Ab85 Skrevet 11. august 2019 #1221 Del Skrevet 11. august 2019 Ikke mindre enn 8 bilder av de 2 minste barna i ett og samme blogginnlegg i dag. orker ikke lese teksten en gang,scroller rett ut derfra... syntes å huske hun skulle satse mer på interiør og mat.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 11. august 2019 #1222 Del Skrevet 11. august 2019 12 minutter siden, Ab85 skrev: Ikke mindre enn 8 bilder av de 2 minste barna i ett og samme blogginnlegg i dag. orker ikke lese teksten en gang,scroller rett ut derfra... syntes å huske hun skulle satse mer på interiør og mat.. Må det når barna brukes i reklame vettu😉 Da er alt hun har skrevet glemt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 11. august 2019 #1223 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) Sitat uten kildehenvisning, brudd på opphavsrett ryddet. Sol, admin. Nå er faktisk august sommermåned da Paprika. Det hadde du visst om du hadde fullført noe som helst av skole. Endret 11. august 2019 av Sol Rampelyset 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 11. august 2019 #1224 Del Skrevet 11. august 2019 11. august. Vipps vipps vipps. Høst? Haha, hun er jo helt ute. Hun skrev jo at det var vår allerefe tidlig i februar også🤦♀️ 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 11. august 2019 #1225 Del Skrevet 11. august 2019 Ja nå er snart jul igjen dere. 11.august er det tung høst i VP heimen. Best de får seg sponset sydentur igjen så det er noe å blogge om. 😊 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 11. august 2019 #1226 Del Skrevet 11. august 2019 2 timer siden, No N skrev: Nytt blogginnlegg hvor VP begrunner valget om å ikke dele så mye med «shit» hun får på anonyme fora: Jeg oppfatter at det hun kaller «shit» og å være «direkte slemme» blant annet er kritikk og andre synspunkter enn hennes egne. Det handler etter mitt syn i begrenset grad om å fremme usanne påstander/løgner, men om kritikk av kvaliteten på bloggen, og synspunkter på ting hun og mannen har lagt ut. Eksempel fra den senere tiden er eksponering av alkohol sammen med barn, at oppskriftene er vel enkle, og hennes omtale av (bl.a.) loff og majones som «sunt». Videre er det en gjennomgående kritikk av kvaliteten på tekstene, norskkunnskaper, blanding av ordtak, formuleringer og skrivefeil. Om mine premisser er riktige, stiller jeg spørsmål ved om diskusjon av hennes påstander (loff og majones er sunt), bilder, eller språklig kritikk av hennes publiserte tekster er å være slem eller er «shit» (litt usikker på hvilket argument det er). Hun har valgt å leve av å publisere tekst og bilder offentlig og hun lever av å få klikk på sine publikasjoner. Jeg har vansker med å se hvordan det å diskutere det produktet hun selv har laget kan oppfattes slemt eller «shit» av henne. Er det ikke nettopp det hun lever av? Hvorfor dette argumentet er for tynt, som hun skriver, har hun ikke grunngitt nærmere. Tar gjerne noen innspill fra dere andre - eller helst Paprika selv - om dette! Jeg mener at når hun velger å leve av å blogge og å dele ting i sosiale medier så må hun også tåle saklig kritikk av jobben hun utfører. Bloggen og deling i SoMe er levebrødet og dermed jobben hennes. En jobb hun utfører særdeles halvhjerta og slurvete. Man forventer jo faktisk at et menneske som lever av å publisere tekst og bilder kan skrive og fotografere og jeg synes ikke det kan kategoriseres som verken slemt eller "shit" å kritisere elendig språk, syltynt budskap, feilaktige påstander og dårlige bilder. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 11. august 2019 #1227 Del Skrevet 11. august 2019 (endret) 9 minutter siden, Christiane_W said: Jeg mener at når hun velger å leve av å blogge og å dele ting i sosiale medier så må hun også tåle saklig kritikk av jobben hun utfører. Bloggen og deling i SoMe er levebrødet og dermed jobben hennes. En jobb hun utfører særdeles halvhjerta og slurvete. Man forventer jo faktisk at et menneske som lever av å publisere tekst og bilder kan skrive og fotografere og jeg synes ikke det kan kategoriseres som verken slemt eller "shit" å kritisere elendig språk, syltynt budskap, feilaktige påstander og dårlige bilder. 