Gå til innhold

Hva er du fornøyd med ved utseende ditt?


Anonym2022

Anbefalte innlegg

Alt, egentlig. Er veldig fornøyd med genene mine og hvordan jeg tar vare på den kroppen jeg bor i🤗

Anonymkode: 2d027...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har vel ting de isolert sett kan se at er positivt, men det betyr ikke at helheten er så bra. Jeg er negativ for jeg har ting jeg er fornøyd med, men helheten er ikke så bra.

Uansett, jeg er fornøyd med øynene mine, håret, beina, puppene og munnen.

Anonymkode: 0ba13...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år. Jeg er fornøyd med at jeg er høy og slank. Faktisk blitt fornøyd med at jeg ikke har særlig former også med årene. Gjennomsnittlig fornøyd med ansiktet. Fornøyd med håret. Fornøyd med at jeg klarer å trene litt og spise for det meste sunt 😊

Anonymkode: 3e704...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med fettfordelinga. Veldig glad jeg lagrer fettet mitt på hofter/rumpe/lår og ikke på magen, det er både sunnere og penere. Er også fornøyd med øynene mine. Resten er stort sett helt OK, bare noen småting jeg er misfornøyd med.

Anonymkode: 860a7...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet. Skjegget. Penis. Høyden.

Anonymkode: 069fd...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lov å skrive om slik på kg egentlig? føler det er så mange her inne som bare skal gni det inn at du ser ikke ut når du har passert 30 osv 😛 
Men jeg er fornøyd med at jeg ikke trenger å passe på kaloriinntaket selv om jeg er 28. Trenger ikke trene mye før jeg ser trent ut heller. 
Øynene er jeg fornøyd med på en god dag.
Leggene har jeg vært veldig fornøyd med, men stygge åreknuter begynner å ødelegge...
Flat mage. 
 

Anonymkode: 94426...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med kroppen min, som jeg selv syns ser bedre ut enn noensinne, selv etter to fødsler. Trener ikke, spiser hva jeg vil og venninnene mine "hater" at jeg er så tynn og har den kroppen jeg har uten å gjøre noe. Jeg er i begynnelsen av 40 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig pent skulder-og nakkeparti om jeg må si det selv, og lange ben og fin rumpe. Er veldig fornøyd med fargen på øynene også.

Glemte å ta med høyden. Den er jeg også veldig fornøyd med.

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med alt. Og det ble jeg først etter at jeg ble voksen og sluttet å tenke så mye på meg selv.  

Når det er sagt. Jeg har redusert bryster, tatt bukplastikk (etter barn og stor vektnedgang) og er ikke fremmed for å gjøre små korrigeringer, for å holde ting "oppe fra gulvet". 

Jeg er fin og liker skuldrene og ansiktet best. Takk pappa, for genene :)

 

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fornøyde folk er med seg selv. Til tross for å ikke ha manglet oppmerksomhet fra gutter/menn, er jeg er ikke veldig fornøyd med noe nesten. Synes det meste kunne vært bedre, og blir minnet på det av denne tråden😛 *lusker ut igjen*

Anonymkode: 878ff...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med fargene mine, øyenvippene, håret, hendene, midjen og rumpa 😊👌🏻

Anonymkode: 91079...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med mye igrunn. Øynene, tennene, skuldrene, magen og midjen, kroppsfasongen generelt og føttene. 

Tre barn som ikke har satt tydelige spor i det hele, men merker nå når jeg nærmer meg 40, at jeg ikke kan ta det for gitt at kroppen holder seg sånn uten en innsats lenger 😂

Anonymkode: 8e963...cb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting jeg er spesielt fornøyd med, men fornøyd med helheten allikevel. 

Anonymkode: 40900...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er mest fornøyd med pupper, midje, mage, hud og øyne. Resten er helt greit. Dessverre så føler jeg likevel at det samlede inntrykket er negativt på grunn av høyden min, og det er typisk at det er den ene tingen jeg ikke kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beina, høy den og vekta, øynene, håret, syns jeg holddr meg godt for alderen 

Anonymkode: f45f7...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhold bryst/midje, armer/hals/legger, sterke bein, brei over brystet, v formet fyldig rygg, hestesko triceps, vener på underarm og biceps, solid mage og juletre korsrygg. Normalt/lav fett%.

Ansiktet markert og balansert. Men mest av alt er penis, på tross av mye muskler, den mest dominerende og utviklede ytre atributten. Ellers mye hår på toppen og mindre hår på kroppen. 

Anonymkode: abf28...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...