Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Butternut skrev:

Hun skrev på bloggen at hun aldri burde drifte butikk, eller noe i den dur. Men hun mente kanskje ikke nettbutikker da, så hvem vet. Jeg har for lengst gitt opp og prøve å skjønne hva som skjer i den gården :blink:

Det er aldri samsvar mellom det hun skriver i sånne "ærlige" innlegg og det hun/de viser på SoMe.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Med så dårlig økonomi. Hvem i h kjøper seg ei jakke til 11000,- 😵 greit nok at den nå selges til 7900,- men likevel, den er kjøpt en gang og. 

Ja, det er jo bare utrolig. Skikkelig bra prioritering. Han har vel også en lik.

Må jo bare gjenta; fint skal det være om halve ræven henger utenfor..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Med så dårlig økonomi. Hvem i h kjøper seg ei jakke til 11000,- 😵 greit nok at den nå selges til 7900,- men likevel, den er kjøpt en gang og. 

Er vel en grunn til at den skal selges.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Pøbelkråka skrev:

Med så dårlig økonomi. Hvem i h kjøper seg ei jakke til 11000,- 😵 greit nok at den nå selges til 7900,- men likevel, den er kjøpt en gang og. 

Men  f.eks hvis man vinner litt i poker.. kontanter.. også kjøper dyre ting for å så selge de etter en stund. Slik at pengene kommer inn på konto.. hvordan skal det skattes av det da? 🧐

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Banos skrev:

Men  f.eks hvis man vinner litt i poker.. kontanter.. også kjøper dyre ting for å så selge de etter en stund. Slik at pengene kommer inn på konto.. hvordan skal det skattes av det da? 🧐

Det samme tenkte jeg også. Men så mye dyrt har de vel ikke kjøpt. Da hadde jeg heller brukt de pengene på mat for å si det sånn. Så brukt pengene fra konto til regninger eller Gud forby sparing... teslaen  er vel det eneste men den var fullsfinansiert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun legger ut reklame for et produkt du må lete i bildet for å finne. Fantastisk markedsføring. Så vidt man ser lysestakene jo 🤷🏼‍♀️

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Gullerud skrev:

Hun legger ut reklame for et produkt du må lete i bildet for å finne. Fantastisk markedsføring. Så vidt man ser lysestakene jo 🤷🏼‍♀️

Leta lenge jeg også, trudde det var de på bordet ! 😜😜men hun skrev vel gulv så måtte titte en gang til. Det er ikke mye fint i det nye hjemmet hennes. Måtte le skikkelig når jeg så kubbe lysene i ett whiskey glass her om dagen. 😂😂

Endret av jente42
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde også det var lysestakene på bordet det var snakk om.  Skulle til å skrive innlegg om hvor rart det er å reklamere for gulvlysestaker ved å plassere dem på et bord...

Måtte lete godt på bildet for å finne de bortgjemte lysestakene på gulvet ved ovnen 🙈 Hadde aldri lagt merke til dem om jeg ikke visste at de var der.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig til å fotografere/skape lekre miljø, tenke funksjonalitet og helhet. «Interiørblogger» my a.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Gullerud skrev:

Hun legger ut reklame for et produkt du må lete i bildet for å finne. Fantastisk markedsføring. Så vidt man ser lysestakene jo 🤷🏼‍♀️

Ja, ikke sant......skal det reklameres for noe så bør jo produktet være i fokus, men neida, ikke i villaen som ikke er en villa 😜

Og nok en gang så er det MilleMoi det reklameres for, er vel bare det det går i pluss en og annen Nestlè-reklame.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Millemoi ønsker å la sine varer eksponeres på Paprikas IG er underlig og uforståelig. 

Rustikke gulvlysestaker satt på et hvitmalt bord, såvidt vist ute i kanten av bildet. Skulle tro dette var reklame for den gamle hjørnekaminen - eh..eller peisen som Paprika helst vil ha det til. 

Paprika kan ikke være i vater som legger ut dette! 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Friluftsdame skrev:

At Millemoi ønsker å la sine varer eksponeres på Paprikas IG er underlig og uforståelig. 

Rustikke gulvlysestaker satt på et hvitmalt bord, såvidt vist ute i kanten av bildet. Skulle tro dette var reklame for den gamle hjørnekaminen - eh..eller peisen som Paprika helst vil ha det til. 

Paprika kan ikke være i vater som legger ut dette! 

 

Det er de hvite lysestakene på gulvet ved ovnen hun reklamerer for 🤣

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er de hvite lysestakene på gulvet ved ovnen hun reklamerer for 🤣

Og de måtte jeg jammen zoome inn for å se🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, FruRosa skrev:

Det er de hvite lysestakene på gulvet ved ovnen hun reklamerer for 🤣

Haha😂 om mulig enda verre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poly skrev:

Er ikke de lysestakene litt risky med små barn krypende/løpende rundt? 

De settes på gulvet kun til en fotografering og så leveres de tilbake. Hun har hatt utallige «pynteting» som til og med er fotografert med prislappen på for så vipps å være borte igjen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

51 minutter siden, Friluftsdame skrev:

At Millemoi ønsker å la sine varer eksponeres på Paprikas IG er underlig og uforståelig. 

De er vel bekjente, så det forklarer vel sitt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...