Gå til innhold

Hva er du fornøyd med ved utseende ditt?


Anonym2022

Anbefalte innlegg

15 hours ago, AnonymBruker said:

Så fornøyde folk er med seg selv. Til tross for å ikke ha manglet oppmerksomhet fra gutter/menn, er jeg er ikke veldig fornøyd med noe nesten. Synes det meste kunne vært bedre, og blir minnet på det av denne tråden😛 *lusker ut igjen*

Anonymkode: 878ff...a93

Dette er tråden for hva vi er fornøyd med😉, har utelatt de tingene jeg ikke er fornøyd med, og det er jo litt fint å kunne fokusere på de bra tingene 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyepartiet, leppene, midjen, hårfargen og leggene er best. Ryggen og rumpa er også fine. Men ellers er jeg mest fornøyd med personligheten😊

Anonymkode: 494fc...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange år med fysisk arbeid har jeg ganske sterke armer og det faktum at folk blir overrasket når jeg sier alderen min. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.6.2019 den 22.32, Skogkatten skrev:

Jeg er mest fornøyd med pupper, midje, mage, hud og øyne. Resten er helt greit. Dessverre så føler jeg likevel at det samlede inntrykket er negativt på grunn av høyden min, og det er typisk at det er den ene tingen jeg ikke kan gjøre noe med.

Hva du synes selv er alltid viktigst, derfor er det synd at du ikke er fornøyd med høyden din. En liten trøst kan være at det er mange som tenker annerledes.

Anonymkode: 391ca...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Siden jeg har bikket femti, er jeg først og fremst glad for at kroppen fungerer til alle gjøremål, og at jeg aldri er syk.

Jeg får positive kommentarer på øynene og smilet mitt, men synes det er vanskelig å ta til meg.

Jeg er selv veldig glad i underarmene og hendene min, som jeg liker å vise frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyldige lepper fra naturens side. Noen har faktisk ment jeg har restylane i leppene, men ville ikke tro meg, så måtte vise et bilde fra jeg var 14 ish. Like fyldige lepper da som nå ;)

Liker mine mørke grønne øyne 

Fyldig hår fra naturens side 

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snorkfrøken36

Jeg er egentlig veldig fornøyd med meg selv jeg. Kroppen min fungere utmerket, jeg vet og at mange syns jeg ser flott ut. Men jeg tror det har like mye med utstråling å gjøre, holdning og jeg oftest er blid og hyggelig. Om jeg sku være misfornøyd må det være magen min som ikke er sånn jeg ønsker etter 3 barn, men hallo tre barn 😂😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/7/2019 at 7:01 PM, AnonymBruker said:

Så fornøyde folk er med seg selv. Til tross for å ikke ha manglet oppmerksomhet fra gutter/menn, er jeg er ikke veldig fornøyd med noe nesten. Synes det meste kunne vært bedre, og blir minnet på det av denne tråden😛 *lusker ut igjen*

Anonymkode: 878ff...a93

Samme her. 

Anonymkode: 48be6...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med øynene mine og munnen. Og jeg har meget pene ben. Og antydning til en fin figur, når man bare får sett etter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Måneskinn skrev:

Jeg er veldig fornøyd med øynene mine og munnen. Og jeg har meget pene ben. Og antydning til en fin figur, når man bare får sett etter :) 

Når en kvinne synes at hun har meget pene ben, da høres det virkelig bra ut, for den konkurransen er hard! 👍

Anonymkode: 391ca...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når en kvinne synes at hun har meget pene ben, da høres det virkelig bra ut, for den konkurransen er hard! 👍

er det hard konkurranse om pene ben? ;)  ja da stiller jeg ganske godt der, i følge meg selv - og andre som komplimenterer dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, aiba said:

Høyden (160), ansiktet og puppene (80H)

Meldingsinnboksen din blir bombadert om 3.....2....1 💥

Anonymkode: 48be6...3de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langfinger og ringfinger, pekefingeren og tunga og hjernen bak bruken😅

Endret av museslikker69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moonwalker skrev:

Liker ekstra godt området rundt munn og nese, rumpa, benlengden, og kroppsformen med midjen og linjene når jeg kler meg ordentlig. Jo, også krøllene mine når de spiller på lag med meg en sjelden gang.

Jeg merker jeg ble utrolig nysgjerrig nå :Hehe:

Anonymkode: c1ab5...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2019 den 1.31, Anonym2022 skrev:

Så hva er du mest fornøyd med ved utseende ditt? 

Oj! Hvor skal jeg begynne, liksom? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...