Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Kjempegod reklame :ironi:

Hvorfor skriver hun forresten konsekvent "IDag" når hun mener "i dag"?

Og lunta hennes er ikke den beste 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FruRosa skrev:

Kjempegod reklame :ironi:

Hvorfor skriver hun forresten konsekvent "IDag" når hun mener "i dag"?

Og lunta hennes er ikke den beste 🙈

Alle ord med «i» foran, slås sammen til et ord. Det samme gjør HD.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pollen skrev:

Alle ord med «i» foran, slås sammen til et ord. Det samme gjør HD.

Ja, men hvorfor stor D?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor reise med Ving når man har egen leilighet? 🤔 Er det ikke vanlig flytrafikk til Bulgaria? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Vipser skrev:

Hvorfor reise med Ving når man har egen leilighet? 🤔 Er det ikke vanlig flytrafikk til Bulgaria? 

Du kan kun kjøpe flybilletter via Ving også, ikke uvanlig om du skal på  typisk "charter sted", da går det direkte og ikke med mellomlanding som det kan være på flere destinasjoner om du bruker vanlig rutefly. Kan ofte være rimeligere også 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vipser skrev:

Hvorfor reise med Ving når man har egen leilighet? 🤔 Er det ikke vanlig flytrafikk til Bulgaria? 

Norwegian flyr til Varna, men det er ettermiddagsfly med avgang i 16-tiden. Siden de bare skal være der ei uke er det ikke så rart at de heller valgte morgenavgangen til Thomas Cook. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Christiane_W skrev:

Norwegian flyr til Varna, men det er ettermiddagsfly med avgang i 16-tiden. Siden de bare skal være der ei uke er det ikke så rart at de heller valgte morgenavgangen til Thomas Cook. 

Med fire barn hadde jeg heller gjort motsatt.  Mye bedre start på reise for store og små

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 minutter siden, Trua skrev:

Med fire barn hadde jeg heller gjort motsatt.  Mye bedre start på reise for store og små

Alle barn er forskjellige. Jeg ville definitivt reist tidlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også reist tidlig. Men jeg hadde ikke klaga så fælt på forsinkelser hvis målet med turen blant annet er å reklamere for leiligheter ved gjeldende destinasjon i håp om at noen skal gidde å kjøpe. 

Mulig det ikke er derfor de drar til Bulgaria da, men at de faktisk skal på en ukes ferie i sin leilighet. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, kahaki skrev:

Det lukter time-share lang vei, trenger ikke være negativt det.

Neida, det er ikke noe negativt med å ha timeshare. 

Dersom ikke man på forhånd har skrytt på seg å eie en leilighet, da....  "Leiligheten vår". 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Kristanna skrev:

Ser hun tagger Vingresor, reiser de fra Sverige?

De bor jo i Fredrikstad og da er det vel både billigere og like raskt å dra fra Landvetter (Gøteborg) som fra Gardermoen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Veslefrikk skrev:

De bor jo i Fredrikstad og da er det vel både billigere og like raskt å dra fra Landvetter (Gøteborg) som fra Gardermoen.

Billigere er det sikkert, men like raskt er det nå ikke...Tar vel 3,5 + timer til Landvetter, og ca 2 timer til Gardemoen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Trua skrev:

Med fire barn hadde jeg heller gjort motsatt.  Mye bedre start på reise for store og små

Ville nok heller tatt morgenflyet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet at flyet til Vargas fra Gardermoen var forsinket fra morgenen til ca 13.30 så tipper de dro derfra...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maskopi skrev:

Vet at flyet til Vargas fra Gardermoen var forsinket fra morgenen til ca 13.30 så tipper de dro derfra...

De reiste fra Gardermoen, så var sikkert det flyet de reiste med. Hun la ut på Instastory fra W.B. Samson i ankomsthallen (jeg kjente igjen de brune skinnstolene, samt buss/taxi-holdeplassen utenfor) og fra et rom på Park Inn ved terminalen (har bodd der selv og kjente igjen sengavlen med farget LED-lys rundt).

At hun tagget svenske Ving istedet for norske overrasker meg ikke, med tanke på skriveferdigheter, språkforståelse og generelt slurv fra den kanten.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men jeg føler at jeg har gått glipp av noe. Greit at flyet var forsinket men sitter her og ser på snap nå. Der skrev de at de endelig er fremme. Det var fem tiner siden. Betyr det at de ikke var fremme før 23.50? Mente ikke hun på morgenene at barna ikke hadde sovet mer enn en time? Tar det seriøst hele dagen å komme til dette stedet? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, lillemy02 skrev:

Unnskyld men jeg føler at jeg har gått glipp av noe. Greit at flyet var forsinket men sitter her og ser på snap nå. Der skrev de at de endelig er fremme. Det var fem tiner siden. Betyr det at de ikke var fremme før 23.50? Mente ikke hun på morgenene at barna ikke hadde sovet mer enn en time? Tar det seriøst hele dagen å komme til dette stedet? 

Jeg tror hun mente at det var hun som hadde hatt mer eller mindre våkenatt, natten før avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...