Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Barnefrishaming? Herregud ikke la meg begynne engang. 

Og øl og rusbrus på fjelltur? Når man tror man ikke er tom for ord....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke helt sikker på at disse turene er sponset. Hvor pengene da til å reise kommer fra, det aner jeg ikke. Har en følelse av at de drar de vet andre «influencere» drar, og på den måten fremstår som de også er en del av det gode selskap. 

For min del har alle bloggreiser til Vestlia (de fleste bloggere har vel vært der et par døgn nå), Ellosklær, Flawless and you name it ødelagt all lyst på å kjøpe liknende produkter eller reise til disse stedene. 

Orker ikke lenger bruke min Wellington klokke som jeg fikk i lang tid før den ble reklamert for av alle bloggere. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pæddan skrev:

Halloooo, Vegastur ble til Kieltur ☺️. Same same.... poker og enarmede banditter på 6.dekk

Stemmer, glemte den turen i farta. Var det ikke da hun kalte ham Mr. Grey før avreise? Han overrasket henne med tur og hun hadde fått beskjed om å pakke å finne frem pass eller noe sånt? Husker at mens de var på tur shoppet Kim masse til seg selv og snappet senga på lugaren full av merkeklær. Samt at det var mye snapping av øldrikking puben i handlegata ombord fra ham. Henne mener jeg å huske det var overraskende stille fra på Snap på den turen.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hundrevis av ting å kritisere, i beste fall stille spørsmålstegn ved, når det gjelder Villap og Gekko. At dama fremdeles kan tjene penger på bloggen sin, er en vits! En vits er også gekkoen som på alle bilder har trutemunn og en øl, i skjønn forening. Løgn på løgn, må gudene vite om dama selv tror at folk faktisk har tiltro til noe av det hun skriver over hodet?! Er fristet til å skrive noen av mine synspunkter hva gjelder deres økonomi, men av fare for å bli moderert bort lar jeg det være. Stakkars mennesker, tenk å kjøre A.L.T så til de grader til rett vest. Værst av alt er det at barn er involvert, for ikke å snakke om eksponert. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt VP i mange år, og det var nesten aldri noe alkohol å se før gekko kom inn i bilde. 

Endret av Ranunkelen
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aktiviteter i alle sjangler. Her sjangler vi i vei! 

Veit ikke om jeg skal le, eller grine. Eller... nå overdrev jeg. Jeg lo. Høyt.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øl og rusbrus på fjelltur. Personlig går jeg for KvikkLunsj og appelsin. 

Jaja, de nyter i alle fall aktiviteter i alle sjangler. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at de som jobber med markedsføring og sponsoravtaler på Vestlia må ha sjanglet litt når dette samarbeidet ble vedtatt også jeg 🙈

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pås skrev:

Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller?

Det kan gjøres på begge måter..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pås skrev:

Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller?

Om så er tilfelle så har nok ikke vedkommende som har sagt ja til sponsingen vært ved sine fulle fem, for det er ingenting som tilsier at den sponsingen vil gi noen avkastning som helst

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hotellet tilbyr aktiviteter for alle stakkars"...

Ref IG

Edit: nå er det rettet til "hotellet tilbyr  aktiviteter for alle aldere"

Edit 2: nå er "aldere" rettet til "aldre"

Endret av FruRosa
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Marriet skrev:

Aktiviteter i alle sjangler. Her sjangler vi i vei! 

Veit ikke om jeg skal le, eller grine. Eller... nå overdrev jeg. Jeg lo. Høyt.

Hvor står dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen av de omtalte kundene hennes som brukes i markedsføringen?

Jobber man som stylist/interiørkonsulent så vil jo referanser og positive kundeomtaler være noe av det bedre man kan vise til i markedsføringen sin?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Dråpe skrev:

Hvorfor er det ingen av de omtalte kundene hennes som brukes i markedsføringen?

Jobber man som stylist/interiørkonsulent så vil jo referanser og positive kundeomtaler være noe av det bedre man kan vise til i markedsføringen sin?

Det tror jeg du vet svaret på

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
1 time siden, Skrottefar skrev:

Om så er tilfelle så har nok ikke vedkommende som har sagt ja til sponsingen vært ved sine fulle fem, for det er ingenting som tilsier at den sponsingen vil gi noen avkastning som helst

Det er litt rart det der, er du blogger med et visst antall følgere så gidder de ikke å sjekke opp hva du driver med. Er det merket med spons?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Det er litt rart det der, er du blogger med et visst antall følgere så gidder de ikke å sjekke opp hva du driver med. Er det merket med spons?

Er merket med spons ja, men men, de liker vel å kaste bort sine markedsføringskroner der oppe i Vestlia da regner jeg med, VP gjør de nok en bjørnetjeneste der, for Vestlia vil ikke være et sted jeg vil besøke og legge igjen mine kroner 😎

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
9 minutter siden, Skrottefar skrev:

Er merket med spons ja, men men, de liker vel å kaste bort sine markedsføringskroner der oppe i Vestlia da regner jeg med, VP gjør de nok en bjørnetjeneste der, for Vestlia vil ikke være et sted jeg vil besøke og legge igjen mine kroner 😎

Bortkasta markedsføringskroner der ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...