Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Ann-cathrin skrev (46 minutter siden):

Dere må skrive hva dere vil om hva dere mener om meg her inne, men det du skriver her er ikke sant, jeg har aldri lurt en leverandør ei eller aldri ikke gjort opp for MEG noe sted.

Jeg vil også be dere respektere samboeren min, å la være og dra han inn som ikke en gang er på noen some overhodet, og har samme mening om C som dere, og aldri hatt noe med Camilla eller Kim å gjøre. Dere får holde dere til meg.

Jeg har fått straffa mi både psykisk og økonomisk, så dere kan legge dere på puta å sove godt om nettene. Det meste dere skriver er spekulasjoner, dere vet ikke kvartparten eller fakta.  

Og så vil jeg avslutte med å be dere så ærbødigst om unnskyldning for at jeg ikke hørte på dere. Jeg hørte faktisk ikke på meg selv en gang, for jeg var en av dere for 2,5 år siden. 

Håper det går bra med deg oppi dette, og at du kommer ut på andre siden med hodet over vannet❤️

• Liker 23
  • Hjerte 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Ann-cathrin skrev (1 time siden):

Dere må skrive hva dere vil om hva dere mener om meg her inne, men det du skriver her er ikke sant, jeg har aldri lurt en leverandør ei eller aldri ikke gjort opp for MEG noe sted.

Jeg vil også be dere respektere samboeren min, å la være og dra han inn som ikke en gang er på noen some overhodet, og har samme mening om C som dere, og aldri hatt noe med Camilla eller Kim å gjøre. Dere får holde dere til meg.

Jeg har fått straffa mi både psykisk og økonomisk, så dere kan legge dere på puta å sove godt om nettene. Det meste dere skriver er spekulasjoner, dere vet ikke kvartparten eller fakta.  

Og så vil jeg avslutte med å be dere så ærbødigst om unnskyldning for at jeg ikke hørte på dere. Jeg hørte faktisk ikke på meg selv en gang, for jeg var en av dere for 2,5 år siden. 

Kan forstå at dette er vanskelig å stå i, men dette handler ikke bare om bedriften Ministjerner. Dette er så mye mer enn det. Her er det altså x antall mennesker som ikke har fått varene sine eller penger tilbake, mens C og K har hatt en livsstil som er finansiert uredelig. Så lenge KG har et dårlig rykte vil jo folk flest tenke at det et kun netthat og bare det. Det betyr at Øvestad/Kvarsvik/Johansen kan hvis de ønsker det fortsette i samme spor. Det er der du kommer inn @Ann-cathrin, for du har vært tett på disse to og vet hvordan de operer. Det er viktig at folk blir opplyst og advart. Jeg må si at jeg undres over at etter historikken til Villa paprika med x antall konkurser, så klarte Camilla å starte opp på nytt med samme resultat. Skremmende at det er mulig. Kim «Lord gekko» Øvestad/ Johansen var vel tungt inne i denne bedriften når den gikk konkurs? https://no.trustpilot.com/review/villakids.no?page=2

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bunner vel i latskap og dumhet hos de, få inn mest mulig ved å gjøre minst mulig.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover ikke godt om natta fordi du har fått «straffa di». Det er C dette handler om, og du er uheldig for å ha havnet mitt i smørja. Jeg håper du kommer deg  igjennom dette, og at du med tiden får det på avstand. Jeg er enig i at hele historien bør deles, slik at spekulasjonene om C (og deg) kan stoppes. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC vil tydeligvis ikke fortelle hva som har skjedd akkurat nå.

Hun har nok en veldig god grunn.

Dette handler om folks liv, ikke sladder på nettet eller putetrekk som ikke kommer.

Det må vi respektere. 

Nå er det ikke flere firmaer å prate om, bare mammaen til noen. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann-cathrin skrev (2 timer siden):

Så bra at du skriver dette og at du beklager, tror vi er mange som forstår og respekterer at dette er vanskelig for deg. Er også helt enig i at å trekke inn de som ikke har hatt noe med C å gjøre er helt unødvendig. 
Men jeg er også en av de som håper at du på en eller annen måte og når du er klar, forteller historien din slik at dette ikke skal skje igjen. Det virker kanskje ikke sånn, men jeg tror de aller fleste her er opptatt av rettferdighet og håp om at dette som har fått pågått alt for lenge ikke skal få skje igjen. Det er lite som tyder på at hovedpersonene gir seg her og da er din historie så viktig. Håper det ordner seg for deg med hus og at du kommer deg videre, det er jo faktisk sånn at det vi ikke dør av lærer vi masse av (i alle fall de fleste av oss) 🙌🌺

