Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marriet skrev:

Hun skrev noe tidligere (husker ikke hvor) om at det ble vanskeligere tider framover fordi at andres økonomiske situasjon var usikker og at det derfor ikke ble så mye oppdrag på henne? Noe med at når folk mister jobben, mister hun jobben? Husker ikke helt ordlyden. Men var en sånn type forklaring. 

Men det holder ikke helt vann når man ser hva folk driver med nå som de skal holde seg hjemme, nemlig oppussing. Så etterspørselen er der, men det spørs om hun er rette tilbyder...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Rosalie skrev:

Men det holder ikke helt vann når man ser hva folk driver med nå som de skal holde seg hjemme, nemlig oppussing. Så etterspørselen er der, men det spørs om hun er rette 

Helt enig. Men det var en forklaring. Jeg har ingen tillit til det hun skriver overhodet. Den er long gone.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rosalie skrev:

Men det holder ikke helt vann når man ser hva folk driver med nå som de skal holde seg hjemme, nemlig oppussing. Så etterspørselen er der, men det spørs om hun er rette tilbyder...

Tror slike tjenester som hun tilbyr blir nedprioritert i disse tider, mange som er truet med permitteringer eller oppsigelser nå om dagen, vi blant annet og nå er fokuset vårt å fylle opp bufferen mer og ikke bruke penger på annet en høyst nødvendig for å kunne møte tiden fremover med evt redusert inntekt. Regner med at de fleste nå tenker slik. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rosalie skrev:

Men det holder ikke helt vann når man ser hva folk driver med nå som de skal holde seg hjemme, nemlig oppussing. Så etterspørselen er der, men det spørs om hun er rette tilbyder...

Men folk bruker nok ikke penger på veiledning i disse dager, så forklaringen tenker jeg er god nok

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, GulleGull skrev:

Tror slike tjenester som hun tilbyr blir nedprioritert i disse tider, mange som er truet med permitteringer eller oppsigelser nå om dagen, vi blant annet og nå er fokuset vårt å fylle opp bufferen mer og ikke bruke penger på annet en høyst nødvendig for å kunne møte tiden fremover med evt redusert inntekt. Regner med at de fleste nå tenker slik. 

Tja, byggvarehusene og malebutikkene her i området melder om uventet stor pågang. Ser det er en del folk på hagesentrene også, ut fra antall biler på parkeringsplassene der. Det virker som en del benytter muligheten til oppussing og sånt når de allikevel må være hjemme. Er jo en del man kan gjøre som ikke koster en formue og noe må man jo fylle dagene med om man er permittert. 

Om Camilla hadde vært populær som interiørveileder og virkelig hadde den pågangen hun gang på gang har hevdet at hun har tror jeg ikke alle kundene hadde forsvunnet over natta.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Christiane_W skrev:

Tja, byggvarehusene og malebutikkene her i området melder om uventet stor pågang. Ser det er en del folk på hagesentrene også, ut fra antall biler på parkeringsplassene der. Det virker som en del benytter muligheten til oppussing og sånt når de allikevel må være hjemme. Er jo en del man kan gjøre som ikke koster en formue og noe må man jo fylle dagene med om man er permittert. 

Om Camilla hadde vært populær som interiørveileder og virkelig hadde den pågangen hun gang på gang har hevdet at hun har tror jeg ikke alle kundene hadde forsvunnet over natta.

Men til hennes forsvar da, så kan det vel også tenkes at siden folk nå er mer hjemme, så har de mer tid til sånne ting sjøl. De trenger ikke sette det bort til en interiørveileder. 

Jeg tror ikke på det sjøl altså, men hvis så skulle være...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg stusser på er når de rekker å ha skole/bhg mellom slagene, når det stort sett bakes. Flott å bake, men det er jo hobby aktivitet tenker jeg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Klementine skrev:

Det jeg stusser på er når de rekker å ha skole/bhg mellom slagene, når det stort sett bakes. Flott å bake, men det er jo hobby aktivitet tenker jeg. 

Ser ikke problemet?? De to store klarer seg nok såpass at mor kan sette en deig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trude4
13 timer siden, Frøken_ida skrev:

Alt er liksom så mye mer slitsomt for henne.... Barn hjemme f.eks.. 

Henne har jo ikke skrevet at det er verre for henne. Bare forklart hvordan hun har det og hvordan hun opplever det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Xstrella skrev:

Er de ikke 2 i det forholdet?

Egentlig ja.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje den minste( og den andre) er veldig avhengig av mammaen sin. Sånn er det her. Er jeg hjemme, er det ikke snakk om at samboer får lov til å hjelpe den yngste. Kanskje det er sånn hos paprika også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvorfor operere med mva når hun har lav nok inntekt til å unngå denne plikten

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christiane_W skrev:

Får visstnok veldig mange henvendelser fra folk som ønsker digitale interiørveiledninger nå, så da måtte hun jo reklamere litt for tjenesten på Instastory. Nå 990,- + MVA per rom. Sist hun reklamerte for det på bloggen var prisen 1590,- + MVA per rom. Om henvendelsene renner inn gir det ikke mening å redusere prisen, men så var det jo det med troverdigheten hennes da. Eller rettere sagt; mangelen på troverdighet.

er helt i sjokk over at det blogginnlegget der er reklame for egen virksomhet. 😮 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ekstremt amatørmessig markedsføring for eget firma. Hvordan i all verden kan hun tro at noen vil bruke penger på det. Snakk om å raske sammen en annonsesnutt.. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, personangrep og spekulasjoner.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 22.09, Dollyådi skrev:

Og hvorfor operere med mva når hun har lav nok inntekt til å unngå denne plikten

Det vet hun nok ikke selv en gang. Hun trodde jo at det at varene deres ble fortollet betød at det var i orden med CE merking... Av varer som ikke krever den merkingen🤦‍♀️

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...