Minipilla Skrevet 12. september 2019 #1861 Del Skrevet 12. september 2019 Barnefrishaming? Herregud ikke la meg begynne engang. Og øl og rusbrus på fjelltur? Når man tror man ikke er tom for ord.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 12. september 2019 #1862 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg er faktisk ikke helt sikker på at disse turene er sponset. Hvor pengene da til å reise kommer fra, det aner jeg ikke. Har en følelse av at de drar de vet andre «influencere» drar, og på den måten fremstår som de også er en del av det gode selskap. For min del har alle bloggreiser til Vestlia (de fleste bloggere har vel vært der et par døgn nå), Ellosklær, Flawless and you name it ødelagt all lyst på å kjøpe liknende produkter eller reise til disse stedene. Orker ikke lenger bruke min Wellington klokke som jeg fikk i lang tid før den ble reklamert for av alle bloggere. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 12. september 2019 #1863 Del Skrevet 12. september 2019 5 timer siden, Pæddan skrev: Halloooo, Vegastur ble til Kieltur ☺️. Same same.... poker og enarmede banditter på 6.dekk Stemmer, glemte den turen i farta. Var det ikke da hun kalte ham Mr. Grey før avreise? Han overrasket henne med tur og hun hadde fått beskjed om å pakke å finne frem pass eller noe sånt? Husker at mens de var på tur shoppet Kim masse til seg selv og snappet senga på lugaren full av merkeklær. Samt at det var mye snapping av øldrikking puben i handlegata ombord fra ham. Henne mener jeg å huske det var overraskende stille fra på Snap på den turen. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltaker00 Skrevet 12. september 2019 #1864 Del Skrevet 12. september 2019 Det finnes hundrevis av ting å kritisere, i beste fall stille spørsmålstegn ved, når det gjelder Villap og Gekko. At dama fremdeles kan tjene penger på bloggen sin, er en vits! En vits er også gekkoen som på alle bilder har trutemunn og en øl, i skjønn forening. Løgn på løgn, må gudene vite om dama selv tror at folk faktisk har tiltro til noe av det hun skriver over hodet?! Er fristet til å skrive noen av mine synspunkter hva gjelder deres økonomi, men av fare for å bli moderert bort lar jeg det være. Stakkars mennesker, tenk å kjøre A.L.T så til de grader til rett vest. Værst av alt er det at barn er involvert, for ikke å snakke om eksponert. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 12. september 2019 #1865 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Jeg har fulgt VP i mange år, og det var nesten aldri noe alkohol å se før gekko kom inn i bilde. Endret 12. september 2019 av Ranunkelen 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 12. september 2019 #1866 Del Skrevet 12. september 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning, spekulasjoner, persondebatt og injurier. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 12. september 2019 #1867 Del Skrevet 12. september 2019 Aktiviteter i alle sjangler. Her sjangler vi i vei! Veit ikke om jeg skal le, eller grine. Eller... nå overdrev jeg. Jeg lo. Høyt. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 12. september 2019 #1868 Del Skrevet 12. september 2019 Øl og rusbrus på fjelltur. Personlig går jeg for KvikkLunsj og appelsin. Jaja, de nyter i alle fall aktiviteter i alle sjangler. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellasnella Skrevet 12. september 2019 #1869 Del Skrevet 12. september 2019 Tenker at de som jobber med markedsføring og sponsoravtaler på Vestlia må ha sjanglet litt når dette samarbeidet ble vedtatt også jeg 🙈 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 12. september 2019 #1870 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 12. september 2019 #1871 Del Skrevet 12. september 2019 11 minutter siden, Pås skrev: Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller? Det kan gjøres på begge måter.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. september 2019 #1872 Del Skrevet 12. september 2019 10 minutter siden, Pås skrev: Jeg lurer på hvordan dette med sponsede opphold fungerer: er det vp som ringer Vestlia og spør om å få et sponset opphold mot omtale eller er det hotellet som tar kontakt og spør om de vil komme? Dersom det er alt 1 er det vel egentlig tigging eller? Om så er tilfelle så har nok ikke vedkommende som har sagt ja til sponsingen vært ved sine fulle fem, for det er ingenting som tilsier at den sponsingen vil gi noen avkastning som helst 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #1873 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) "Hotellet tilbyr aktiviteter for alle stakkars"... Ref IG Edit: nå er det rettet til "hotellet tilbyr aktiviteter for alle aldere" Edit 2: nå er "aldere" rettet til "aldre" Endret 12. september 2019 av FruRosa 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 12. september 2019 #1874 Del Skrevet 12. september 2019 Moro at det er noe for alle sjangler da 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. september 2019 #1875 Del Skrevet 12. september 2019 55 minutter siden, Marriet skrev: Aktiviteter i alle sjangler. Her sjangler vi i vei! Veit ikke om jeg skal le, eller grine. Eller... nå overdrev jeg. Jeg lo. Høyt. Hvor står dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 12. september 2019 #1876 Del Skrevet 12. september 2019 Hvorfor er det ingen av de omtalte kundene hennes som brukes i markedsføringen? Jobber man som stylist/interiørkonsulent så vil jo referanser og positive kundeomtaler være noe av det bedre man kan vise til i markedsføringen sin? 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 12. september 2019 #1877 Del Skrevet 12. september 2019 Akkurat nå, Dråpe skrev: Hvorfor er det ingen av de omtalte kundene hennes som brukes i markedsføringen? Jobber man som stylist/interiørkonsulent så vil jo referanser og positive kundeomtaler være noe av det bedre man kan vise til i markedsføringen sin? Det tror jeg du vet svaret på 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. september 2019 #1878 Del Skrevet 12. september 2019 1 time siden, Skrottefar skrev: Om så er tilfelle så har nok ikke vedkommende som har sagt ja til sponsingen vært ved sine fulle fem, for det er ingenting som tilsier at den sponsingen vil gi noen avkastning som helst Det er litt rart det der, er du blogger med et visst antall følgere så gidder de ikke å sjekke opp hva du driver med. Er det merket med spons? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 12. september 2019 #1879 Del Skrevet 12. september 2019 7 minutter siden, lillesnøfnugg skrev: Det er litt rart det der, er du blogger med et visst antall følgere så gidder de ikke å sjekke opp hva du driver med. Er det merket med spons? Er merket med spons ja, men men, de liker vel å kaste bort sine markedsføringskroner der oppe i Vestlia da regner jeg med, VP gjør de nok en bjørnetjeneste der, for Vestlia vil ikke være et sted jeg vil besøke og legge igjen mine kroner 😎 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 12. september 2019 #1880 Del Skrevet 12. september 2019 9 minutter siden, Skrottefar skrev: Er merket med spons ja, men men, de liker vel å kaste bort sine markedsføringskroner der oppe i Vestlia da regner jeg med, VP gjør de nok en bjørnetjeneste der, for Vestlia vil ikke være et sted jeg vil besøke og legge igjen mine kroner 😎 Bortkasta markedsføringskroner der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg