Trua Skrevet 28. august 2019 #1541 Del Skrevet 28. august 2019 Nå var det jo klærne hun prøver å selge som er merkeklær, ikke de hun kjøpte idag. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 28. august 2019 #1542 Del Skrevet 28. august 2019 1 time siden, Sool skrev: Må ungene ha merkeklær? Ser hun selger noen ting fra ralph lauren på Instagram til 800kr. Alder 3 mnd. Syns det er drøyt å kjøpe klær til den prisen ungen knapt bruker. Kanskje det er "Ralph Lauren"...? Da de var i Bulgaria kjøpte Kim en del "merkevarer" og i blogginnlegget "14 timer tok det !" skrev Camilla at de hadde med to tomme kofferter som skulle fylles der nede. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 29. august 2019 #1543 Del Skrevet 29. august 2019 11 timer siden, Trua skrev: Nå var det jo klærne hun prøver å selge som er merkeklær, ikke de hun kjøpte idag. Ja. Men det ble nevnt at hvorfor må hun bare kjøpe merketøy, hun gjør jo ikke det tydeligvis 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 29. august 2019 #1544 Del Skrevet 29. august 2019 Noen som har gått inn på bloggen i dag? Jeg blir bare omdirigert 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 29. august 2019 #1545 Del Skrevet 29. august 2019 10 minutter siden, CMarie skrev: Noen som har gått inn på bloggen i dag? Jeg blir bare omdirigert Jeg kom heller ikke inn ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. august 2019 #1546 Del Skrevet 29. august 2019 Det er da positivt hun jobber. Selv om jeg trodde hun var i mammaperm. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 29. august 2019 #1547 Del Skrevet 29. august 2019 (endret) 13 minutter siden, Xstrella skrev: Det er da positivt hun jobber. Selv om jeg trodde hun var i mammaperm. Er vel ikke akkurat nine to five. 3 timer etter snap om kjøretur til jobb snappet hun at hun hadde ryddet i klesskapet Endret 29. august 2019 av Flisespikker 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranunkelen Skrevet 29. august 2019 #1548 Del Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Flisespikker skrev: Er vel ikke akkurat nine to five. 3 timer etter snap om kjøretur til jobb snappet hun at hun hadde ryddet i klesskapet Ja, la også merke til at hun dro i en nuppete joggebukse.. Hva slags jobb skulle det liksom være, jeg har vanskelig for å tro på noe som helst som hun skriver. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 29. august 2019 #1549 Del Skrevet 29. august 2019 Finner ikke Villapaprika på IG nå... hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. august 2019 #1550 Del Skrevet 29. august 2019 4 minutter siden, No N skrev: Finner ikke Villapaprika på IG nå... hva med dere? Jo. Den er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 29. august 2019 #1551 Del Skrevet 29. august 2019 11 minutter siden, Xstrella skrev: Jo. Den er der. Får prøve igjen. Er ny på IG også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 29. august 2019 #1552 Del Skrevet 29. august 2019 Det er privat hvor vi bor, sier hun... for så å legge ved bydelen som tag på Instagram 😳 10kr på at vi innen en uke har fått så nøyaktig beskrivelse/snapper av inngangsparti osv at vi som har vært i området i hvert fall ser hvor de bor. Jeg tror jeg har vært inne på rett kvartal lenge, men blir spennende å se hvor raskt jeg klarer huset i tillegg 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 29. august 2019 #1553 Del Skrevet 29. august 2019 7 minutter siden, Dollyådi skrev: Det er privat hvor vi bor, sier hun... for så å legge ved bydelen som tag på Instagram 😳 10kr på at vi innen en uke har fått så nøyaktig beskrivelse/snapper av inngangsparti osv at vi som har vært i området i hvert fall ser hvor de bor. Jeg tror jeg har vært inne på rett kvartal lenge, men blir spennende å se hvor raskt jeg klarer huset i tillegg Inngangsparti er allerede snappet dessverre 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Indyy Skrevet 29. august 2019 #1554 Del Skrevet 29. august 2019 1 time siden, Ranunkelen skrev: Ja, la også merke til at hun dro i en nuppete joggebukse.. Hva slags jobb skulle det liksom være, jeg har vanskelig for å tro på noe som helst som hun skriver. Dette blir for dumt. Kommentere en nuppete joggebukse. Er vel bra hun jobber. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 29. august 2019 #1555 Del Skrevet 29. august 2019 «Interiørveiledning»?! «Jobb»?! Stiller meg svært tvilende til det, utfra at jeg vanskelig kan forestille meg at noen som betaler for en slik tjeneste velger en amatør. En slurvete amatør. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. august 2019 #1556 Del Skrevet 29. august 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, injurie og svar til disse. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. august 2019 #1557 Del Skrevet 29. august 2019 Jeg syns hun er flink på interiør faktisk, liker mye av det hun legger ut på IG. Dessverre kunne hun vært Norgesmester i Interiør og jeg hadde ikke gitt likes eller fulgt henne på sosiale medier , siden hun driver med så spinnvill eksponering av mindreårige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 29. august 2019 #1558 Del Skrevet 29. august 2019 Husker jeg kommenterte Riviera Maison-kurvene i rotting et par sider bakover her. De er tilsynelatende borte og erstattet med en LUFTBALLONG i rotting istedenfor. Som henger på veggen i entreen. But why?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 29. august 2019 #1559 Del Skrevet 29. august 2019 2 minutter siden, Flisespikker skrev: Husker jeg kommenterte Riviera Maison-kurvene i rotting et par sider bakover her. De er tilsynelatende borte og erstattet med en LUFTBALLONG i rotting istedenfor. Som henger på veggen i entreen. But why?! Det er en lampe. Skal sikkert henges opp i taket 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 29. august 2019 Forfatter #1560 Del Skrevet 29. august 2019 Paprika og Gekko har i løpet av 4 år kjørt 3 AS konkurs. Fakta om forretningsdrift: Villapaprika AS var butikk og nettbutikk, og gikk konkurs i 2015. Fin butikk, og mye bra i nettbutikken. Hun solgte gode merker. StylebyNorway AS ble deretter etablert. Vareutvalget var ikke like bra som i det forrige selskapet; flere sterke merkevarer ville ikke samarbeide lenger. Selskapet gikk konkurs i 2016. LordGekko AS ble etablert på slutten av 2016, og solgte elkjøretøy som er ulovlig å kjøre på vei. I tillegg rosa blinkesko. Ble begjært tvangsoppløst i sommer grunnet manglende regnskap siden 2017. Forretningsdrift er ingen sterk side, det burde være klart. Paprika jobber i dag med bloggen, der innhold i hovedsak er eksponering av mindreårige. Tidvis interiør, og mat. I tillegg driver hun Øvestad styling, som er et enkeltmannsforetak hun bruker for interiørveiledning. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg