alle som har vore gjennom eit brudd veit kor kjipt det er, same kven som velg å gå eller ikkje, og det er ikkje berre AB som er ein part i dette her. Endret 5. november 2018 av decker 39
Lana01 Skrevet 5. november 2018 #220 Skrevet 5. november 2018 1 time siden, nicecar skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor det var så viktig for henne å poengtere hvem det var som gjorde det slutt..? Det er jo irrelevant for oss leserne, så hun hauser opp til spekulasjoner på egenhånd ved å opplyse om det. He, he derfor bruddet diskuteres så heftig her, fordi det er irrelevant . 3
Anbefalte innlegg