neiognei Skrevet 24. juni 2019 #361 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) 7 timer siden, Nussepus skrev: Og hvorfor alt det flaskestyret hele tiden når hun har så mye melk? Det er jo ikke akkurat slik at hun mååå være borte fra «babisen» fordi hun må innom jobb feks. Er da helt vanlig å pumpe seg også kan noen andre i familien gi melk. Og bloggen er jobben hennes, så da må hun vel nesten reklamere for _noe_. Alt hva man skal kritisere. Endret 24. juni 2019 av neiognei 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. juni 2019 #362 Del Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, neiognei skrev: Er da helt vanlig å pumpe seg også kan noen andre i familien gi melk. Og bloggen er jobben hennes, så da må hun vel nesten reklamere for _noe_. Alt hva man skal kritisere. Bloggen hennes kan virkelig ikke kalles jobb. Og det hadde jo da vært lurt å legge ut bilde av flaskene hun reklamerer for, som hun mener at er de beste for babyen. Og ikke at hun bruker flasker av et helt annet merke. « klasker meg i panna». 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 24. juni 2019 #363 Del Skrevet 24. juni 2019 På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up". I can die in peace now. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. juni 2019 #364 Del Skrevet 24. juni 2019 2 timer siden, Nussepus skrev: Bloggen hennes kan virkelig ikke kalles jobb. Og det hadde jo da vært lurt å legge ut bilde av flaskene hun reklamerer for, som hun mener at er de beste for babyen. Og ikke at hun bruker flasker av et helt annet merke. « klasker meg i panna». Det er jo helt sprøtt å reklamere for et merke og legge ut bilde av et annet merke som hun bruker selv. Da hadde jeg tvilt veldig sterkt på om det hun reklamerte for var noe særlig bra. Hun får vel betalt for det hun reklamerer for, hva sier den oppdragsgiveren om dette? Det skulle jeg likt og visst. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 24. juni 2019 #365 Del Skrevet 24. juni 2019 7 minutter siden, Oppland skrev: Det er jo helt sprøtt å reklamere for et merke og legge ut bilde av et annet merke som hun bruker selv. Da hadde jeg tvilt veldig sterkt på om det hun reklamerte for var noe særlig bra. Hun får vel betalt for det hun reklamerer for, hva sier den oppdragsgiveren om dette? Det skulle jeg likt og visst. Før jeg skulle kjøpe noe bloggere reklamerer for..., de er kun på jakt etter lettjente penger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 24. juni 2019 #366 Del Skrevet 24. juni 2019 (endret) Dette minner om “Womanizer”-reklamen hun kjørte for Kondomeriet, mens hun samtidig minnet om at reklamen gjaldt blogg-Camilla og ikke privatperson- og mor-Camilla. Det ble ikke mer av det «samarbeidet» etter det. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/06/05/nye-annonsesamarbeid/ Endret 24. juni 2019 av Mme Blavatsky 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 24. juni 2019 #367 Del Skrevet 24. juni 2019 1 time siden, Mme Blavatsky skrev: Dette minner om “Womanizer”-reklamen hun kjørte for Kondomeriet, mens hun samtidig minnet om at reklamen gjaldt blogg-Camilla og ikke privatperson- og mor-Camilla. Det ble ikke mer av det «samarbeidet» etter det. https://bloggomtoppbloggere.com/2017/06/05/nye-annonsesamarbeid/ Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 24. juni 2019 #368 Del Skrevet 24. juni 2019 1 minutt siden, maipai skrev: Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂 Ja, hva skal man si 😂😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. juni 2019 #369 Del Skrevet 24. juni 2019 35 minutter siden, maipai skrev: Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂 Det er jo helt vilt. Det er mye merkelig reklame, men dette tar virkelig kaka.😁 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 24. juni 2019 #370 Del Skrevet 24. juni 2019 4 hours ago, Flisespikker said: På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up". I can die in peace now. Tilbake til "Sveip up" nå. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. juni 2019 #371 Del Skrevet 24. juni 2019 6 timer siden, Flisespikker skrev: På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up". I can die in peace now. Jeg la merke til det samme! Haha 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 25. juni 2019 #372 Del Skrevet 25. juni 2019 (endret) 12 timer siden, MoKath skrev: Tilbake til "Sveip up" nå. 