Gå til innhold

Hva er du fornøyd med ved utseende ditt?


Anonym2022

Anbefalte innlegg

Gjest MyzTeri

Jeg liker mine breie hofter og store rumpe og innsvinget midje. Finnes ikke noe finere enn timeglass-figur.

Og så liker jeg at jeg enda ser ut som jeg er 20 år - fin hud. Ser mange på min alder som bærer preg av tidens tann - ikke noe galt i det, men jeg liker mitt ungdommelige uttrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med den over meg- jeg har brede hofter og smal midje. Men - det er vel ikke timeglassfigur uten litt bryster, og jeg har små bryster. Jeg er likevel fornøyd, da jeg har trent ei rund og fin rumpe (synes jeg selv), og med den smale midjen til så er jeg fornøyd. 

Er også fornøyd med en gul/orange øyefarge som ikke så mange har. 

Anonymkode: 2bcbc...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det ene av øynene mine. Har også greit hår. 

Er også glad for at jeg har smal benbygning, og at jeg er tynn. Men skulle hatt litt muskler for å være helt fornøyd. 

Mer egentlig veldig misfornøyd med alt annet. 

Anonymkode: 6c2d6...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med ansiktet mitt, ikke veldig glad i kroppen. Men får endel gode tilbakemeldinger på rompa mi, så den kan ikke være så verst. 

Anonymkode: e6f66...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2019 den 1.31, Anonym2022 skrev:

Passer vel ikke inn her kanskje, men fant ikke en annen plass jeg synes den passer bedre🙈 

Men ja, jeg synes det er viktig å sette fokus på hva man er fornøyd med, istedenfor det man ikke er fornøyd med. Så hva er du mest fornøyd med ved utseende ditt? 

Jeg er mest fornøyd med ansiktet og håret mitt😊 

Min mund og store hænder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily_88

Elsker kroppen min! Det eneste jeg er misfornøyd med, er ansiktshud og litt for store pupper (er vanskelig å finne bluse med knapper).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...