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Så bra at du skriver dette og at du beklager, tror vi er mange som forstår og respekterer at dette er vanskelig for deg. Er også helt enig i at å trekke inn de som ikke har hatt noe med C å gjøre er helt unødvendig. 
Men jeg er også en av de som håper at du på en eller annen måte og når du er klar, forteller historien din slik at dette ikke skal skje igjen. Det virker kanskje ikke sånn, men jeg tror de aller fleste her er opptatt av rettferdighet og håp om at dette som har fått pågått alt for lenge ikke skal få skje igjen. Det er lite som tyder på at hovedpersonene gir seg her og da er din historie så viktig. Håper det ordner seg for deg med hus og at du kommer deg videre, det er jo faktisk sånn at det vi ikke dør av lærer vi masse av🙌🌺

Hun beklager ikke noe annet enn for at hun ikke hørte på oss. Og det i tillegg på en litt halvspydig måte. Kanskje det hadde vært en idé å beklage oppriktig til alle de som er berørt av denne forretningsdriften og konkursen. Alle som dessverre har blitt svindlet og som ikke har fått hverken varer eller penger tilbake. Litt ydmykhet er på sin plass nå!

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
LindaK. skrev (27 minutter siden):

AC vil tydeligvis ikke fortelle hva som har skjedd akkurat nå.

Hun har nok en veldig god grunn.

Dette handler om folks liv, ikke sladder på nettet eller putetrekk som ikke kommer.

Det må vi respektere. 

Nå er det ikke flere firmaer å prate om, bare mammaen til noen. 

Nettopp! Folks liv som i kunder som har betalt for varer som ikke har kommet eller ikke fått penger tilbake. Ærlig talt, en viss profesjonalitet og evnen til å skille mellom bedrift og privatperson må man jammen meg kunne forvente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Lunabelle skrev (1 time siden):

Hun beklager ikke noe annet enn for at hun ikke hørte på oss. Og det i tillegg på en litt halvspydig måte. Kanskje det hadde vært en idé å beklage oppriktig til alle de som er berørt av denne forretningsdriften og konkursen. Alle som dessverre har blitt svindlet og som ikke har fått hverken varer eller penger tilbake. Litt ydmykhet er på sin plass nå!

Ja, tenk på de som er svindlet, som også har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Keikolina skrev (18 minutter siden):

Ja, tenk på de som er svindlet, som også har barn.

Har AC svindlet kunder mener du? Spør, for da har jeg gått glipp av noe. Skjønner ikke hva hun skal beklage på nettet i et forum. For det vi vet er hun den som kanskje er svindlet mest? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
LindaK. skrev (Akkurat nå):

Har AC svindlet kunder mener du? Spør, for da har jeg gått glipp av noe. Skjønner ikke hva hun skal beklage på nettet i et forum. For det vi vet er hun den som kanskje er svindlet mest? 

Tenkte på camilla jeg. Hun andre vet vel ingen hva har drevet med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-cathrin skrev (4 timer siden):

Jeg har IKKE sagt at du har lurt noen, men du har tatt kontakt med et firma jeg kjenner godt til og spurt om å få forhandle varene deres. Da jeg advarte de om at de ikke måtte selge varer til Camilla uten proforma-betaling, så sa de at det ikke var C som drev dette firmaet, men en annen kvinne!! (For det var det de trodde!)  Jeg ønsker ikke å skrive firmanavnet her, men du kan få det på PM! 

Har selv blitt svindlet, og ønsker ingen jeg kjenner havne i den situasjonen! (Ikke deg heller!)

• Liker 27
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ann-cathrin skrev (5 timer siden):

Det få mennesker som ikke kan ta selvkritikk i løpet av livet. Å bli ført bak lyset er ubeskrivelig vondt. Jeg har ikke behov for å henge ut folk, eller latterliggjøre. Det er bare så fryktelig synd at så mange måtte bli svindlet opp gjennom, uten at noen reagerte (det inkluderer deg). Først når hun beviselig går konkurs og det rammer deg, da er du lei deg. Det syns jeg er litt trist. Håper du har litt medfølelse med de som har gått på en smell underveis mens du samarbeidet med henne. 

• Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie. skrev (6 minutter siden):

Hvor er C og K nå jobbmessig og hvor bor de evt nå? Jeg har de ikke på sosiale medier.

