jente42 Skrevet 13. september 2019 #1901 Del Skrevet 13. september 2019 140 likes på siste bilde. Ting daler og daler der i gården. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. september 2019 #1902 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) Når det kommer til rekalme innlegg, så må jeg bare si at VP er flinkere enn foreks CBE til å formidle hvordan disse hotelloppholdene er. Fokus til CBE er seg selv, VP sitt fokus er hotellet og interiør og det funker bedre for meg. Endret 13. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 13. september 2019 #1903 Del Skrevet 13. september 2019 4 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Når det kommer til rekalme innlegg, så må jeg bare si at VP er flinkere enn foreks CBE til å formidle hvordan disse hotelloppholdene er. Fokus til CBE er seg selv, VP sitt fokus er hotellet og interiør og det funker bedre for meg. Dessverre ikke enig i det. Går mye i spa,vin, øl, mat og trutmunn 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 13. september 2019 #1904 Del Skrevet 13. september 2019 3 minutter siden, Trua skrev: Dessverre ikke enig i det. Går mye i spa,vin, øl, mat og trutmunn Joda, men mer relevant en hotellseng og halvnakne kropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 13. september 2019 #1905 Del Skrevet 13. september 2019 15 minutter siden, Trua skrev: Dessverre ikke enig i det. Går mye i spa,vin, øl, mat og trutmunn Helt enig! Og dessuten er bildene/utsnittene/lyssettingen amatørmessig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 13. september 2019 #1906 Del Skrevet 13. september 2019 14 timer siden, FruRosa skrev: Var det den setningen som ble til "hotellet tilbyr aktiviteter for alle stakkars", endret til "hotellet tilbyr aktiviteter for alle aldere", så til "hotellet tilbyr aktiviteter for alle aldre"? Er dette saklig kritikk??? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2019 #1907 Del Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Polio skrev: Er dette saklig kritikk??? Absolutt! Det er jobben hennes å reklamere for dette hotellet, og hun må skrive setningen 4 ganger før hun klarer å få det korrekt... 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 13. september 2019 #1908 Del Skrevet 13. september 2019 5 minutter siden, FruRosa skrev: Absolutt! Det er jobben hennes å reklamere for dette hotellet, og hun må skrive setningen 4 ganger før hun klarer å få det korrekt... Hun skal reklamere for det ja, ikke ha eksamen i rettskriving. Alle har rett til å uttale seg/ reklamere selv om man ikke skriver alt riktig. Du forsto innholdet uansett?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2019 #1909 Del Skrevet 13. september 2019 (endret) 8 minutter siden, Polio skrev: Hun skal reklamere for det ja, ikke ha eksamen i rettskriving. Alle har rett til å uttale seg/ reklamere selv om man ikke skriver alt riktig. Du forsto innholdet uansett?? Med et snev av yrkesstolthet hadde hun sjekket hva hun skrev før hun publiserte innlegget. Å skrive at "hotellet tilbyr aktiviteter i alle sjangler" og "hotellet tilbyr aktiviteter for alle stakkars" er noe helt annet enn en skrivefeil. Det er ren slurv! At hun etterpå måtte rette "aldere" til "aldre", fremdeles i samme setning, er en liten feil, men forandrer allikevel ikke det faktum at det ikke ble rett før på 4. forsøk. Endret 13. september 2019 av FruRosa 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 13. september 2019 #1910 Del Skrevet 13. september 2019 VillaPaprikablogg, som også er navnet på IGkontoen, er en bedrift. Det som skrives og publiseres der genererer inntekter til en familie på tidvis 7 medlemmer. Jeg finner det helt legitimt å kommentere slett arbeid. 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 13. september 2019 #1911 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg tenker at ett hotell som betaler ett firma for å gjøre reklame arbeid for dem, forventer ett proft produkt. At hun har tidvis mye skrivefeil andre innlegg er noe annet tenker jeg. Men hun har iallfall tidligere skrevet på bloggen at alt ble nøye korrekturlest av ett familiemedlem og at hun ikke hadde noen diagnose hva gjaldt det å kunne skrive. