Gå til innhold

Hvor mye koster klesgaraderoben din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spurte venninnen min som sitter ved siden av meg og hun sa "sikkert 20.000-30.000". Og hun har bunad, designervesker, merkeklær, vintage design bla. Sikkert x 10 av det hun tror. Så folk vil sannsynligvis ikke tippe rett her. 

Anonymkode: 0532a...e0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

400.000,- eller mer. Er 30 år. 

Anonymkode: aed5a...edf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok flere hundre tusen, vil jeg tippe. Ikke at hvert plagg er så dyrt, men jeg har klær tilbake til videregående, og jeg gir ikke vekk klær til Fretex bare fordi de er gamle. Men jeg har gitt vekk mye klær fordi de er for store, skal sies. 

Uansett, jeg har flere hundre kjoler, og de trekker nok opp prisen en del. Mange måneder siden sist jeg handlet nå, så handler egentlig ikke så mye, men handlet en del tidligere. Har nå bygget opp en garderobe jeg liker og fornøyd med, og begynner å bli mettet, men sper på med spesielt kjoler jeg bare ikke kan la være å kjøpe. Stort sett i utlandet, skal sies. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare 22 plagg, lvinne 27. 

Men garderoben min koster nok litt uansett. Kanskje 15.000

Handler aldri på salg, da de essensielle tingene som kan brukes i alle sesonger aldri er på salg. Fast fashion er ikke min greie. 

Anonymkode: 86240...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye klær og sko. Sikkert over 50.000 kroner. Men liker bare ikke å kvitte meg med det heller så da blir det mye. Mye klær som ikke passer i størrelse. Håper å gå ned i vekt igjen men er ikke flink nok til det da jeg er altfor grådig. Kjøper mest klær på hennes, Cubus i xl. Og på salg derfra. Alle buksene mine koster mindre enn 300 kroner. T shorter kjøper jeg til 99 kroner på hennes. Bukser på Cubus til 200 kroner.

Joggesko til maks 600 kroner da jeg har mange siden jeg er mye ute og er ute fem ganger om dagen med hundene mine og ytterklær bruker jeg mye penger på. Vinterjakker og regnjakker. Kjøpte meg to regnjakker på salg til 500 kroner i våres. Har også mange vintersko da jeg ikke liker å gå med våte sko. Bruker ikke skotørker da jeg er redd for brann så derfor mange sko.

Endret av Zaga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur-stæsj ca. 75 k. -Mesteparten brukt opp.

IKKE Iberregnet Dykke-stæsj. EDIT... Overlevningsdrakt o.l. ... -Prater klær.

MC Klær- 2 sett + blir vel ca. 35-40 k.

Høgge-tøy ca. 20 -25 k.

-Hakke peiling jeg.

a.

 

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, SPOCA skrev:

Uansett, jeg har flere hundre kjoler

DET er SERR KULT... -HELT SPRØTT, -men uansett KULT. ...

Serr...

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, SPOCA skrev:

Uansett, jeg har flere hundre kjoler, og de trekker nok opp prisen en del. Mange måneder siden sist jeg handlet nå, så handler egentlig ikke så mye, men handlet en del tidligere. Har nå bygget opp en garderobe jeg liker og fornøyd med, og begynner å bli mettet, men sper på med spesielt kjoler jeg bare ikke kan la være å kjøpe. Stort sett i utlandet, skal sies. ;) 

... ¨¨JEG Finner ikke noe å ha på meg¨¨...

-ER Det rart mannfolk får hjærteinnfarkt ... :fnise:

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med smykker og bunad så er det innkjøp for rundt en mill. Men nå skal det sies at jeg nærmer meg 50 år og kaster ikke klær med mindre de er ødelagt. 

Anonymkode: ac899...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 kanskje, har ikke så veldig mye klær og kjøper ofte på salg. Ting blir også fort slit og da kastes det og kjøpes nytt isteden. 

Alder: 22.

Anonymkode: fbc90...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170.000 har jeg regnet ut nå. Gikk litt fort igjennom, men det blir vel sånn ca. riktig vil jeg tro. 

Anonymkode: fb081...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er over 500.000,- og nærmere en million vil jeg tro. Med smykker er det ca 500.000,- til. Jeg har ofte på meg smykker, veske, sko og klær til 2-300.000,- hver dag men det synes ikke så godt.

Anonymkode: 26e11...402

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har virkelig ingen anelse - eller noe ønske om å vite... De færreste av plaggene mine er så voldsomt dyre, men skal man telle med hver eneste singlet og truse, sokkepar og festkjole snakker vi jo uansett et anseelig omfang, både når det gjelder mengde og verdi. 

Dessuten; noe er gammelt, noe er kjøpt brukt, noe er selvsydd, mye er kjøpt på salg - om jeg hadde måttet kjøpe inn alt nytt i dag ville det blitt en helt annen sum enn det jeg har betalt. Det er tross alt en garderobe bygget opp over drøyt 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 12-15.000 tenker jeg. Dyreste er fjellstøvler til 1200,-

m36

Anonymkode: 1bc5d...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper 5-600.000, hvis ikke mer.. Har noen VELDIG dyre designer klær. Bl.a Chanel,Valentino og Gucci

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så mye. Handler mest brukt, faktisk, fordi det finnes masse spennende på bruktbutikker. Men med BHer, truser, sko,  bunad og olabukser som alt er kjøpt nytt vil jeg regne med ca 20-30 000 likevel. 

Kvinne 41.

Anonymkode: bacc8...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10000 tenker jeg, kjøper mye brukt og mistet nesten alt jeg hadde for et års tid siden. Slutten av 20 årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så dyr garderobe for elsker å se etter ting på salg og bruktbutikker, de dyreste klær jeg eier er til rollespill, så et sted mellom 25 - 30000. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...