Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Så hun som hang ut K på en blogg for å være voldelig , ha alkoholproblemer etc, hun er nå på hyttetur med Paprika, K og jentene ? Jøss🤭 de slutter ikke å overrraske! 

For all del, kjempebra for barna om alle kan omgås og legge ned stridsøksa. Men denne så jeg ikke komme😅

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Hyachint31 skrev:

Så hun som hang ut K på en blogg for å være voldelig , ha alkoholproblemer etc, hun er nå på hyttetur med Paprika, K og jentene ? Jøss🤭 de slutter ikke å overrraske! 

For all del, kjempebra for barna om alle kan omgås og legge ned stridsøksa. Men denne så jeg ikke komme😅

Ganske spesielt ja. 

Men, her viser de seg fra sin voksne side hvor barna faktisk går foran alt. Og hjelpe meg hvor mange foreldre er det som egentlig klarer dette? Tar av meg hatten 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hyachint31 skrev:

Helt enig 😂 det kommer stadig overraskelser i denne såpa...denne så jeg IKKE komme, det skal jeg være helt ærlig på! Selvfølgelig bedre med vennskap enn fiendeforhold. Men seriøst, jeg skjønner ingenting!!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Clara80 skrev:

Helt enig 😂 det kommer stadig overraskelser i denne såpa...denne så jeg IKKE komme, det skal jeg være helt ærlig på! Selvfølgelig bedre med vennskap enn fiendeforhold. Men seriøst, jeg skjønner ingenting!!!

Hmmm...

Kanskje felles "fiende" (H) har bragt de 2 damene sammen...

Endret av FruRosa
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøken_ida skrev:

Hva skjer med de antrekkene og poseringen..? 

Dette er mer enn rart! På alle måter...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, FruRosa skrev:

Hmmm...

Kanskje felles "fiende" (H) har bragt de 2 damene sammen...

Ut i fra tidligere historier er det jo lett å tenke at det ligger noe bak.. håper hun faktisk gjør som hun skriver og er ferdig med å lage intriger. Og at hun har et godt forhold også til sitt barns far. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Marriet skrev:

Hun skriver på bloggen at det er slutt. Og etter det gikk det an å samarbeide. 

Støtter påstanden om felles fiende. Blir lettere da. Selv om påskuddet er at de alltid setter barna først og legger alt annet til side. 

Denne teksten burde være nok et godt argument for å droppe skittentøysvasken i offentligheten. Prinsippene står for fall. 

Det blei slutt for ganske lenge siden, herregud du må tenke det verste hele tiden, er ikke noe uvennskap mellom H og moren til V.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
55 minutter siden, Pollen skrev:

Kanskje C ikke er så ille sånn egentlig?

Altså, det drama hun skapte i starten av forholdet deres( jamfør blogg som nå er slettet) så var vel ikke det noe positivt for et parforhold? Men bra at de kan samarbeide på tross av alt. 

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Nicco skrev:

Det blei slutt for ganske lenge siden, herregud du må tenke det verste hele tiden, er ikke noe uvennskap mellom H og moren til V.

Jeg må ikke tenke det verste hele tiden. Men VP for meg fint lite grunn til å la være.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Frøken_ida skrev:

Hva skjer med de antrekkene og poseringen..? 

«Hawaifest» ? Det må jo tydeligvis alltid drikkes og røykes. Det blir jo dokumentert stadig vekk. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marriet skrev:

Hun skriver på bloggen at det er slutt. Og etter det gikk det an å samarbeide. 

Støtter påstanden om felles fiende. Blir lettere da. Selv om påskuddet er at de alltid setter barna først og legger alt annet til side. 

Denne teksten burde være nok et godt argument for å droppe skittentøysvasken i offentligheten. Prinsippene står for fall. 

Det skriver hun ikke. Hun skrev at de fortsatte å samarbeide. Hvorfor juger du? Får du noe ut av å være stygg mot andre. Greit med kritikk, men ikke finn på ting. H, V og C ser ut til å være venner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Polio skrev:

Er der rart med temafester? Dere slutter aldri å overraske altså. Sier " dere", fordi det er en fast gjeng brukere her som aldri slutter å spekulere, vrir på sannheten og kommenterer helt usakelige ting. Mobbing! 

Det er jo ikke konseptet temafest som er rart her... Det er den offentlige eksponeringen av temafest på tur med småbarn, det er den hyppige eksponeringen av alkohol og barn og  tidligere blogginnlegg fra både paprika og den andre moren som gjør at folk reagerer. Det  er DET som er rart her. Det er ikke mobbing , eller spekulering. Det er godt dokumentert fra flere hold. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Det er jo ikke konseptet temafest som er rart her... Det er den offentlige eksponeringen av temafest på tur med småbarn, det er den hyppige eksponeringen av alkohol og barn og  tidligere blogginnlegg fra både paprika og den andre moren som gjør at folk reagerer. Det  er DET som er rart her. Det er ikke mobbing , eller spekulering. Det er godt dokumentert fra flere hold. 

Dette!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå, som så mange ganger før, må folk se HELHETEN i hva som eksponeres! Det er det "vi" reagerer på, ikke en enkeltstående hendelse. Og dette med kart og terreng...

Temafest kan være gøy det, men her er de 4 voks(e)ne på hyttetur med 3 småbarn

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruRosa skrev:

Nå, som så mange ganger før, må folk se HELHETEN i hva som eksponeres! Det er det "vi" reagerer på, ikke en enkeltstående hendelse. Og dette med kart og terreng...

Temafest kan være gøy det, men her er de 4 voks(e)ne på hyttetur med 3 småbarn

Med all respekt, det er ikke så lett å vite at det er helheten, alt som eksponeres, kart og terreng og alt det der, som reageres på i disse innleggene, når den ene kun stiller spørsmål ved antrekk og posering og den andre svarer at "dette er mer enn rart". Folk svarer ut ifra det som står i innleggene her inne og da kan det lønne seg å være litt tydeligere på hva man faktisk kritiserer.

ok.png.e40a87122055c6bec8372442e1e49bcc.png

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spesielt at 4 voksne sitter utkledd på en hytte. Hører mer hjemme ved større anledninger etter mitt skjønn. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 minste er vell sammen annen hver helg hos Gekko / paprika. Skal hun begynne å være hos mor til v også? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...