👍🏼 Dette i tillegg til en tiårig kontinuerlig eksponering av mindreårige, også kategorisert som «vilkårlig innblanding», noe som er et brudd på barnekonvensjonen i tillegg til personvernlovens § 11 tredje ledd der det heter at personopplysninger som gjelder barn ikke må behandles på en måte som er uforsvarlig av hensyn til barnets beste. https://influencere.wordpress.com/generelt-bruk-av-barn-i-some/ Endret 11. august 2019 av Mme Blavatsky 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 11. august 2019 #1228 Del Skrevet 11. august 2019 8 minutter siden, Christiane_W skrev: Jeg mener at når hun velger å leve av å blogge og å dele ting i sosiale medier så må hun også tåle saklig kritikk av jobben hun utfører. Bloggen og deling i SoMe er levebrødet og dermed jobben hennes. En jobb hun utfører særdeles halvhjerta og slurvete. Man forventer jo faktisk at et menneske som lever av å publisere tekst og bilder kan skrive og fotografere og jeg synes ikke det kan kategoriseres som verken slemt eller "shit" å kritisere elendig språk, syltynt budskap, feilaktige påstander og dårlige bilder. Helt enig! Satt på spissen ville det jo være rart å leve i en verden hvor ingen anmelder filmer som gis ut, en verden fri for litteraturkritikere, deltagere i lesesirkler anses for å være troll. Å klage på vedtak (som noen har som jobb å fatte) er slemt, og ingen dommer kan ankes - for da blir dommeren lei seg Politiske diskusjoner (hvor man har ulike standpunkter) anses krenkende for motdebattanten, og å si noen i mot er kritikk av personen. Fritt for ikke! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. august 2019 #1229 Del Skrevet 11. august 2019 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. august 2019 #1230 Del Skrevet 11. august 2019 1 time siden, Pollen skrev: Sitat uten kildehenvisning, brudd på opphavsrett ryddet. Sol, admin. Nå er faktisk august sommermåned da Paprika. Det hadde du visst om du hadde fullført noe som helst av skole. Jeg er godt i gang med mastergrad, men må likevel stadig google hvilke måneder som går under hvilken årstid. 😛 Er vel bare stupid da🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 11. august 2019 #1231 Del Skrevet 11. august 2019 9 minutter siden, neiognei skrev: Jeg er godt i gang med mastergrad, men må likevel stadig google hvilke måneder som går under hvilken årstid. 😛 Er vel bare stupid da🤷♀️ Bør ikke være så avansert🙄 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 11. august 2019 #1232 Del Skrevet 11. august 2019 Tre gode og enkle råd hvis du skal legge ut annonser på bloggen. 1. Hold ungene unna levebrødet ditt (annonsene på bloggen). 2. Ta deg et kurs i fotografering. 3. Les korrektur. Vanskeligere er det ikke! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 11. august 2019 #1233 Del Skrevet 11. august 2019 Var sydenturen sponset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. august 2019 #1234 Del Skrevet 11. august 2019 5 minutter siden, Oppland skrev: Tre gode og enkle råd hvis du skal legge ut annonser på bloggen. 1. Hold ungene unna levebrødet ditt (annonsene på bloggen). 2. Ta deg et kurs i fotografering. 3. Les korrektur. Vanskeligere er det ikke! Du kan også legge til selvinnsikt 😎 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 11. august 2019 #1235 Del Skrevet 11. august 2019 5 minutter siden, Skrottefar skrev: Du kan også legge til selvinnsikt 😎 5 minutter siden, Skrottefar skrev: Du kan også legge til selvinnsikt 😎 Enig. Fint du fikk med det😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 11. august 2019 #1236 Del Skrevet 11. august 2019 Litt tips om rettskriving; 1. «Den ga da, hver gang når» Da vi var på Mallorca 2. «Hvilken eske» ikke «hvem eske» 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 11. august 2019 #1237 Del Skrevet 11. august 2019 10 minutter siden, Oppland skrev: Tre gode og enkle råd hvis du skal legge ut annonser på bloggen. 1. Hold ungene unna levebrødet ditt (annonsene på bloggen). 2. Ta deg et kurs i fotografering. 3. Les korrektur. Vanskeligere er det ikke! Jeg synes at pkt 1 bør være at hun faktisk har noe å si. Ellers er jeg helt enig med deg 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipitapa Skrevet 11. august 2019 #1238 Del Skrevet 11. august 2019 Hva er egentlig greia med å skrive «*smiler*» hele tiden? Det ser ufattelig rart og malplassert ut. Vitner vel kanskje aller mest om et dårlig språk og ordforråd. For min del var det noe vi skrev som fjortiser på msn o.l. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 11. august 2019 #1239 Del Skrevet 11. august 2019 7 minutter siden, Tipitapa skrev: Hva er egentlig greia med å skrive «*smiler*» hele tiden? Det ser ufattelig rart og malplassert ut. Vitner vel kanskje aller mest om et dårlig språk og ordforråd. For min del var det noe vi skrev som fjortiser på msn o.l. Er nok ikke alle som har kommet seg videre fra fjortis-perioden sin vil jeg tro, og ja, språket og ordforrådet er heller dårlig, minner for det meste om en skolestil på ungdomsskolen som kanskje på det beste ville gitt en G eller NG/G 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 11. august 2019 #1240 Del Skrevet 11. august 2019 De Squishies-lekene,hun skriver at de ble stoppet i fjor fordi de inneholdt medisiner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg