Populært innlegg Mumua Skrevet 28. januar 2020 Populært innlegg #4301 Skrevet 28. januar 2020 Hvis man ønsker barnevakt må ungene iallefall legge seg til normal tid. Ingen orker unger som flyr rundt frem til midnatt. Og med så stort behov for alenetid må man på ett eller annet tidspunkt slutte å føde flere og flere barn. 58
Navigasjon Skrevet 31. januar 2020 #4302 Skrevet 31. januar 2020 Da har Mibo Styling el- sykler til salgs. https://www.mibostyling.no/15-fritid..........., og hvordan har de tenkt å få solgt de? 9
Klink Skrevet 31. januar 2020 #4303 Skrevet 31. januar 2020 (endret) Syns det er ufint å bruke barna hennes i argumenteringen slik det gjøres her. Hun er glad i barna sine. Og hun får akkurat så mange barn hun selv ønsker og tar nå grep om økonomien sin. Det er bra. Jævlig stygt. Syns det er sjukt at det får stå. Endret 31. januar 2020 av Klink 7
Trua Skrevet 31. januar 2020 #4304 Skrevet 31. januar 2020 59 minutter siden, Navigasjon skrev: Da har Mibo Styling el- sykler til salgs. https://www.mibostyling.no/15-fritid..........., og hvordan har de tenkt å få solgt de? Hvorfor dra opp det her, blir jo ren reklame. Overse paprikasirkuset 6
Populært innlegg Veslefrikk Skrevet 31. januar 2020 Populært innlegg #4305 Skrevet 31. januar 2020 44 minutter siden, Klink skrev: Syns det er ufint å bruke barna hennes i argumenteringen slik det gjøres her. Hun er glad i barna sine. Og hun får akkurat så mange barn hun selv ønsker og tar nå grep om økonomien sin. Det er bra. Jævlig stygt. Syns det er sjukt at det får stå. Det er ingen her som diskuterer barna hennes eller prater stygt om de. Det som blir diskutert her inne er hennes eksponering av barna. De blir både brukt og misbrukt for å få klikk og i reklamer. Er det noe som er sjukt, så er det hvordan hun eksponerer og blottlegger barna sine. Det er heller ingen som tviler på at hun er glad i barna sine, og nettopp derfor er det rart hun ikke beskytter de mot å bli eksponert. Ingen i dag vet med sikkerhet noe om senvirkningene av den voldsomme eksponeringen som noen barn (bl.a VP sine) blir utsatt for og man kan bare spekulere i hvordan mange av bildene kan misbrukes i uønskede fora og sammenhenger. Det syns jeg er sjukt! 56
sirenas Skrevet 31. januar 2020 #4306 Skrevet 31. januar 2020 1 time siden, Klink skrev: Syns det er ufint å bruke barna hennes i argumenteringen slik det gjøres her. Hun er glad i barna sine. Og hun får akkurat så mange barn hun selv ønsker og tar nå grep om økonomien sin. Det er bra. Jævlig stygt. Syns det er sjukt at det får stå. Atte hva? 21
Nussepus Skrevet 31. januar 2020 #4307 Skrevet 31. januar 2020 For et sammensurium og bruk av ord og uttrykk. Må virkelig legge godviljen til for å forstå hva hun skriver. Skjepper i hjulene. Virkelig....? 23
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 31. januar 2020 Forfatter Populært innlegg #4308 Skrevet 31. januar 2020 (endret) Tja Paprika..hva skal man si.. En eller annen har såret deg, og du fyrer ut et selvforherligende blogginnlegg. Selvforherligelsen forteller at der er så mange som støtter deg, heier på deg, de små forguder deg og mannen passer på deg. Da burde du ha robusthet til å ikke fyre ut et innlegg som dette. For den du skader, er kun deg selv. Men har du tenkt over hvorfor noen på en eller annen måte og av en eller annen grunn såret deg? Hvor mange uvenner har du skaffet deg i din berg-og-dal-bane tilværelse? Du skriver om å bare være snill og god. Har du/dere bare vært det, mener du? Du bruker dine mindreårige for å skaffe deg inntekt. Er det å være snill, mener du? Jeg mener nei. Du og din makker har tilsammen kjørt 3 selskap på ræv i løpet av få år. Noen har tapt på det. Er det å være snill, mener du? Jeg mener nei. Endret 31. januar 2020 av Friluftsdame 89
Sol Rampelyset Skrevet 31. januar 2020 #4309 Skrevet 31. januar 2020 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. Sol, admin.
