Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

På 6.11.2019 den 16.20, Regine. skrev:

Men hun solgte jo rekkehuset og har ikke kjøpt noe nytt. Burde det ikke være en formue der av salget? Nå husker jeg ikke når de solgte, så det kan være de solgte i 2019 og da kommer det ikke på ligninga før nesteår. 

Rett etter at rekkehuset var solgt, publiserte hun bilde av Teslaen. 2+2=  

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.11.2019 den 16.20, Regine. skrev:

Men hun solgte jo rekkehuset og har ikke kjøpt noe nytt. Burde det ikke være en formue der av salget? Nå husker jeg ikke når de solgte, så det kan være de solgte i 2019 og da kommer det ikke på ligninga før nesteår. 

Hun solgte rekkehuset i februar tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Hun solgte rekkehuset i februar tror jeg 

Senere enn det.

Hun annonserte flytting på IG 22.mars, ca 3 uker før termin. Rekkehuset ble ikke lagt ut for salg før etter at de flyttet inn på loftet hos hennes foreldre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Man tjener jo mer en hva som står i skattelistene. Hun har en del fradrag tenker jeg.

Ja, det vet vi. Sånn er det jo med de fleste. Men skatten er jo heller ikke all verden. Så veldig mye høyere er det nok ikke. Ser ikke akkurat ut som om det er lagt mye spons til inntekt/skatt heller.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.11.2019 den 22.37, Stargaze skrev:

Høyskole krever studiekompetanse. 

Kan også komme inn med realkompetanse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kahaki skrev:

Ser at en realitykjendis står frem om denne sykdommen som VP påberopte seg:

https://www.seher.no/kjendis/var-bare-bein-hud-og-mage/71799365

Er det veldig ulikt sykdomsforløp fra person til person kanskje?

Ja det er  veldig ulikt. Denne dama hadde sannsynligvis ekstrem-varianten. Det er relativt sjeldent å være SÅ dårlig. Camilla var sikkert dårlig en periode hun og, men  langt i fra noe sånt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kahaki skrev:

Ser at en realitykjendis står frem om denne sykdommen som VP påberopte seg:

https://www.seher.no/kjendis/var-bare-bein-hud-og-mage/71799365

Er det veldig ulikt sykdomsforløp fra person til person kanskje?

Husk at frøkna også «jogget av seg den mest grusomme bekkenløsning».. 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Husk at frøkna også «jogget av seg den mest grusomme bekkenløsning».. 

Hva de får til i "villaen", som ikke er en villa, jeg blir imponert.....eller ikke 😎

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruenFraHavet skrev:

Husk at frøkna også «jogget av seg den mest grusomme bekkenløsning».. 

 

44 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hva de får til i "villaen", som ikke er en villa, jeg blir imponert.....eller ikke 😎

Synes dere dette er saklig kritikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Raggis skrev:

 

Synes dere dette er saklig kritikk?

Hva vi syns eller ikke syns er noe du ikke har noen verdens ting med, og du bør unngå å bedrive brukerdebatt

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Skrottefar skrev:

Hva vi syns eller ikke syns er noe du ikke har noen verdens ting med, og du bør unngå å bedrive brukerdebatt

Jeg har akkurat  like stor rett som deg til å diskutere i denne tråden. Og siden tråden heter Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk så,vil jeg hevde, brukerdebatt eller ei, at det er usaklig å diskutere hennes  svangerskapskvalme på en hånlig måte. . Det til og med når ungen er 6-7 mmd. Har du ikke noe mer saklig å komme med?

Endret av Raggis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marriet skrev:

Nok en gang synes jeg det er helt utrolig hvor forutsigbar det går an å være. Det har kokt her inne de siste dagene, med tanke på at skattelistene ble offentliggjort. Listene på sin side viser at det slettes ikke går bra for hverken VP eller Gekko, og hun kommer med et stakkars-meg-innlegg. Vel... ingen sympati fra denne kanten. Jeg har ingen  tro på at hun har lært det store av sine fiaskoer. Hadde hun gjort det hadde ståa vært en helt annen i dag. At hun nå innrømmer at 2019 har vært et tøft år, vel... alle har vel forstått det! Men hun har malt et glansbilde av alle hendelser hele veien. At hun orker! At hun gidder!.

 

Kunne ikke vært mer enig. Nå spanderer jeg ingen klikk på bloggen, og ser hun figurerer med ca 2500 daglig på blogglisten. Om det er mulig å leve av det, tviler jeg på. 

IG består enten av reklame med mindreårig eller for det meste uinspirerte interiørbilder av en putehaug, overfylt salongbord med lysestaker eller kjøkkenbenken. At det ikke får særlig likes, er forståelig. At reklameinnlegg med mindreårig heller ikke slår an, er godt å se.

Nei, livets glade arbeidsskye må nok finne seg inntektsbringende arbeid vil jeg tro. At Paprika skal ta utdanning har jeg liten tro på. Hun er ikke kjent for å gjennomføre sine planer. 

Reality kicks in. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor fortelle at mindreårig er syk når man selv nettopp har skrevet at man skal fokusere mer på interiør og mindre på private ting?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Marriet skrev:

Nok en gang synes jeg det er helt utrolig hvor forutsigbar det går an å være. Det har kokt her inne de siste dagene, med tanke på at skattelistene ble offentliggjort. Listene på sin side viser at det slettes ikke går bra for hverken VP eller Gekko, og hun kommer med et stakkars-meg-innlegg. Vel... ingen sympati fra denne kanten. Jeg har ingen  tro på at hun har lært det store av sine fiaskoer. Hadde hun gjort det hadde ståa vært en helt annen i dag. At hun nå innrømmer at 2019 har vært et tøft år, vel... alle har vel forstått det! Men hun har malt et glansbilde av alle hendelser hele veien. At hun orker! At hun gidder!.

 

100% enig!

Dette skjer hver gang det dokumenteres noe som stiller dem i dårlig lys. "Stakkars meg" og/eller "nå har jeg lært, alt blir annerledes heretter". HVER.GANG.

Fine ord, men alt fortsetter som før; noen halvslurvete interiørbilder med dårlig tekst (ofte reklame), en oppskrift innimellom, og massiv eksponering av mindreårige og privatliv.

Endret av FruRosa
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...