😭😭😭 leser hun her inne og gjør det med vilje? Endret 25. juni 2019 av Flisespikker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 26. juni 2019 #373 Del Skrevet 26. juni 2019 Leggetid er gull 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 26. juni 2019 #374 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg tok meg en sving innom bloggen hennes, og jeg fikk nesten ikke med meg innholdet, for semantikk og gramatikk er helt krise. Orddelingsfeil, ord hun har misforstått både betydningen av og stavingen av, og alle disse feilene og dårlig oppbygde setningene går i loop. Eks: "det er ingen hemmelighet at", "nå har jeg landet", "søte skinn" (skal være kinn). Dette er bare småtteri. Så har vi all orddelingsfeilen. KAN det være så vanskelig? At hun ikke setter sin ære i å skrive gode annonsetekster med riktig gramatikk? Vi husker alle den hotellannonsen fra Bergen? https://villapaprikablogg.no/en-historisk-opplevelse/ Jeg fant i farten ikke den videoen hun spilte inn og tok bare det ene blogginnlegget som et eksempel. Det har vært flere ganger jeg har hatt lyst til å oversette/reskrive innleggene hennes og sende til henne, bare for å vise at dette kan bli ekstremt mye bedre med bittelitt innsats. Fatter ikke at den forretningen, altså bloggen VillaPaprika er liv laga? Det er hinsides elendige greier. Og da snakker jeg ikke engang om eksponering av barn som er ordentlig ille. Puh.. der fikk jeg det ut. Hadde jeg hatt venner som hadde skrevet såpass elendig blogg som levebrød hadde jeg garantert sagt noe. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 26. juni 2019 #375 Del Skrevet 26. juni 2019 6 minutter siden, EllaSays skrev: Jeg tok meg en sving innom bloggen hennes, og jeg fikk nesten ikke med meg innholdet, for semantikk og gramatikk er helt krise. Orddelingsfeil, ord hun har misforstått både betydningen av og stavingen av, og alle disse feilene og dårlig oppbygde setningene går i loop. Eks: "det er ingen hemmelighet at", "nå har jeg landet", "søte skinn" (skal være kinn). Dette er bare småtteri. Så har vi all orddelingsfeilen. KAN det være så vanskelig? At hun ikke setter sin ære i å skrive gode annonsetekster med riktig gramatikk? Vi husker alle den hotellannonsen fra Bergen? https://villapaprikablogg.no/en-historisk-opplevelse/ Jeg fant i farten ikke den videoen hun spilte inn og tok bare det ene blogginnlegget som et eksempel. Det har vært flere ganger jeg har hatt lyst til å oversette/reskrive innleggene hennes og sende til henne, bare for å vise at dette kan bli ekstremt mye bedre med bittelitt innsats. Fatter ikke at den forretningen, altså bloggen VillaPaprika er liv laga? Det er hinsides elendige greier. Og da snakker jeg ikke engang om eksponering av barn som er ordentlig ille. Puh.. der fikk jeg det ut. Hadde jeg hatt venner som hadde skrevet såpass elendig blogg som levebrød hadde jeg garantert sagt noe. Helt enig at dette er helt elendig. Men grunnen til at denne bloggen lever er at folk klikker seg inn. Kutt det ut, så de skjønner de må få inntekter på andre måter. Denne tråden holder også liv i bloggen. Skal vi tie den ihjel? 🤞🤝🤝 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 26. juni 2019 #376 Del Skrevet 26. juni 2019 (endret) Mindreårige i reklame 😕 på IGstory og blogg Endret 26. juni 2019 av FruRosa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 26. juni 2019 #377 Del Skrevet 26. juni 2019 14 minutter siden, FruRosa skrev: Mindreårige i reklame 😕 på IGstory og blogg Blir jo å oppfordre folk til å oppsøke bloggen som igjen fører til enda mer eksponering. Kan vi ikke la være og bare la de ture på for døve ører og øyne? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 26. juni 2019 #378 Del Skrevet 26. juni 2019 Håper de får lønn. De som er i full jobb daglig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 26. juni 2019 #379 Del Skrevet 26. juni 2019 Sikkert godt med GRÅT til frokost. Hadde aldri i verden betalt for reklame på hennes IG/blogg. VoksENE, eller VOKSNE folk bør forvente mer enn det slurvearbeidet hennes. Helt ufattelig at det er mulig å tjene penger på sånt ræl. Det samme med jobben til Kim, på golfbanen, lekeplassen eller foran TV til kl 19-21. Veldokumentert på SoMe. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 26. juni 2019 #380 Del Skrevet 26. juni 2019 «Blitt malt av maleren»( IG)😳 Altså, hun har fått ansiktsmaling eller blitt malt i ansiktet? Eller er det en maler som har malt henne i ansiktet?🙄 Det er ikke lov å være så tragisk dårlig til å skrive C. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg