Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Syns det er ufint å bruke barna hennes i argumenteringen slik det gjøres her. Hun er glad i barna sine. Og hun får akkurat så mange barn hun selv ønsker og tar nå grep om økonomien sin. Det er bra. 

Jævlig stygt. Syns det er sjukt at det får stå. 

Endret av Klink
  • Liker 7
Skrevet
59 minutter siden, Navigasjon skrev:

Da har Mibo Styling el- sykler til salgs. https://www.mibostyling.no/15-fritid..........., og hvordan har de tenkt å få solgt de?

Hvorfor dra opp det her, blir jo ren reklame. Overse paprikasirkuset

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Klink skrev:

Syns det er ufint å bruke barna hennes i argumenteringen slik det gjøres her. Hun er glad i barna sine. Og hun får akkurat så mange barn hun selv ønsker og tar nå grep om økonomien sin. Det er bra. 

Jævlig stygt. Syns det er sjukt at det får stå. 

Atte hva?

• Liker 21
Skrevet

For et sammensurium og bruk av ord og uttrykk. Må virkelig legge godviljen til for å forstå hva hun skriver. Skjepper i hjulene. Virkelig....?

• Liker 23
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet

Men de har jo kun minsten 100% ellers e de andre hos fedrene sine og i Bhg og de hjemme så de har jo masse fri, og foreldrene hennes stiller jo opp så ka hun klager over forstår ikke eg

• Liker 25
Skrevet

Omg korfor klikket jeg meg innpå bloggen🤦‍♀️ Smekk på fingrene til meg selv🙈 men omg det e jo bare tull og hun skriver en dagbok om viss vas, på fredag skriver hun at hun var hjemme med minsten og på jentekveld skulle hun ikke jobbe 100%🙄

• Liker 20
Skrevet

At dere ikke har lært 😊

• Liker 6
Skrevet

Trenger man virkelig nesten 100 gram sukker i en oppskrift på rundstykker? 

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, Nussepus skrev:

Kan jeg ikke tenke meg. I min oppskrift bruker jeg ikke noe sukker. Synes selv de er veldig gode. Men vi har vel ulike rundstykkepreferanser. 

• Liker 6
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Marriet skrev:

Kan jeg ikke tenke meg. I min oppskrift bruker jeg ikke noe sukker. Synes selv de er veldig gode. Men vi har vel ulike rundstykkepreferanser. 

Nesten like mye som jeg har i bolledeigen min😱

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Nussepus skrev:

Bruker man sukker i rundstykker? Kan hende jeg bruker ei halv t-skje honning (eller til nød sukker) i gjærstarteren, men aldri så mye. 100 g er mer enn hva jeg bruker i bolledeig

• Liker 13
Skrevet

Vanlige hvetebolle-oppskrifter har ca 150g sukker, til sammenligning.

Blir kanskje mer brioche enn rundstykker med alt det sukkeret.

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, Nussepus skrev:

Det er en bolledeig oppskrift hun har bakt og delt  i dag ,Hun vet nok ikke forskjell  på boller og rundstykker. 

• Liker 27
Skrevet
12 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Det er en bolledeig oppskrift hun har bakt og delt  i dag ,Hun vet nok ikke forskjell  på boller og rundstykker. 

Enig. Uvanlig å bruke 100 g smør og melk også i rundstykkedeig.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...