Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 hours ago, Veslefrikk said:

Jeg får nesten vondt av henne. Hun går så voldsomt inn for å bli en av Norges største influensere og har virkelig troen på at hun vil nå målet sitt og bli en kjendis. Hun lever seg så inn i det at hun syns det var godt å være sammen med søsteren en ettermiddag slik at hun kunne være en helt vanlig privatperson for noen få timer.  Hun har dessverre null selvinnsikt og kommer aldri til å nå målet sitt.  Bloggen er intetsigende og meningsløs. Og make-up veiledning... ja, hva skal man si? Men innsatsen hennes er formidabel. Hun jobber og jobber. Lager innlegg for alle kanalene sine. Innsatsen er det ikke noe å si på.  Problemet er mangelen på følgere og lesere. Og det problemet vil nok vedvare. Hun vil aldri bli hverken kjendis eller toppblogger.

Det er synd på henne og AB har lurt henne trill rundt og det var nok antagelig ikke så krevende heller. Trist å følge med på.

Tror ikke det kunne vært sagt bedre enn dette! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
17 timer siden, Chrisssi skrev:

75 kommende toppbloggere, det henger jo ikke på greip. AB selger en drøm til disse og jeg lurer virkelig på om noen av dem oppnår noe som helst. En av dem sier til og med at hun jobber som Influencer selv om hun antakeligvis ikke tjener på bloggen. 

Hvis 3x25 stemmer så lurer jeg på hvordan AB tenker. På den tidligere blogglisten var jo lesertallene under plass 20 nokså lave. Alle 75 kniver om de samme gjeve plassene, alle får den samme veiledningen og alle er blitt forespeilet å lykkes. Det sier seg selv at det ikke går opp. 

Men 75 deltagere a ca 10.000kr gir jo AB 750.000 kr, så det blir det jo hus av. Jeg stiller meg ikke først i køen av gratulanter, når fundamentet for kjøpet er å utnytte folks drømmer og naivitet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del influencere minner meg mye om ryktet en del bruktbilselgere har..

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
50 minutter siden, CecilieX skrev:

Hvis 3x25 stemmer så lurer jeg på hvordan AB tenker. På den tidligere blogglisten var jo lesertallene under plass 20 nokså lave. Alle 75 kniver om de samme gjeve plassene, alle får den samme veiledningen og alle er blitt forespeilet å lykkes. Det sier seg selv at det ikke går opp. 

Men 75 deltagere a ca 10.000kr gir jo AB 750.000 kr, så det blir det jo hus av. Jeg stiller meg ikke først i køen av gratulanter, når fundamentet for kjøpet er å utnytte folks drømmer og naivitet. 

 

Hvordan skal denne «influenceren» hjelpe 75 andre til å bli toppbloggere når hun ikke klarte det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det virkelig 75 stykker som er med på dette influencerprogrammet? Jeg trodde det kunne være 10 - 15 som var med. Og alle 75 går på kurs hos AB for å bli toppblogger. Ja, ja......

 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Veslefrikk skrev:

Jeg får nesten vondt av henne. Hun går så voldsomt inn for å bli en av Norges største influensere og har virkelig troen på at hun vil nå målet sitt og bli en kjendis. Hun lever seg så inn i det at hun syns det var godt å være sammen med søsteren en ettermiddag slik at hun kunne være en helt vanlig privatperson for noen få timer.  Hun har dessverre null selvinnsikt og kommer aldri til å nå målet sitt.  Bloggen er intetsigende og meningsløs. Og make-up veiledning... ja, hva skal man si? Men innsatsen hennes er formidabel. Hun jobber og jobber. Lager innlegg for alle kanalene sine. Innsatsen er det ikke noe å si på.  Problemet er mangelen på følgere og lesere. Og det problemet vil nok vedvare. Hun vil aldri bli hverken kjendis eller toppblogger.

Det er synd på henne og AB har lurt henne trill rundt og det var nok antagelig ikke så krevende heller. Trist å følge med på.

Må si meg enig. Det er et trist skue det der..

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse toppbloggerne/nye influenserne… Jeg har fulgt litt med på Snap. Det siste døgnet har det vært en dame ca midt i livet som snakker saaakte, med lav, monoton stemme, om et hverdagsliv som er ganske så..monotont, virker det som. Vi får blant annet bli med på vaskerommet, der blir det jo aldri tomt for oppgaver, vi får vite at i ferien har de ikke gjort noe særlig, utenom en tur til Gøteborg, og at hun endelig har funnet ut at Foundation-blender/svamp skal være fuktig, også går hun tur med en hund, før hun skal game sammen med sønnen sin, for det har han overtalt henne til, og det er viktig å sette seg inn i hva barna bedriver når de gamer. Hun sier at hun blogger om barneoppdragelse og hverdagsliv. Jeg har ikke engang giddet å følge oppfordringen om å gå inn på Instagram og blogg. Man går jo ut ifra at det er like "spennende" der som på snap. Damen er sikkert helt ok, men hvem har fortalt henne at hennes A4-liv er verdt å blogge om, og at man promoterer på denne måten på Snap? :Gjesp:

Hvis disse menneskene tror at hvem som helst, der iblant dem selv, kan bli toppblogger og influenser, så er det noen som har lurt dem grundig, og jeg synes det er dårlig gjort. Det er da nesten svindel?