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 13. september 2019 #1912 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg har slettet de på IG. Orker ikke dette sirkuset mer. Det er en befrielse å ikke følge med. Trutmunnselfier for de over 17 år hører ikke hjemme noen plass. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14. september 2019 #1913 Del Skrevet 14. september 2019 2 timer siden, Polio skrev: Hun skal reklamere for det ja, ikke ha eksamen i rettskriving. Alle har rett til å uttale seg/ reklamere selv om man ikke skriver alt riktig. Du forsto innholdet uansett?? Virkelig? om noen reklamerer for noe, så forventer jeg faktisk litt kvalitet og da blant annet at det er korrekt skrevet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 14. september 2019 Forfatter #1914 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Om jeg hadde fått et sponset midtuke-opphold i lavsesong på et høyfjellshotell, så ville jeg IKKE tenkt at det var, og heller ikke kalt det for jobb å legge ut bilder på IG som motytelse. Dette var et par fridager fra kaoset, ikke kall det jobb please. Interiørbutikkene på Geilo var åpenbart ikke interessert i å få profilert besøk av den kjente interiørbloggeren. Endret 14. september 2019 av Friluftsdame 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. september 2019 #1915 Del Skrevet 14. september 2019 Tråden er ryddet for avsporinger, persondebatt, brukerdebatt og injurier. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 14. september 2019 #1916 Del Skrevet 14. september 2019 19 minutter siden, Friluftsdame skrev: Om jeg hadde fått et sponset midtuke-opphold i lavsesong på et høyfjellshotell, så ville jeg IKKE tenkt at det var, og heller ikke kalt det for jobb å legge ut bilder på IG som motytelse. Dette var et par fridager fra kaoset, ikke kall det jobb please. Interiørbutikkene på Geilo var åpenbart ikke interessert i å få profilert besøk av den kjente interiørbloggeren. VP selv kaller dette oppholdet for jobb, men de fleste her inne stiller seg vel ganske undrende til det hun og gemalen fremstiller som "jobb"... Hun annonserte i sin tid at de skulle på Norgesturne og besøke/presentere interiørbutikker og bedrifter. Dette kokte bort i kålen, som så mye annet. Turen til Geilo hadde jo vært en gylden anledning til å gjennomføre noen sånne oppdrag... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Regine. Skrevet 14. september 2019 #1917 Del Skrevet 14. september 2019 Slik jeg kjenner interiørbutikkene på Geilo så tror jeg ikke de to største interiørbutikkene der ville assosiere seg med villapaprika. Muligens Nille på Geilo kunne gjordt det, de har også møbler/interiør som er ok og hyggelig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 14. september 2019 #1918 Del Skrevet 14. september 2019 Hva er det som er så koslig med en baby som ligger alene i senga med flaska si? "Morgenstund❤", går vel an å ha babyen på armen selv om man ikke ammer? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. september 2019 #1919 Del Skrevet 14. september 2019 13 minutter siden, Clara80 skrev: Hva er det som er så koslig med en baby som ligger alene i senga med flaska si? "Morgenstund❤", går vel an å ha babyen på armen selv om man ikke ammer? Der sa du det jeg har tenkt så mange ganger. Bilde på bilde av baby som drikker av flaske som er støttet opp av dyne/puter. Syns det ser trist ut. Ikke koselig i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hundeeier Skrevet 14. september 2019 #1920 Del Skrevet 14. september 2019 Min venninnes mann jobber i en stor bedrift og hun hadde fått ansvaret for å finne sted å ha sammenkomst. 100 stykk samt ektefeller, partnere . Hun vurdere Vestlia men etter å ha sett hvilken blogger som jobber for de ( hvis det stemmer og ikke bare VP sitt påfunn) sendte hun en Mail der hun informerte om at de skulle droppe dette stedet samt advare andre bedrifter. O kjent stil så kommer det vel en trussel nå fra Kim regnet jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg