Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Orly skrev (3 timer siden):

Enig , det var vondt å se. At man ikke skjønner at det der er feil, er i grunn bare trist

Akkurat den sekvensen på snap reagerte også jeg veldig på. Det er synd hun legger slikt ut og enda mer synd at hun ikke forstår hvorfor det er feil å legge det ut.

Egentlig var alt med det der feil. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KatyP skrev (Akkurat nå):

Akkurat den sekvensen på snap reagerte også jeg veldig på. Det er synd hun legger slikt ut og enda mer synd at hun ikke forstår hvorfor det er feil å legge det ut.

Egentlig var alt med det der feil. 

Det viser veldig mye om hvordan de er som foreldre. Det der var bare helt hjertskjærende å se på. Man kan jo lure på hva de ikke viser, når de legger ut sånne ting. Jeg håper for barnets del at noen følger med dem, og gir dem veiledning og råd. Men må jo si at det virker litt lost case. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste med den hendelsen er at det faktisk skjedde!

At hun er dum nok til å publisere det sier sitt ...

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Villroses hage skrev (4 minutter siden):

Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!!

Det klippet var helt jævlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (28 minutter siden):

Oppfatter scenen slik at far irettesetter et barn som tester grenser. Mor ler seg i hjel, filmer og henger ut ungen, som blir lei seg. Far trøster ungen. Mors oppførsel er helt uakseptabel. Og så poste det ?!?!!

Ikke bare mors oppførsel som er uakseptabel. Å «skremme» ungen med dødsblikk er ikke en god måte å oppdra et barn på. Bare se på ungens reaksjon. Burde kommunisere med ord, men det ser ut som om det er helt fraværende. Også etterpå..

Endret av Stargaze
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (59 minutter siden):

Ikke bare mors oppførsel som er uakseptabel. Å «skremme» ungen med dødsblikk er ikke en god måte å oppdra et barn på. Bare se på ungens reaksjon. Burde kommunisere med ord, men det ser ut som om det er helt fraværende. Også etterpå..

Det er jo ikke helt sant. For små barn kan modellering og kroppsspråk være en nyttig form å kommunisere på. Men jeg er enig i at alt vi ser i det klippet er feil og ikke en god måte å korrigere barnet på. Skal ikke tolke for mye ut av de sekundene, men det ser ut til å være dårlig samspill mellom foreldre og barn. Det er selvsagt veldig frustrerende for barnet noe det også gir ganske tydelig uttrykk for. Glad for å se at han fikk trøst og nærhet etterpå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (3 minutter siden):

Det er jo ikke helt sant. For små barn kan modellering og kroppsspråk være en nyttig form å kommunisere på. Men jeg er enig i at alt vi ser i det klippet er feil og ikke en god måte å korrigere barnet på. Skal ikke tolke for mye ut av de sekundene, men det ser ut til å være dårlig samspill mellom foreldre og barn. Det er selvsagt veldig frustrerende for barnet noe det også gir ganske tydelig uttrykk for. Glad for å se at han fikk trøst og nærhet etterpå. 

Ansolutt, men ikke når det oppleves ydmykende. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Minipilla said:

Hun har det jo for vane å henge ut ungene sine på snap desverre. 

Jo, har dessverre sett det. Her synes jeg hun går enda lenger over streken, ved å  latterliggjøre og være skikkelig slem mot et bittelite forsvarsløst barn. Skjønner jo at denne "influenseren" kanskje er enda mindre oppegående enn gjennomsnittet. Å forstå såpass, at slik respons er helt ugrei, burde være selvsagt. Vedkommende har jo lang erfaring med barn. Burde vite at sånt kan feste seg i et barnesinn. Demonstrasjon av hjerteskjærende grusom oppførsel av den som skal være tryggheten selv.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Villroses hage skrev (11 minutter siden):

Jo, har dessverre sett det. Her synes jeg hun går enda lenger over streken, ved å  latterliggjøre og være skikkelig slem mot et bittelite forsvarsløst barn. Skjønner jo at denne "influenseren" kanskje er enda mindre oppegående enn gjennomsnittet. Å forstå såpass, at slik respons er helt ugrei, burde være selvsagt. Vedkommende har jo lang erfaring med barn. Burde vite at sånt kan feste seg i et barnesinn. Demonstrasjon av hjerteskjærende grusom oppførsel av den som skal være tryggheten selv.

Det er ikke første gang og blir nok ikke siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenk av en butikk å faktisk skrive «Jeg DØØØØØØØØØR!!!!!» på annonsen sin. Jeg blir tom for ord.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 time siden):

Tenk av en butikk å faktisk skrive «Jeg DØØØØØØØØØR!!!!!» på annonsen sin. Jeg blir tom for ord.  

Ikke glem at noen i butikken der er helt råååå på markedsføring! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 minutter siden):

"Veien blir til mens vi bor meg inn" ...

🙈😂😂😂😂 Spørs vel om huseier blir fornøyd om hun hadde malt kjøkkeninnredningen svart også...... 🤷‍♀️ 

Må innrømme at hun der gir meg noen gode lattere på flere områder 🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...