Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg

Hvordan kan man leve av blogging når man får så lite likes på IG? Hjelper ikke å bruke sine mindreårige i reklamen heller tydeligvis, folk skjønner at det er uetisk og ugreit.

B47AA748-9385-44A6-85EC-A145AAF3E324.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, lillemy02 skrev:

Jeg bare stusser igjen på pengebruken babysvømming er sinnsykt dyrt synes jeg da.

Det er vel ikke ALT som skal kritiseres? Det å være med barnet på aktiviteter er ikke negativt. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Det er vel ikke ALT som skal kritiseres? Det å være med barnet på aktiviteter er ikke negativt. 

Nei selvsagt ikke! Men fakta er at det er dyrt veldig dyrt og! Da er ikke det sikkert det er riktig prioritet om det er dårlig stilt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Nei selvsagt ikke! Men fakta er at det er dyrt veldig dyrt og! Da er ikke det sikkert det er riktig prioritet om det er dårlig stilt. 

Men hun har ikke skrevet noe i bloggen om at det er dårlig stilt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, FruRosa skrev:

Siste post på IGstory...

Så ufattelig tankeløst og unødvendig å legge ut bilde av "brevet" fra barnet!

Dette er, i aller høyeste grad, P-R-I-V-A-T!!!

Ja ,men hun er jo så stooolt 😂

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
13 minutter siden, Klink skrev:

Men hun har ikke skrevet noe i bloggen om at det er dårlig stilt. 

Sier seg vel selv når de har flyttet til ett kott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Keikolina skrev:

Sier seg vel selv når de har flyttet til ett kott.

Fremdeles ikke noe hun opplyser om. Så er spekulasjon. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
54 minutter siden, lillemy02 skrev:

Kommer vel helt Ann på hvor man bor, her jeg bor koster 6 måneder med babysvømming hver uke 1000,-. I tillegg til en årlig medlemsavgift på 500.

Jeg vil ikke akkurat si det er spesielt dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, førstedamen skrev:

Kommer vel helt Ann på hvor man bor, her jeg bor koster 6 måneder med babysvømming hver uke 1000,-. I tillegg til en årlig medlemsavgift på 500.

Jeg vil ikke akkurat si det er spesielt dyrt. 

Ok da er det kanskje forskjell fra sted til sted her kostet ett kurs på litt under 3 måneder nesten 3000 kroner da var det snakk om kun 30’minutter i vannet. Min lille gikk i nesten ett år ble veldig mye penger av det til slutt. Neste barn går nok dessverre ikke pga av prisen 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Hyggelig aktivitet for store og små, men totalt unødvendig å dele det med resten av verden. Har ingenting med interiør å gjøre og ingen hadde etterspurt den informasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillemy02 skrev:

Ok da er det kanskje forskjell fra sted til sted her kostet ett kurs på litt under 3 måneder nesten 3000 kroner da var det snakk om kun 30’minutter i vannet. Min lille gikk i nesten ett år ble veldig mye penger av det til slutt. Neste barn går nok dessverre ikke pga av prisen 

?!?! 

Det var sykt dyrt. Betalte litt over 1000 kr for et halvt år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, FruRosa skrev:

Siste post på IGstory...

Så ufattelig tankeløst og unødvendig å legge ut bilde av "brevet" fra barnet!

Dette er, i aller høyeste grad, P-R-I-V-A-T!!!

Hva?? Hjelpes... Er det ingenting som kan holdes privat der i gården? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, lillesnøfnugg skrev:

Hvordan kan man leve av blogging når man får så lite likes på IG? Hjelper ikke å bruke sine mindreårige i reklamen heller tydeligvis, folk skjønner at det er uetisk og ugreit.

B47AA748-9385-44A6-85EC-A145AAF3E324.jpeg

Jeg med mine 8000 følgere får flere likes! Ser antallet bare daler og daler...........

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hundeeier

Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“

Så da vet jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, hundeeier skrev:

Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“

Så da vet jeg det

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...