KatyP Skrevet 18. februar 2021 #7101 Del Skrevet 18. februar 2021 Orly skrev (3 timer siden): Enig , det var vondt å se. At man ikke skjønner at det der er feil, er i grunn bare trist Akkurat den sekvensen på snap reagerte også jeg veldig på. Det er synd hun legger slikt ut og enda mer synd at hun ikke forstår hvorfor det er feil å legge det ut. Egentlig var alt med det der feil. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. februar 2021 #7102 Del Skrevet 18. februar 2021 KatyP skrev (Akkurat nå): Akkurat den sekvensen på snap reagerte også jeg veldig på. Det er synd hun legger slikt ut og enda mer synd at hun ikke forstår hvorfor det er feil å legge det ut. Egentlig var alt med det der feil. Det viser veldig mye om hvordan de er som foreldre. Det der var bare helt hjertskjærende å se på. Man kan jo lure på hva de ikke viser, når de legger ut sånne ting. Jeg håper for barnets del at noen følger med dem, og gir dem veiledning og råd. Men må jo si at det virker litt lost case. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 18. februar 2021 #7103 Del Skrevet 18. februar 2021 Det verste med den hendelsen er at det faktisk skjedde! At hun er dum nok til å publisere det sier sitt ... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 18. februar 2021 #7104 Del Skrevet 18. februar 2021 Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 18. februar 2021 #7105 Del Skrevet 18. februar 2021 Villroses hage skrev (4 minutter siden): Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!! Det klippet var helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. februar 2021 #7106 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Villroses hage skrev (28 minutter siden): Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!! Ikke bare mors oppførsel som er uakseptabel. Å «skremme» ungen med dødsblikk er ikke en god måte å oppdra et barn på. Bare se på ungens reaksjon. Burde kommunisere med ord, men det ser ut som om det er helt fraværende. Også etterpå.. Endret 18. februar 2021 av Stargaze 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 18. februar 2021 #7107 Del Skrevet 18. februar 2021 Stargaze skrev (59 minutter siden): Ikke bare mors oppførsel som er uakseptabel. Å «skremme» ungen med dødsblikk er ikke en god måte å oppdra et barn på. Bare se på ungens reaksjon. Burde kommunisere med ord, men det ser ut som om det er helt fraværende. Også etterpå.. Det er jo ikke helt sant. For små barn kan modellering og kroppsspråk være en nyttig form å kommunisere på. Men jeg er enig i at alt vi ser i det klippet er feil og ikke en god måte å korrigere barnet på. Skal ikke tolke for mye ut av de sekundene, men det ser ut til å være dårlig samspill mellom foreldre og barn. Det er selvsagt veldig frustrerende for barnet noe det også gir ganske tydelig uttrykk for. Glad for å se at han fikk trøst og nærhet etterpå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. februar 2021 #7108 Del Skrevet 18. februar 2021 Marriet skrev (3 minutter siden): Det er jo ikke helt sant. For små barn kan modellering og kroppsspråk være en nyttig form å kommunisere på. Men jeg er enig i at alt vi ser i det klippet er feil og ikke en god måte å korrigere barnet på. Skal ikke tolke for mye ut av de sekundene, men det ser ut til å være dårlig samspill mellom foreldre og barn. Det er selvsagt veldig frustrerende for barnet noe det også gir ganske tydelig uttrykk for. Glad for å se at han fikk trøst og nærhet etterpå. Ansolutt, men ikke når det oppleves ydmykende. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 18. februar 2021 #7109 Del Skrevet 18. februar 2021 Stargaze skrev (2 minutter siden): Ansolutt, men ikke når det oppleves ydmykende. Helt enig! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 18. februar 2021 #7110 Del Skrevet 18. februar 2021 Syns det klippet var stygt og trist ☹️ Man ser at ungen er usikker på hele situasjonen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 18. februar 2021 #7111 Del Skrevet 18. februar 2021 Hva er snap’en hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 18. februar 2021 #7112 Del Skrevet 18. februar 2021 Hun har det jo for vane å henge ut ungene sine på snap desverre. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 18. februar 2021 #7113 Del Skrevet 18. februar 2021 35 minutter siden, Minipilla said: Hun har det jo for vane å henge ut ungene sine på snap desverre. Jo, har dessverre sett det. Her synes jeg hun går enda lenger over streken, ved å latterliggjøre og være skikkelig slem mot et bittelite forsvarsløst barn. Skjønner jo at denne "influenseren" kanskje er enda mindre oppegående enn gjennomsnittet. Å forstå såpass, at slik respons er helt ugrei, burde være selvsagt. Vedkommende har jo lang erfaring med barn. Burde vite at sånt kan feste seg i et barnesinn. Demonstrasjon av hjerteskjærende grusom oppførsel av den som skal være tryggheten selv. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 18. februar 2021 #7114 Del Skrevet 18. februar 2021 Villroses hage skrev (11 minutter siden): Jo, har dessverre sett det. Her synes jeg hun går enda lenger over streken, ved å latterliggjøre og være skikkelig slem mot et bittelite forsvarsløst barn. Skjønner jo at denne "influenseren" kanskje er enda mindre oppegående enn gjennomsnittet. Å forstå såpass, at slik respons er helt ugrei, burde være selvsagt. Vedkommende har jo lang erfaring med barn. Burde vite at sånt kan feste seg i et barnesinn. Demonstrasjon av hjerteskjærende grusom oppførsel av den som skal være tryggheten selv. Det er ikke første gang og blir nok ikke siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. februar 2021 #7115 Del Skrevet 18. februar 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. februar 2021 #7116 Del Skrevet 18. februar 2021 Markedsføringen når stadig nye høyder. Jeg DÅÅÅÅNER!!!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. februar 2021 #7117 Del Skrevet 19. februar 2021 Tenk av en butikk å faktisk skrive «Jeg DØØØØØØØØØR!!!!!» på annonsen sin. Jeg blir tom for ord. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 19. februar 2021 #7118 Del Skrevet 19. februar 2021 Minipilla skrev (1 time siden): Tenk av en butikk å faktisk skrive «Jeg DØØØØØØØØØR!!!!!» på annonsen sin. Jeg blir tom for ord. Ikke glem at noen i butikken der er helt råååå på markedsføring! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. februar 2021 #7119 Del Skrevet 19. februar 2021 "Veien blir til mens vi bor meg inn" ... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 19. februar 2021 #7120 Del Skrevet 19. februar 2021 FruRosa skrev (4 minutter siden): "Veien blir til mens vi bor meg inn" ... 🙈😂😂😂😂 Spørs vel om huseier blir fornøyd om hun hadde malt kjøkkeninnredningen svart også...... 🤷♀️ Må innrømme at hun der gir meg noen gode lattere på flere områder 🤣 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg