Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (2 timer siden):

"Veien blir til mens vi bor meg inn" ...

Det är så klockrent! Det 100% förr försöket iaf! Utförsel och resultat är vel lite mer som när hon välde att inte följa mönsterrapporten på tapeten (hennes egna förklaring) hon la i sin tidliga hyrlägenhet. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei2016 skrev (9 minutter siden):

Det är så klockrent! Det 100% förr försöket iaf! Utförsel och resultat är vel lite mer som när hon välde att inte följa mönsterrapporten på tapeten (hennes egna förklaring) hon la i sin tidliga hyrlägenhet. 

Husker det! Det så ikke ut!

Hun mente det ble finere når de gjorde det på den måten 🙈

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (20 minutter siden):

Husker det! Det så ikke ut!

Hun mente det ble finere når de gjorde det på den måten 🙈

 

Ja, det stämmer 😄 Det är enorma och grandiosa försök på att till stadighet göra gråsten till guld. Hon bjuder på sig själv, det ska hon ha, och mycket häller det än att hon bjuder på barnen. 

Endret av Hei2016
Tillagt ord
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (På 18.2.2021 den 18.15):

Jo, har dessverre sett det. Her synes jeg hun går enda lenger over streken, ved å  latterliggjøre og være skikkelig slem mot et bittelite forsvarsløst barn. Skjønner jo at denne "influenseren" kanskje er enda mindre oppegående enn gjennomsnittet. Å forstå såpass, at slik respons er helt ugrei, burde være selvsagt. Vedkommende har jo lang erfaring med barn. Burde vite at sånt kan feste seg i et barnesinn. Demonstrasjon av hjerteskjærende grusom oppførsel av den som skal være tryggheten selv.

Hva gjorde hun. Kan noen sende PM? Alt blir moderert bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Vinglass og @clyde
Dette er essensen av det som ble lagt ut:
Å korrigere et barn som tester grenser, er helt greit og nødvendig. Å filme dette og publisere på sosiale medier er ikke greit. Men å sitte der med den j***a mobiltelefonen og filme og le av seansen (barnet sitter i en barnestol ved spisebordet), og skoggerle av den lille når han tydelig blir lei seg, for så å legge det ut på sosiale medier, det er krenkelse av det lille barnet.

Endret av Villroses hage
presisering
  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (3 minutter siden):

@Vinglass og @clyde Å korrigere et barn som tester grenser, er helt greit og nødvendig. Å filme dette og publisere på sosiale medier er ikke greit. Men å sitte der med den j***a mobiltelefonen og filme og le av seansen (barnet sitter i en barnestol ved spisebordet), og skoggerle av den lille når han tydelig blir lei seg, for så å legge det ut på sosiale medier, det er krenkelse av det lille barnet.

Jeg har som sagt ikke sett videoen, så det var derfor jeg spurte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, clyde said:

Jeg har som sagt ikke sett videoen, så det var derfor jeg spurte. 

Helt i orden! Må innrømme at jeg ble helt rystet av det som dukket opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at det er mulig å ha så liten respekt for egne barn og deres rettigheter. Trist, bare trist...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosenrød skrev (Akkurat nå):

Hva skjer?

Paprika som ikke respekterer grensene til en mindreårig, som har tilgang på nett og har venner som sikkert også har det. Respektløst og det er hun som driter seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det rabla for henne???

Dette blir jo bare verre og verre!

Hun sier så fint at hun har blitt mer privat (dette gjelder kun ting som setter de "voksne" i dårlig lys), men å drite ut den ene mindreårige etter den andre på SoMe er greit?

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...