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Det minner meg om »groomingen» av alenemødrene som var et gjennomgangstema på bloggen. Åpenbart hvilke kundegruppe hun sikter mot. Helt på kanten etisk sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt på kanten ja. Men jeg føler det blir litt som nigeriabrev.. hvem er det som går på det? Er du så godtroende, les dum, så får du bare gå på den smellen tenker jeg. Det vitner om utrolig liten selvinnsikt og kunnskap om some og trender i samfunnet når du melder deg på et kurs hos AB og tror at du skal bli rik influenser. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
1 minutt siden, Oline12 skrev:

Helt på kanten ja. Men jeg føler det blir litt som nigeriabrev.. hvem er det som går på det? Er du så godtroende, les dum, så får du bare gå på den smellen tenker jeg. Det vitner om utrolig liten selvinnsikt og kunnskap om some og trender i samfunnet når du melder deg på et kurs hos AB og tror at du skal bli rik influenser. 

Det er jo mange av de som følger bloggere og som forsvarer de som mangler den kunnskapen. Og dette utnytter influencere til det fulle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.7.2019 den 23.28, Crystallized skrev:

I følge henne selv så tjener hun ingenting på det, nei. Husker ikke om det var video eller blogginnlegg hu sa det.. Uansett så mange meningsløse innlegg der at jeg ikke gidder bla tilbake for å finne det. 

Enda godt hun har hatt den store samtalen med barna om hvordan ting kan forandre seg om hun blir stor kjendis og alle kjenner henne igjen på gata. 

At AB ikke tjener på det synes jeg er bare tøys. De har jo fått flere som har signert avtaler med blogguset, som blant annet AB har lagt ut på sin egen snap... Flere av disse har signert kontrakter hvor blogghuset tar opp til 50% av fortjenesten på oppdragene sine... Hva får de egentlig igjen av dette blogghuset? Det skulle jeg likt å visst.. de virker jo nærmest ikke-eksisterende på sosiale media, bortsett fra det AB og Isabell R legger ut på sine sosiale kanaler.. Hmm..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Oppland skrev:

Er det virkelig 75 stykker som er med på dette influencerprogrammet? Jeg trodde det kunne være 10 - 15 som var med. Og alle 75 går på kurs hos AB for å bli toppblogger. Ja, ja......

 

 

om man søker på ABIP eller Anne Brith Influencer Program på facebook, ser man at det er 3 grupper... ABIP 1,0 - 2,0 og 3,0... Derav tre grupper.. i følge MA hadde hun betalt 8500kr, men i følge andre som har vært på influenser snap'en deres, har de betalt oppi nesten 15000kr. Sånt blir det jo penger av om hun virkelig har rundt 80 stk som er med på dette tullet... Skulle virkelig ikke mer enn litt naive kjøpere til for å nå millionen altså!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten så jeg blir litt uvell av å lese dette. Trist at så mange har latt seg lure av dette influencer kurs tullet til AB. Når hun selv ikke kunne drive en blogg hvordan skal hun få lært opp andre til å bli toppbloggere?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Oppland skrev:

Det er nesten så jeg blir litt uvell av å lese dette. Trist at så mange har latt seg lure av dette influencer kurs tullet til AB. Når hun selv ikke kunne drive en blogg hvordan skal hun få lært opp andre til å bli toppbloggere?

Fikk ikke opp den første ABIP gruppa nå når jeg søkte, men den var det vel også 25 stk i sist jeg fikk den opp.. 

Skjermbilde 2019-07-31 kl. 17.56.48.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Samen skrev:

Fikk ikke opp den første ABIP gruppa nå når jeg søkte, men den var det vel også 25 stk i sist jeg fikk den opp.. 

Skjermbilde 2019-07-31 kl. 17.56.48.png

Også fikk jeg opp en annen gruppe sist jeg sjekka som heter "INFLUENCERE ABIP" med over 50 medlemmer..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Samen skrev:

Også fikk jeg opp en annen gruppe sist jeg sjekka som heter "INFLUENCERE ABIP" med over 50 medlemmer..

Er det virkelig så mange som ikke klarer å reflektere over hva de faktisk bruker pengene sine på, og hva de faktisk betaler for? Ikke for å bli toppbloggere men for at ABD skal få kjøpt seg hus? Jeg er rystet.

Endret av Emmy_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...