Gjest_88 Skrevet 2. februar 2020 #4310 Skrevet 2. februar 2020 Men de har jo kun minsten 100% ellers e de andre hos fedrene sine og i Bhg og de hjemme så de har jo masse fri, og foreldrene hennes stiller jo opp så ka hun klager over forstår ikke eg 25
Populært innlegg Inocybe Skrevet 2. februar 2020 Populært innlegg #4311 Skrevet 2. februar 2020 På 31.1.2020 den 19.25, Friluftsdame skrev: Tja Paprika..hva skal man si.. En eller annen har såret deg, og du fyrer ut et selvforherligende blogginnlegg. Selvforherligelsen forteller at der er så mange som støtter deg, heier på deg, de små forguder deg og mannen passer på deg. Da burde du ha robusthet til å ikke fyre ut et innlegg som dette. For den du skader, er kun deg selv. Men har du tenkt over hvorfor noen på en eller annen måte og av en eller annen grunn såret deg? Hvor mange uvenner har du skaffet deg i din berg-og-dal-bane tilværelse? Du skriver om å bare være snill og god. Har du/dere bare vært det, mener du? Du bruker dine mindreårige for å skaffe deg inntekt. Er det å være snill, mener du? Jeg mener nei. Du og din makker har tilsammen kjørt 3 selskap på ræv i løpet av få år. Noen har tapt på det. Er det å være snill, mener du? Jeg mener nei. Kjenner også at bemerkningen om snill og god provoserer. Det er mange som har tapt penger på Camillas mange mislykkede selskap men det virker aldri til å ha gått inn på henne. Husker spesielt en konkurs hvor det var et lite firma som mistet mye penger i form av varer levert til VP veldig kort tid før konkursen. Dagen etter skrøt Camilla av alle pengene hun hadde brukt den dagen på egenpleie. Andres ulykke forsaket av Camilla selv ofret hun ikke mange sekunder. Snill og god liksom?!? 57
Gjest_88 Skrevet 2. februar 2020 #4312 Skrevet 2. februar 2020 Omg korfor klikket jeg meg innpå bloggen🤦♀️ Smekk på fingrene til meg selv🙈 men omg det e jo bare tull og hun skriver en dagbok om viss vas, på fredag skriver hun at hun var hjemme med minsten og på jentekveld skulle hun ikke jobbe 100%🙄 20
Nussepus Skrevet 4. februar 2020 #4314 Skrevet 4. februar 2020 Trenger man virkelig nesten 100 gram sukker i en oppskrift på rundstykker? 2
Marriet Skrevet 4. februar 2020 #4315 Skrevet 4. februar 2020 48 minutter siden, Nussepus skrev: Trenger man virkelig nesten 100 gram sukker i en oppskrift på rundstykker? Kan jeg ikke tenke meg. I min oppskrift bruker jeg ikke noe sukker. Synes selv de er veldig gode. Men vi har vel ulike rundstykkepreferanser. 6
Nussepus Skrevet 4. februar 2020 #4316 Skrevet 4. februar 2020 4 minutter siden, Marriet skrev: Kan jeg ikke tenke meg. I min oppskrift bruker jeg ikke noe sukker. Synes selv de er veldig gode. Men vi har vel ulike rundstykkepreferanser. Nesten like mye som jeg har i bolledeigen min😱 6
Wenda Skrevet 4. februar 2020 #4317 Skrevet 4. februar 2020 1 time siden, Nussepus skrev: Trenger man virkelig nesten 100 gram sukker i en oppskrift på rundstykker? Bruker man sukker i rundstykker? Kan hende jeg bruker ei halv t-skje honning (eller til nød sukker) i gjærstarteren, men aldri så mye. 100 g er mer enn hva jeg bruker i bolledeig 13
Flisespikker Skrevet 4. februar 2020 #4318 Skrevet 4. februar 2020 Vanlige hvetebolle-oppskrifter har ca 150g sukker, til sammenligning. Blir kanskje mer brioche enn rundstykker med alt det sukkeret. 5
BLOMSTERKVAST Skrevet 4. februar 2020 #4319 Skrevet 4. februar 2020 5 timer siden, Nussepus skrev: Trenger man virkelig nesten 100 gram sukker i en oppskrift på rundstykker? Det er en bolledeig oppskrift hun har bakt og delt i dag ,Hun vet nok ikke forskjell på boller og rundstykker. 27
CMarie Skrevet 4. februar 2020 #4320 Skrevet 4. februar 2020 12 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Det er en bolledeig oppskrift hun har bakt og delt i dag ,Hun vet nok ikke forskjell på boller og rundstykker. Enig. Uvanlig å bruke 100 g smør og melk også i rundstykkedeig. 8
Anbefalte innlegg