Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, ingeniørfrue skrev:

De provoserer meg så til de grader! Bruker noen andre sin ulykke for klikk! Den familien har mistet hjemmet sitt, og de løper bort som noen nysgjerrige tenåringer og filmer. Det er så respektløst at jeg ikke har ord!

Det er ikke et hus men en fabrikkbygning av noe slag. Men på tidspunktet dette ble postet var det ikke redegjort for alle som var i bygningen så ja. Hårreisende ignorante mennesker. Burde jo ikke være lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ble jeg blokka gitt. For å ha kommentert at den overskrifta var ikke helt Ok 😂 er det sånn det fungerer hos henne? Blir hun kritisert så blokkerer man?

Patetisk får en ny betydning gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BethD skrev:

Der ble jeg blokka gitt. For å ha kommentert at den overskrifta var ikke helt Ok 😂 er det sånn det fungerer hos henne? Blir hun kritisert så blokkerer man?

Haha, dobbel betydning faktisk 😅 Og kommentaren var innmari negativ og kynisk 🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, RedRobbin skrev:

Leser nå at det var folk i bygningen, og at det er en de ikke har gjort rede for 😔 Og der står han, Kimmer’n, og snapper i vei.... 

Det der er sinnsykt usmakelig. Er fyren virkelig 35? Det kunne jeg aldri ha gjettet. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, BethD skrev:

Det er akkurat sånn det fungerer. Jeg ble blokkert da jeg skrev det var litt uheldig hun opplyste om at de nye stolene var i skinn, men det faktisk var microfiber. Fikk en frekk kommentar « Men da er det bra at alle nå vet det, da» og så var jeg blokkert 😂

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Purple Basil skrev:

Det der er sinnsykt usmakelig. Er fyren virkelig 35? Det kunne jeg aldri ha gjettet. 

Yes. Han er født i 1984. 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, CMarie skrev:

Det er akkurat sånn det fungerer. Jeg ble blokkert da jeg skrev det var litt uheldig hun opplyste om at de nye stolene var i skinn, men det faktisk var microfiber. Fikk en frekk kommentar « Men da er det bra at alle nå vet det, da» og så var jeg blokkert 😂

Utrolig voksen og moden dame det der 🤠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hard uke... står opp seks, mannen begynner sju, jeg åtte. Jobber mellom 8 og 10 timer hver dag begge to , ofte på kvelden for å rekke alt.Tre barn som skal følges opp med lekser, treninger osv. Er vel sånn de fleste har det? Tips for å spare tid: ikke se så mye på TV og telefon, da kanskje dere rekker mere...!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, i dag har det tydeligvis vært en knallhard dag i Paprikaheimen, slik som hun kunngjorde på søndag. En hard uke sto foran henne. Full fart ut og snappe drama i nabolaget i dag, etter det jeg forstår. Gir meg assosiasjoner til dem som ringer VG før de ringer 113. 

Der fikk hun jammen også inspirasjon til blogginnlegget. Brann. Ja, i tillegg til den vanlige «tidengårhvorblirdenavaltså»-innledningen. 

Paprika skal tilbake i 100% jobb, hva nå enn det innebærer, fra nyttår. Og hun planlegger så hjernen knaser. Ja du vet når du har den indre trangen til å få ting gjort, men må finne mulighetene rundt ifølge den selvstendig næringsUdrivende.  Og beskriver at i dag har det vært brann både inne og ute. 

Og du mente hva Paprika? 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
57 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Ja, i dag har det tydeligvis vært en knallhard dag i Paprikaheimen, slik som hun kunngjorde på søndag. En hard uke sto foran henne. Full fart ut og snappe drama i nabolaget i dag, etter det jeg forstår. Gir meg assosiasjoner til dem som ringer VG før de ringer 113. 

Der fikk hun jammen også inspirasjon til blogginnlegget. Brann. Ja, i tillegg til den vanlige «tidengårhvorblirdenavaltså»-innledningen. 

Paprika skal tilbake i 100% jobb, hva nå enn det innebærer, fra nyttår. Og hun planlegger så hjernen knaser. Ja du vet når du har den indre trangen til å få ting gjort, men må finne mulighetene rundt ifølge den selvstendig næringsUdrivende.  Og beskriver at i dag har det vært brann både inne og ute. 

Og du mente hva Paprika? 

Kanskje hun mente at det var full fyr både ute og hjemme..? Dobbeltbetydning der altså muligens😉

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vinsnap’en viser godt avstanden mellom spisebord og TV-benk. Jeg blir faktisk mer fascinert over at de har klart å presse inn en stol på de 4 cm, enn at han flasher rødvin en tirsdagskveld med kidsa. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...