Ellevill Skrevet 29. januar 2021 #6921 Del Skrevet 29. januar 2021 (endret) Jeg har også tatt bedriftsøkonomilinjen på vgs. Nå er jeg eldre enn Kim, men før var jo fag og linjer på vgs helt annerledes enn i dag. Vet ikke når dette endret seg. («Gammeldags» inndeling: Bedriftsøkonomi-, samfunnsfag-, språk- og realfagslinje. Alt er rødruss, minus bed.øk., som er blåruss. Derav uttrykket «blåruss» om voksne, som brukes nedlatende/negativt/irettesettende i økonomisk perspektiv. Særlig med spark til jappetiden. Det var gjerne på BI eller NHH blårussen endte opp. ) Og ja, alle har gått livets skole. Og noen er tydeligvis rektor der. 😅 Men jeg forstår ikke hvordan inntekten deres går rundt! Jobber han fortsatt som selger? Endret 29. januar 2021 av Ellevill 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 29. januar 2021 #6922 Del Skrevet 29. januar 2021 9 hours ago, førstedamen said: Bedriftsøkonomi er også en årsenhet på universitet. Da hadde det vel blitt nevnt at han hadde emner fra universitet? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 29. januar 2021 #6923 Del Skrevet 29. januar 2021 førstedamen skrev (9 timer siden): Bedriftsøkonomi er også en årsenhet på universitet. Ikke gi dem idéer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 29. januar 2021 #6924 Del Skrevet 29. januar 2021 Skryt av ny bil på story, til alle som gjør narr av henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imblar Skrevet 29. januar 2021 #6925 Del Skrevet 29. januar 2021 Hun samarbeidspartneren hennes er overhodet ikke opptatt av å merke reklame på Instagram. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 30. januar 2021 #6926 Del Skrevet 30. januar 2021 Ser at instagramkontoen hennes har bytta navn til bycamillao. Enda et nytt firma? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pluttiplott Skrevet 30. januar 2021 #6927 Del Skrevet 30. januar 2021 FruRosa skrev (13 timer siden): Skryt av ny bil på story, til alle som gjør narr av henne. Det er en Hyundai varebil......, og den er ikke ny. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. januar 2021 #6928 Del Skrevet 30. januar 2021 Pluttiplott skrev (29 minutter siden): Det er en Hyundai varebil......, og den er ikke ny. Atter en gang får hun det til å fremstå som noe annet enn det er. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 30. januar 2021 #6929 Del Skrevet 30. januar 2021 "Kos, kos og atter kos" = skjerm, skjerm og atter skjerm. Jeg tror ALDRI jeg har sett noen av dem poste noe som foregår i hjemmet uten at (minst en) skjerm er innvolvert. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. januar 2021 #6930 Del Skrevet 30. januar 2021 FruRosa skrev (1 time siden): Atter en gang får hun det til å fremstå som noe annet enn det er. Nei, hun gjorde ikke det. Hun gjorde rett og slett narr av de/dere som er så opptatt av bilene deres, ny bil, gammel bil, solgt bil ,leaset bil osv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 30. januar 2021 #6931 Del Skrevet 30. januar 2021 FruRosa skrev (1 time siden): "Kos, kos og atter kos" = skjerm, skjerm og atter skjerm. Jeg tror ALDRI jeg har sett noen av dem poste noe som foregår i hjemmet uten at (minst en) skjerm er innvolvert. Enig! I den alderen er å lese bøker sammen feks, mye bedre og viktigere enn de skjermene. Absolutt all kos, sent og tidlig, er skjermbasert. Bare trist å se. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine79 Skrevet 30. januar 2021 #6932 Del Skrevet 30. januar 2021 Hun gjør så mye ut av ingenting. Lagt ut bilde av far/sønn nå og skriver «hjertet mitt takler nesten ikke det her» 😍❤️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 30. januar 2021 #6933 Del Skrevet 30. januar 2021 Kristine79 skrev (2 timer siden): Hun gjør så mye ut av ingenting. Lagt ut bilde av far/sønn nå og skriver «hjertet mitt takler nesten ikke det her» 😍❤️ Alt må være så voldsomt overdrevent!! Alt!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 31. januar 2021 #6934 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg slutter ikke å bli overraska og sjokkert over at det første som snappes er TV-en og og det siste som snappes er TV-en. Er det ikke snø på Østlandet? Ikke en gang har jeg sett en snapp av barn på akebrett - som lager snømann i hagen...på skøyter...kakao og røde kinn. ALT dreier seg om TV-en. For et stusselig liv de lever. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 31. januar 2021 #6935 Del Skrevet 31. januar 2021 Kristine79 skrev (11 timer siden): Hun gjør så mye ut av ingenting. Lagt ut bilde av far/sønn nå og skriver «hjertet mitt takler nesten ikke det her» 😍❤️ «Min alt for vakre datter» 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 31. januar 2021 #6936 Del Skrevet 31. januar 2021 Minipilla skrev (48 minutter siden): Jeg slutter ikke å bli overraska og sjokkert over at det første som snappes er TV-en og og det siste som snappes er TV-en. Er det ikke snø på Østlandet? Ikke en gang har jeg sett en snapp av barn på akebrett - som lager snømann i hagen...på skøyter...kakao og røde kinn. ALT dreier seg om TV-en. For et stusselig liv de lever. For å kvæle dette ang snø, nei vi har ikke snø - kun minus 14 med et lite lag med rim. MEN i Sarpsborg har de kjørt snøkanonene for fullt nede ved 08 stadioen, så fullt mulig å dra dit. Skøyter kan de stå på overalt, feks i Gamlebyen, Tunevannet, mange tjern m.m Det er det flust av her nede 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 31. januar 2021 #6937 Del Skrevet 31. januar 2021 De var jo på ski forrige helg. Det er jo bra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 31. januar 2021 #6938 Del Skrevet 31. januar 2021 Minipilla skrev (3 timer siden): Jeg slutter ikke å bli overraska og sjokkert over at det første som snappes er TV-en og og det siste som snappes er TV-en. Er det ikke snø på Østlandet? Ikke en gang har jeg sett en snapp av barn på akebrett - som lager snømann i hagen...på skøyter...kakao og røde kinn. ALT dreier seg om TV-en. For et stusselig liv de lever. 10 januar er det delt bilder av leking i park, røde kinn osv. Å forrige helg sto de slalom. Skjer nok mye mer enn de få sekundene vi får ta del i gjennom dagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 31. januar 2021 #6939 Del Skrevet 31. januar 2021 Flettfrid skrev (3 minutter siden): 10 januar er det delt bilder av leking i park, røde kinn osv. Å forrige helg sto de slalom. Skjer nok mye mer enn de få sekundene vi får ta del i gjennom dagen. Få sekund? Vi har veldig forskjellig definisjon på få sekund hverfall 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 31. januar 2021 #6940 Del Skrevet 31. januar 2021 Enn å greie å få inn 2 skrivefeil i en så kort tekst når du lever av sosiale medier. Gud bedre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg