Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

På 10.9.2019 den 18.30, Clara80 skrev:

Får litt følelsen av at gemalen står for endel av de dyreste og mest unødvendige investeringene....nytt TV, de dyre bilene...typisk manneting.

Det er også slik at de feriene han har glede av blir gjennomført, men de mangfoldige ferieløftene til resten av familien blir det aldri noe av. Set tok sem jo flere år å komme seg fra Fredrikatad til operataket, men fotballtur til England, pokerturneer osv. har det aldri vært noe problem å gjennomføre

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JOBB tur?? Direkte respektløst å kalle dette for jobb. Ta noen bilder og skrive et innlegg om det etterpå, litt av en jobb gitt!!

Forstår heller ikke at hun vil være borte fra babyen så lenge. Selv om hun ikke ammer. Vi er vel kanskje forskjellig der, men for meg har det vært naturstridig å være borte fra barna mine over flere dager når de er så små. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig unaturlig at begge foreldrene reiser fra en 5 måneder gammel baby over flere dager. Hvorfor kunne de ikke ha ham med? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dråpe skrev:

Det er veldig unaturlig at begge foreldrene reiser fra en 5 måneder gammel baby over flere dager. Hvorfor kunne de ikke ha ham med? 

Å Herregud, akkurat det er vel ikke din sak! Heldige er de, som får et par dager fri fra baby. Unner alle foreldre det! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Alice123 skrev:

Det er også slik at de feriene han har glede av blir gjennomført, men de mangfoldige ferieløftene til resten av familien blir det aldri noe av. Set tok sem jo flere år å komme seg fra Fredrikatad til operataket, men fotballtur til England, pokerturneer osv. har det aldri vært noe problem å gjennomføre

 

Dette!

I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Christiane_W skrev:

Dette!

I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. 

 

Var det ikke en USAtur også som ikke ble noe av?

Edit: med USA mente jeg Vegas 🙈

Endret av FruRosa
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sånn kvalmende følelse inni meg når han går rundt på rommet og sier «nais, nais, nais» 🤢 Som om rommet på høyfjellshotellet når opp til hans standard eller noe? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christiane_W skrev:

Dette!

I tillegg til turer som skulle inkludere hele familien er det jo opptil flere turer for bare de to voksne som ikke har blitt noe av. Kim ga Camilla tur til Venezia i julegave første jula de var sammen. Den turen har ikke blitt noe av. Hun snappet også om kjærestetur til Paris på et tidspunkt, men det har endt med med fotball- og pokerturer til London. 

 

Halloooo, Vegastur ble til Kieltur ☺️. Same same.... poker og enarmede banditter på 6.dekk

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, MissAlba skrev:

Nei? For jeg sjekket siden jeg er invitert på en overnattingsmiddag når min er 2 måneder, og jeg takket nei på grunn av dette. Leste at det er utrygt for baby å være borte fra foreldrene over en lengre periode enn den «times-regelen» det første året eller noe. 

Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. 

Dette er et døgn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg var borte noen timer da min var 2 mnd, og det tok ungen virkelig ikke skade av. 

Nettopp. Noen _timer_

Vesentlig forskjell

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wenda skrev:

Nettopp. Noen _timer_

Vesentlig forskjell

Personen jeg svarte skrev at hun ikke turde være borte fra ungen i noen timer. Har ikke svært på noe som handler om dager, dager er en helt annen diskusjon igjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Purple Basil skrev:

Personen jeg svarte skrev at hun ikke turde være borte fra ungen i noen timer. Har ikke svært på noe som handler om dager, dager er en helt annen diskusjon igjen. 

Nei, du svarte meg, og jeg skrev «overnattingsmiddag», altså middag med overnatting. Det er, logisk nok, mer enn «et par timer». 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissAlba skrev:

Nei, du svarte meg, og jeg skrev «overnattingsmiddag», altså middag med overnatting. Det er, logisk nok, mer enn «et par timer». 

Da har jeg lest feil. Er det snakk om dager så er det en helt annen diskusjon igjen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...