Gjest BethD Skrevet 24. september 2019 #2221 Del Skrevet 24. september 2019 Full fyr?!? Really? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingeniørfrue Skrevet 24. september 2019 Populært innlegg #2222 Del Skrevet 24. september 2019 De provoserer meg så til de grader! Bruker noen andre sin ulykke for klikk! Den familien har mistet hjemmet sitt, og de løper bort som noen nysgjerrige tenåringer og filmer. Det er så respektløst at jeg ikke har ord! 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2019 #2223 Del Skrevet 24. september 2019 3 minutter siden, ingeniørfrue skrev: De provoserer meg så til de grader! Bruker noen andre sin ulykke for klikk! Den familien har mistet hjemmet sitt, og de løper bort som noen nysgjerrige tenåringer og filmer. Det er så respektløst at jeg ikke har ord! Det er ikke et hus men en fabrikkbygning av noe slag. Men på tidspunktet dette ble postet var det ikke redegjort for alle som var i bygningen så ja. Hårreisende ignorante mennesker. Burde jo ikke være lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2019 #2224 Del Skrevet 24. september 2019 Der ble jeg blokka gitt. For å ha kommentert at den overskrifta var ikke helt Ok 😂 er det sånn det fungerer hos henne? Blir hun kritisert så blokkerer man? Patetisk får en ny betydning gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panna Skrevet 24. september 2019 #2225 Del Skrevet 24. september 2019 17 minutter siden, BethD skrev: Der ble jeg blokka gitt. For å ha kommentert at den overskrifta var ikke helt Ok 😂 er det sånn det fungerer hos henne? Blir hun kritisert så blokkerer man? Patetisk får en ny betydning gitt. Haha, dobbel betydning faktisk 😅 Og kommentaren var innmari negativ og kynisk 🙈 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. september 2019 #2226 Del Skrevet 24. september 2019 5 timer siden, RedRobbin skrev: Leser nå at det var folk i bygningen, og at det er en de ikke har gjort rede for 😔 Og der står han, Kimmer’n, og snapper i vei.... Det der er sinnsykt usmakelig. Er fyren virkelig 35? Det kunne jeg aldri ha gjettet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 24. september 2019 #2227 Del Skrevet 24. september 2019 1 time siden, BethD skrev: Der ble jeg blokka gitt. For å ha kommentert at den overskrifta var ikke helt Ok 😂 er det sånn det fungerer hos henne? Blir hun kritisert så blokkerer man? Patetisk får en ny betydning gitt. Det er akkurat sånn det fungerer. Jeg ble blokkert da jeg skrev det var litt uheldig hun opplyste om at de nye stolene var i skinn, men det faktisk var microfiber. Fikk en frekk kommentar « Men da er det bra at alle nå vet det, da» og så var jeg blokkert 😂 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 24. september 2019 #2228 Del Skrevet 24. september 2019 Hater når hjernen KNASER etter løsninger! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lorelei6 Skrevet 24. september 2019 #2229 Del Skrevet 24. september 2019 18 minutter siden, Purple Basil skrev: Det der er sinnsykt usmakelig. Er fyren virkelig 35? Det kunne jeg aldri ha gjettet. Yes. Han er født i 1984. 🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 24. september 2019 #2230 Del Skrevet 24. september 2019 24 minutter siden, CMarie skrev: Det er akkurat sånn det fungerer. Jeg ble blokkert da jeg skrev det var litt uheldig hun opplyste om at de nye stolene var i skinn, men det faktisk var microfiber. Fikk en frekk kommentar « Men da er det bra at alle nå vet det, da» og så var jeg blokkert 😂 Utrolig voksen og moden dame det der 🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. september 2019 #2231 Del Skrevet 24. september 2019 Heldigvis litt alkohol i dag og. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undreguri Skrevet 24. september 2019 #2232 Del Skrevet 24. september 2019 Er det greit at mine skattepenger går til disse dåsemiklene?? Han virker da arbeidsfør? 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Undreguri Skrevet 24. september 2019 #2233 Del Skrevet 24. september 2019 Hard uke... står opp seks, mannen begynner sju, jeg åtte. Jobber mellom 8 og 10 timer hver dag begge to , ofte på kvelden for å rekke alt.Tre barn som skal følges opp med lekser, treninger osv. Er vel sånn de fleste har det? Tips for å spare tid: ikke se så mye på TV og telefon, da kanskje dere rekker mere...! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 24. september 2019 #2234 Del Skrevet 24. september 2019 6 timer siden, Trua skrev: Full fyr, overskrift siste blogginnlegg. Eier de ikke etiske antenner? Nei! 😊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 24. september 2019 Forfatter #2235 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Ja, i dag har det tydeligvis vært en knallhard dag i Paprikaheimen, slik som hun kunngjorde på søndag. En hard uke sto foran henne. Full fart ut og snappe drama i nabolaget i dag, etter det jeg forstår. Gir meg assosiasjoner til dem som ringer VG før de ringer 113. Der fikk hun jammen også inspirasjon til blogginnlegget. Brann. Ja, i tillegg til den vanlige «tidengårhvorblirdenavaltså»-innledningen. Paprika skal tilbake i 100% jobb, hva nå enn det innebærer, fra nyttår. Og hun planlegger så hjernen knaser. Ja du vet når du har den indre trangen til å få ting gjort, men må finne mulighetene rundt ifølge den selvstendig næringsUdrivende. Og beskriver at i dag har det vært brann både inne og ute. Og du mente hva Paprika? Endret 24. september 2019 av Friluftsdame 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 24. september 2019 #2236 Del Skrevet 24. september 2019 Godt det er bhg oppstart ved nyttår da. 9 mnd er vanlig i travle vp heimen. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 24. september 2019 #2237 Del Skrevet 24. september 2019 1 time siden, Nussepus skrev: Heldigvis litt alkohol i dag og. Derav blogginnlegget "Full fyr"? 😁 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. september 2019 #2238 Del Skrevet 24. september 2019 57 minutter siden, Friluftsdame skrev: Ja, i dag har det tydeligvis vært en knallhard dag i Paprikaheimen, slik som hun kunngjorde på søndag. En hard uke sto foran henne. Full fart ut og snappe drama i nabolaget i dag, etter det jeg forstår. Gir meg assosiasjoner til dem som ringer VG før de ringer 113. Der fikk hun jammen også inspirasjon til blogginnlegget. Brann. Ja, i tillegg til den vanlige «tidengårhvorblirdenavaltså»-innledningen. Paprika skal tilbake i 100% jobb, hva nå enn det innebærer, fra nyttår. Og hun planlegger så hjernen knaser. Ja du vet når du har den indre trangen til å få ting gjort, men må finne mulighetene rundt ifølge den selvstendig næringsUdrivende. Og beskriver at i dag har det vært brann både inne og ute. Og du mente hva Paprika? Kanskje hun mente at det var full fyr både ute og hjemme..? Dobbeltbetydning der altså muligens😉 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 24. september 2019 #2239 Del Skrevet 24. september 2019 På vinsnap’en viser godt avstanden mellom spisebord og TV-benk. Jeg blir faktisk mer fascinert over at de har klart å presse inn en stol på de 4 cm, enn at han flasher rødvin en tirsdagskveld med kidsa. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. september 2019 #2240 Del Skrevet 24. september 2019 4 timer siden, lorelei6 skrev: Yes. Han er født i 1984. 🤷🏼♀️ Wow.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg