Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Minipilla skrev (17 minutter siden):

Hvorfor står det Mille Moi på etiketten på puten hun linker til egen nettbutikk for?

Hun handler vel fra Mille Moi og selger der da? Jeg fant lysestaker fra Mille Moi i en gave og interiørbutikk her jeg bor. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (2 timer siden):

Hun handler vel fra Mille Moi og selger der da? Jeg fant lysestaker fra Mille Moi i en gave og interiørbutikk her jeg bor. 

Merkelig siden de tydeligvis har tusen ting selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (12 timer siden):

Hvorfor står det Mille Moi på etiketten på puten hun linker til egen nettbutikk for?

Tror ikke at hu får kjøpe av mille moi som leverandør, hun skyldte flere leverandører penger når vp gikk konkurs, og flere leverandører ville ikke samarbeide med henne igjen. Har hørt dette gjennom en familiemedlem som drev interiørbutikk og hadde mange av samma leverandører som Camilla hadde. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
Litenoggod skrev (5 minutter siden):

Tror ikke at hu får kjøpe av mille moi som leverandør, hun skyldte flere leverandører penger når vp gikk konkurs, og flere leverandører ville ikke samarbeide med henne igjen. Har hørt dette gjennom en familiemedlem som drev interiørbutikk og hadde mange av samma leverandører som Camilla hadde. 

For noen leverandører! Lite profesjonelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

førstedamen skrev (1 time siden):

For noen leverandører! Lite profesjonelle. 

Lite profesjonellt om de har tapt penger på hennes tidligere konkurs?

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (1 time siden):

For noen leverandører! Lite profesjonelle. 

Håper du tuller? Hadde jeg vært leverandør og en kunde gikk konkurs på den måten de gjorde og skylte meg masse penger så hadde jeg heller ikke levert varer til dem når de etter kun kort tid startet opp lignende butikk igjen. Aldri i verden. Kunne vurdert det mot forhåndsbetaling men få kunder ønsker nok det. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Lite profesjonellt om de har tapt penger på hennes tidligere konkurs?

 

 

Minipilla skrev (45 minutter siden):

Håper du tuller? Hadde jeg vært leverandør og en kunde gikk konkurs på den måten de gjorde og skylte meg masse penger så hadde jeg heller ikke levert varer til dem når de etter kun kort tid startet opp lignende butikk igjen. Aldri i verden. Kunne vurdert det mot forhåndsbetaling men få kunder ønsker nok det. 

Hun mener sikkert at de er lite profesjonelle som «plaprer» om det til andre? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (14 minutter siden):

 

Hun mener sikkert at de er lite profesjonelle som «plaprer» om det til andre? 🤷‍♀️

Bransjen er relativt liten og det er ikke til å unngå at leverandører prater med hverandre og kanskje advarer hverandre og uttrykker frustrasjon over manglende betaling og hvis de taper penger. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (Akkurat nå):

Bransjen er relativt liten og det er ikke til å unngå at leverandører prater med hverandre og kanskje advarer hverandre og uttrykker frustrasjon over manglende betaling og hvis de taper penger. 

Okei. Det er egentlig forståelig at de ønsker å advare hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minipilla skrev (15 timer siden):

Merkelig siden de tydeligvis har tusen ting selv. 

Hun har mille moi som en av sine leverandører i nettbutikken så det er altså derfor

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Var ikke de i Hafjell? Står om virus der på nyhetene. 

Og poenget da er? 

Stemmer at de var på Hafjell for halvannen uke siden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
Frøken_ida skrev (2 timer siden):

Var ikke de i Hafjell? Står om virus der på nyhetene. 

Det der er bare tull å skrive, for det er virkelig mer eller mindre virus over alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Stadig nye dårlige anmeldelser på Trustpilot. Ser ut som om historien gjentar seg.

Jepp.

Varer som ikke kommer, omtrent umulig å få svar på henvendelser og elendig kundeservice.

Dette har vi dessverre sett før ...

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twistdott skrev (3 timer siden):

Det der er bare tull å skrive, for det er virkelig mer eller mindre virus over alt. 

🤦‍♀️
Det står at mange av gjestene er i karantene nå pga smitte der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...