Gå til innhold

Hvor mye koster klesgaraderoben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye sånn ca. koster klesgaraderoben din? Regner da med alt fra undertøy, treningstøy til vesker og sko. 

Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 4429d...3b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50.000 kanskje. Er 34. 

Anonymkode: b8ff5...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper rundt 100 000kr. 30 år gammel. 

Anonymkode: fbe43...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12.000 kanskje:vetikke: Kvinne 33 år.

Anonymkode: 8da6e...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

12.000 kanskje:vetikke: Kvinne 33 år.

Anonymkode: 8da6e...949

Alt er kjøpt på salg.

Anonymkode: 8da6e...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har shoppet for 1500 denne uken, uæ! Så hvor mye garderoben koster tør jeg ikke regne på.... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K26.

Kanskje 30-40 tusen? Handler klær for ca. 6000-10 000 kr i året nå, men jeg har jo mange klær som er 10 år gamle. Liker å kjøpe klær jeg tror jeg kommer til å bruke lenge.

Handler nesten kun på salg, og går sjelden over disse prisene: 2 euro på truser/sokker, og 5 euro på BHer (nesten alt fra Primark). Bukser/tights 400 kr. Overdeler/kjoler 300 kr. Vesker 500 kr. Jakker 1000 kr. Sko 2000 kr.

Anonymkode: 9fdea...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner virkelig ikke. Har alt for mye klær, synes det er vanskelig å kvitte meg med ting. Har mye jeg ikke har brukt på 10 år. Jeg har ingen designerklær og ingen bukser over 500kr, mens sko og vesker investerer jeg mer i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70 000 vil jeg tro. 16 år

Anonymkode: 6f56d...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye sånn ca. koster klesgaraderoben din? Regner da med alt fra undertøy, treningstøy til vesker og sko. 

Og hvor gammel er du?

Anonymkode: 4429d...3b6

Det vil jeg ikke regne på. Jeg tror alle som opplever å miste alt de eier og har vil få sjokk når de skal sette pris på særlig garderoben sin, med alt fra undertøy til sko. 

Anonymkode: 9fcb4...8ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 år, og garderoben min koster altfor mye... 😅 

Vil si rundt 200 000kr tror jeg. Kanskje litt mer. Tenker ut i fra prisen jeg kjøpte det for, hva faktisk verdi er nå etter bruk og slik vet jeg jo ikke. 

Anonymkode: 1c100...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke tenke på det en gang... 

Måtte fylle ut forsikringsgebyr for tapt bagasje en gang, en koffert på 19 kg med klær. 

Det var 45 000, bare i klær, sko, veske og toalettartikler.... Og representerte et ganske normalt snitt av hva jeg bruker på en uke. 

Anonymkode: 6bacc...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke tenke på det en gang... 

Måtte fylle ut forsikringsgebyr for tapt bagasje en gang, en koffert på 19 kg med klær. 

Det var 45 000, bare i klær, sko, veske og toalettartikler.... Og representerte et ganske normalt snitt av hva jeg bruker på en uke. 

Anonymkode: 6bacc...1b5

*forsikringsoppgjør*

Anonymkode: 6bacc...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye klær. Kjøper alltid kvalitet og de koster ganske mye, så mellom 100 000,- og 150 000.

Jeg bytter også ut en god del klær hver vår og høst av den enkle grunn at jeg blir lei dem.

Anonymkode: 3a8d0...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 år.

Klær, aner ikke, men tipper minimum 100.000/150.000. Kjøper ikke spesielt dyrt, men mye. Legger mye i vinterjakker og kåper.

Vesker: 70.000 (6-7 vesker fra designermerker)

Sko: 20.000 (vanlige sneakers og støvletter, sånn pluss/minus 1000 kr stykke).

Anonymkode: 9feb1...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro 250.000. Det er veldig mye moteklær av store merker.

Anonymkode: 7e339...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sportsklær/sko og bunad sannsynligvis 150 000-200 000... Har etterhvert en del dyre plagg (og vesker, hvis det teller), som jeg har hatt i mange år, og da stiger totalprisen fort. Har ca 100 par sko, alt fra dyre slalomsko til 15 år gamle ballerinasko til 50 kr, så de utgjør også en del.

Anonymkode: e428c...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2019 den 16.12, AnonymBruker skrev:

K26.

Kanskje 30-40 tusen? Handler klær for ca. 6000-10 000 kr i året nå, men jeg har jo mange klær som er 10 år gamle. Liker å kjøpe klær jeg tror jeg kommer til å bruke lenge.

Handler nesten kun på salg, og går sjelden over disse prisene: 2 euro på truser/sokker, og 5 euro på BHer (nesten alt fra Primark). Bukser/tights 400 kr. Overdeler/kjoler 300 kr. Vesker 500 kr. Jakker 1000 kr. Sko 2000 kr.

Anonymkode: 9fdea...0cb

Likt som meg. Handler omtrent bare på salg og har ikke mange dyre merker. Likevel varer klærne mine lenge. Gidder heller ikke bruke mye på BH-er siden jeg har små bryst og kan kjøpe de billige trekant-bh-ene uten cup. Kjoler har jeg maxpris på 500, restn likt som deg. 

Anonymkode: 58059...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...