De har stukket hodet i sanden og «forsvunnet». Kim har lagt ut en snap fra fisketur, ellers er det dørgende stille. Ja, utover at C forsøker å kvitte seg med innbo og varelager på finn. 

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
FruenFraHavet skrev (9 minutter siden):

De har stukket hodet i sanden og «forsvunnet». Kim har lagt ut en snap fra fisketur, ellers er det dørgende stille. Ja, utover at C forsøker å kvitte seg med innbo og varelager på finn. 

Takk for svar 🙂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (7 timer siden):

Først og fremst fordi hun var delaktig. Hun betalte for varelageret. Hun forsvarte bedriften. Hun var ikke nådig når det kom kritikk. Og hun var mer enn villig til å kalle seg samarbeidspartner.

Og nå når togkræsjet mange viste kom, nå kom, da løper hun til moderatorene og klager på at hun er jo privat!

Snakk om å stikke hode i sanden.

Bedrift? Hvilken bedrift? Jeg ser ingen bedrift…

Hun skylder ingen her inne en personlig forklaring. Ønsker du å høre hennes versjon så er det vel bare å ringe henne og spørre, men da må du også tåle å få et nei. Den informasjonen folk trenger å vite (info om konkurs) er allerede tilgjengelig for offentligheten, er vel bare å søke det opp :) 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker fortsatt å forstå litt av dette her.

Ufattelig merkelig situasjon å sette seg inn i egentlig. Bare tenk… man vet jo at skatt skal betales!

Så da forstår man jo at om det så ikke betales, så blir hele firmaet skyldig altfor mye til å kunne fortsette. I tillegg er det er enkeltmannsforetak, og ikke et AS. Hun er derfor ansvarlig med sin personlige økonomi.

Her blir det veldig merkelig mener jeg. Dersom firmaet hadde en økonomi-ansvarlig som er utenforstående, så kunne vel ikke dette skjedd!? Det ville blitt stoppet før?

Camilla hadde vel ikke gjort dette mot seg selv? Altså, lønnet seg selv på bekosting av seg selv? Vel vitende om at alt de ikke betalte i skatt ville blitt gjeld! Svindle andre er jo ikke noe hun ville brydd seg med. Det har vi jo sett ref de tidligere konkursene (spesielt den hun handlet inn masse rett før konkursen, for så å kjøpe opp sitt eget konkursbo). 

Kan hun ha hatt noen til å styre økonomien for seg? Noen som ikke har det minste peiling, og som tydeligvis ikke bryr seg eller forstår konsekvensene. Som ikke skjønner hva et enkeltmannsforetak er? En hun likevel har stolt 100% på? 
Det ville gitt litt mening kanskje, da hun virker som om hun er overrasket over dette. Samme med denne AC. Ser jo ikke ut til at denne fatale konkursen lå i kortene (ut ifra deres reaksjon på det hele)…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (4 minutter siden):

Jeg forsøker fortsatt å forstå litt av dette her.

Ufattelig merkelig situasjon å sette seg inn i egentlig. Bare tenk… man vet jo at skatt skal betales!

Så da forstår man jo at om det så ikke betales, så blir hele firmaet skyldig altfor mye til å kunne fortsette. I tillegg er det er enkeltmannsforetak, og ikke et AS. Hun er derfor ansvarlig med sin personlige økonomi.

Her blir det veldig merkelig mener jeg. Dersom firmaet hadde en økonomi-ansvarlig som er utenforstående, så kunne vel ikke dette skjedd!? Det ville blitt stoppet før?

Camilla hadde vel ikke gjort dette mot seg selv? Altså, lønnet seg selv på bekosting av seg selv? Vel vitende om at alt de ikke betalte i skatt ville blitt gjeld! Svindle andre er jo ikke noe hun ville brydd seg med. Det har vi jo sett ref de tidligere konkursene (spesielt den hun handlet inn masse rett før konkursen, for så å kjøpe opp sitt eget konkursbo). 

Kan hun ha hatt noen til å styre , og som tydeligvis ikke bryr seg eller forstår konsekvensene. Som ikke skjønner hva et enkeltmannsforetak er? En hun likevel har stolt 100% på? 
Det ville gitt litt mening kanskje, da hun virker som om hun er overrasket over dette. Samme med denne AC. Ser jo ikke ut til at denne fatale konkursen lå i kortene (ut ifra deres reaksjon på det hele)…

Som Kim f.eks….. Godt mulig! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...