Gå til innhold

Hvor mye koster klesgaraderoben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er over 500.000,- og nærmere en million vil jeg tro. Med smykker er det ca 500.000,- til. Jeg har ofte på meg smykker, veske, sko og klær til 2-300.000,- hver dag men det synes ikke så godt.

Anonymkode: 26e11...402

Bortkastet penger med andre ord 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper rundt 300.000-400.000. Kjøpt svært lite selv de siste årene men får ofte (dyre) klær/vesker i gave til jul og bursdag. 

K45

Anonymkode: 3b5ee...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker.. hadde en periode hvor jeg handlet klær som var dyrere enn jeg egentlig hadde råd til.. de plaggene har jeg nå solgt. Så pr i dag tenker jeg rundt 60-70.000. Da har jeg tatt med alt av sko og vesker. 

Anonymkode: 18801...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall mye mer enn jeg tror. For en stund siden var det et spørsmål om hvor mange par med sko vi hadde, og da gjorde jeg en opptelling av skoene mine. Det viste seg at jeg hadde over 50 par. Skoene koster alt fra 100 til 4000 kroner paret, men jeg vil tippe et snitt på ca 750 kroner. Dermed har jeg sko for nærmere 40 000 kroner. Og det er bare skoene. :hakeslepp:  

Skal jeg telle alt fra truser, BH-er (som er styggdyre pga stor cup-størrelse), singletter, bluser, skjorter, t-skjorter, dressjakker, skjørt, kjoler, gensere, cardigans, jeans, andre bukser, friluftstøy, kåper, ytterjakker, vinterjakker, treningstøy ++++ er jeg rimelig sikker på at jeg glatt kommer opp i 150-200 000 kroner i klær, selv om mye er kjøpt på salg.

Jeg er i førtiårene og enkelte av plaggene har jeg hatt i årevis (20 eller mer). Det er derfor ikke slik at jeg bruker mange tusen kroner på klær hver eneste måned. Ting som er hele, som passer og som har god kvalitet beholder jeg, selv om jeg ikke bruker dem så ofte. (Jeg gir bort/selger ting som ikke lenger passer, eller ting som jeg VET at ikke kommer til å brukes igjen.)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...