Gjest Lin11 Skrevet 31. januar 2021 #6941 Del Skrevet 31. januar 2021 Christiane_W skrev (På 29.1.2021 den 1.53): https://www.instagram.com/stories/camilla.ovestad/2496832381158052765/ Og vi lo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 31. januar 2021 #6942 Del Skrevet 31. januar 2021 Hvorfor står det Mille Moi på etiketten på puten hun linker til egen nettbutikk for? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 31. januar 2021 #6943 Del Skrevet 31. januar 2021 Minipilla skrev (17 minutter siden): Hvorfor står det Mille Moi på etiketten på puten hun linker til egen nettbutikk for? Hun handler vel fra Mille Moi og selger der da? Jeg fant lysestaker fra Mille Moi i en gave og interiørbutikk her jeg bor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 31. januar 2021 #6944 Del Skrevet 31. januar 2021 Marriet skrev (2 timer siden): Hun handler vel fra Mille Moi og selger der da? Jeg fant lysestaker fra Mille Moi i en gave og interiørbutikk her jeg bor. Merkelig siden de tydeligvis har tusen ting selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 1. februar 2021 #6945 Del Skrevet 1. februar 2021 Minipilla skrev (12 timer siden): Hvorfor står det Mille Moi på etiketten på puten hun linker til egen nettbutikk for? Tror ikke at hu får kjøpe av mille moi som leverandør, hun skyldte flere leverandører penger når vp gikk konkurs, og flere leverandører ville ikke samarbeide med henne igjen. Har hørt dette gjennom en familiemedlem som drev interiørbutikk og hadde mange av samma leverandører som Camilla hadde. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest førstedamen Skrevet 1. februar 2021 #6946 Del Skrevet 1. februar 2021 Litenoggod skrev (5 minutter siden): Tror ikke at hu får kjøpe av mille moi som leverandør, hun skyldte flere leverandører penger når vp gikk konkurs, og flere leverandører ville ikke samarbeide med henne igjen. Har hørt dette gjennom en familiemedlem som drev interiørbutikk og hadde mange av samma leverandører som Camilla hadde. For noen leverandører! Lite profesjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 1. februar 2021 #6947 Del Skrevet 1. februar 2021 førstedamen skrev (1 time siden): For noen leverandører! Lite profesjonelle. Lite profesjonellt om de har tapt penger på hennes tidligere konkurs? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 1. februar 2021 #6948 Del Skrevet 1. februar 2021 førstedamen skrev (1 time siden): For noen leverandører! Lite profesjonelle. Håper du tuller? Hadde jeg vært leverandør og en kunde gikk konkurs på den måten de gjorde og skylte meg masse penger så hadde jeg heller ikke levert varer til dem når de etter kun kort tid startet opp lignende butikk igjen. Aldri i verden. Kunne vurdert det mot forhåndsbetaling men få kunder ønsker nok det. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2021 #6949 Del Skrevet 1. februar 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Lite profesjonellt om de har tapt penger på hennes tidligere konkurs? Minipilla skrev (45 minutter siden): Håper du tuller? Hadde jeg vært leverandør og en kunde gikk konkurs på den måten de gjorde og skylte meg masse penger så hadde jeg heller ikke levert varer til dem når de etter kun kort tid startet opp lignende butikk igjen. Aldri i verden. Kunne vurdert det mot forhåndsbetaling men få kunder ønsker nok det. Hun mener sikkert at de er lite profesjonelle som «plaprer» om det til andre? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 1. februar 2021 #6950 Del Skrevet 1. februar 2021 Chroma skrev (14 minutter siden): Hun mener sikkert at de er lite profesjonelle som «plaprer» om det til andre? 🤷♀️ Bransjen er relativt liten og det er ikke til å unngå at leverandører prater med hverandre og kanskje advarer hverandre og uttrykker frustrasjon over manglende betaling og hvis de taper penger. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2021 #6951 Del Skrevet 1. februar 2021 Lunabelle skrev (Akkurat nå): Bransjen er relativt liten og det er ikke til å unngå at leverandører prater med hverandre og kanskje advarer hverandre og uttrykker frustrasjon over manglende betaling og hvis de taper penger. Okei. Det er egentlig forståelig at de ønsker å advare hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 1. februar 2021 #6952 Del Skrevet 1. februar 2021 Tviler på at det stemmer, da Øvestad leide hos eier av MilleMoi og reklamerte for de etter konkursen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 1. februar 2021 #6953 Del Skrevet 1. februar 2021 Skjønner ikke at Mille Moi vil knyttes til VP. Mister nok en del kunder på det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 1. februar 2021 #6954 Del Skrevet 1. februar 2021 Minipilla skrev (15 timer siden): Merkelig siden de tydeligvis har tusen ting selv. Hun har mille moi som en av sine leverandører i nettbutikken så det er altså derfor 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 3. februar 2021 #6955 Del Skrevet 3. februar 2021 Stadig nye dårlige anmeldelser på Trustpilot. Ser ut som om historien gjentar seg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 3. februar 2021 #6956 Del Skrevet 3. februar 2021 Var ikke de i Hafjell? Står om virus der på nyhetene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 3. februar 2021 #6957 Del Skrevet 3. februar 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Var ikke de i Hafjell? Står om virus der på nyhetene. Og poenget da er? Stemmer at de var på Hafjell for halvannen uke siden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 3. februar 2021 #6958 Del Skrevet 3. februar 2021 Frøken_ida skrev (2 timer siden): Var ikke de i Hafjell? Står om virus der på nyhetene. Det der er bare tull å skrive, for det er virkelig mer eller mindre virus over alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 3. februar 2021 #6959 Del Skrevet 3. februar 2021 Stargaze skrev (3 timer siden): Stadig nye dårlige anmeldelser på Trustpilot. Ser ut som om historien gjentar seg. Jepp. Varer som ikke kommer, omtrent umulig å få svar på henvendelser og elendig kundeservice. Dette har vi dessverre sett før ... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 3. februar 2021 #6960 Del Skrevet 3. februar 2021 Twistdott skrev (3 timer siden): Det der er bare tull å skrive, for det er virkelig mer eller mindre virus over alt. 🤦♀️ Det står at mange av gjestene er i karantene nå pga smitte der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg