Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram


GhostHug

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Chrisssi skrev:

Jeg har fulgt snappen en kort stund og de er ganske så kjedelige, ingen av dem har noe ekstra som tilsier en "jobb" som Influencer. WL tar det jo superseriøst med faste bloggtider og alt snakk om sine kanaler. Innlegget om å bli kjendis var bare trist og kleint. Det er pinlig når det skrives dagbok i full offentlighet med bilder tatt med selvutløser. At Anne Brith tar betalt av disse med lovnad om å bli Influencere er en skam!

Jeg leste innlegget til WL nå, om å forberede familien på hvordan det blir når hun blir et kjent ansikt. Helt åpenbart at dette kurset er veldig stort for henne, og at hun har kjøpt konseptet med søkke og snøre. 

Et av mantraene de lærer på kurset er sikkert: "Du kan få til hva du vil, bare du vil det nok". 

Vi får følge spent med da. For jeg tror ikke det å "ville det nok" holder for alle deltagerne her. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ispahan

Husetpålandet har trukket seg allerede. I følge bloggen var hun ikke komfortabel med å dele så mye privat informasjon som kurset oppfordret til. Det er tydelig hva «oppskriften» til Anne Brith går i. HPL får en applaus fra meg for selvinnsikten👏

Jeg mener det var ei til som droppet ut, men jeg husker ikke hvem. De er ganske forglemmelige, disse nye, store influenserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Grennellik skrev:

Wenche Larsen skriver et innlegg om at hun kanskje blir kjendis snart 🙈 og omtaler seg selv som influenser... hvem er det hun påvirker? Synes det er så nitrist opplegg, får samme følelse som når jeg ser menneskene på charterfeber eller luksusfellen på TV. Man kan ikke la være å synes synd på dem. 

Uff, dette var bare veldig trist! Har de ingen rundt seg som kan få opp øynene deres? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ispahan skrev:

Husetpålandet har trukket seg allerede. I følge bloggen var hun ikke komfortabel med å dele så mye privat informasjon som kurset oppfordret til. Det er tydelig hva «oppskriften» til Anne Brith går i. HPL får en applaus fra meg for selvinnsikten👏

Jeg mener det var ei til som droppet ut, men jeg husker ikke hvem. De er ganske forglemmelige, disse nye, store influenserne.

Oj, har hun trukket seg fra programmet? Hvor står det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ispahan skrev:

Husetpålandet har trukket seg allerede. I følge bloggen var hun ikke komfortabel med å dele så mye privat informasjon som kurset oppfordret til. Det er tydelig hva «oppskriften» til Anne Brith går i. HPL får en applaus fra meg for selvinnsikten👏

Jeg mener det var ei til som droppet ut, men jeg husker ikke hvem. De er ganske forglemmelige, disse nye, store influenserne.

Hvor finner du dette på bloggen hennes? Prøvde å gå inn for å lese om der, men finner det ikke. Har du imgur?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Grennellik skrev:

WL har begynt å «angripe» kvinneguiden også, slik som sin mentor. «Hvis du ikke liker at jeg er så ærlig, så følg en annen inluencer!», ref Instagram. Vel, for det første er du ikke en influencer. For det andre tenker jeg du kommer til å angre på alt det dype og personlige du deler. Det er høyst unødvendig... folk du ikke kjenner trenger virkelig ikke vite alt det vonde du har vært igjennom, og å dele det gjør deg potensielt meget sårbar. Ikke for sent å snu! 

Man skal være forsiktig med å kritisere en som er full av problemer, men helt enig, det er unødvendig å gjøre seg så sårbar.

På FB presenterer hun seg som Influencer for Wenchelarsen.no og jobber for WeLG foredrag. Og blogginnleggene deles alle steder det er mulig. Hun skal ha for være iherdig, men hun kan neppe tjene noe på denne jobben..

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Chrisssi skrev:

Man skal være forsiktig med å kritisere en som er full av problemer, men helt enig, det er unødvendig å gjøre seg så sårbar.

På FB presenterer hun seg som Influencer for Wenchelarsen.no og jobber for WeLG foredrag. Og blogginnleggene deles alle steder det er mulig. Hun skal ha for være iherdig, men hun kan neppe tjene noe på denne jobben..

Du har rett, bør nok trø litt varsomt. 🙃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan
43 minutter siden, Samen skrev:

Hvor finner du dette på bloggen hennes? Prøvde å gå inn for å lese om der, men finner det ikke. Har du imgur?

Hun publiserte det på Snapen til ABIP

https://m.imgur.com/a/E8KZOdt

Bildene kom i feil rekkefølge. Hun takker for seg først😊

Deretter skrev hun på bloggen at hun ikke var sterk nok til å blogge om personlige ting.

https://www.husetpaalandet.no/slutte-a-blogge-personlig/

Endret av Ispahan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg har vært innom bloggen til husetpålandet nå. Må si jeg er helt enig i avgjørelsen hennes om å ikke dele for mye personlig. 

Det som kan virke som en god idè NÅ, kan bli noe man angrer dypt på i en senere fase i livet. Våre egne skrevne ord får mye makt så fort vi trykker "publiser", eller "send". De blir aldri borte. Noe vi har uttrykt verbalt derimot "fader" som regel vekk. 

Noe å tenke på. 

Det å ha et ønske om å dele, være åpen, hjelpe andre - er fint. Men å utlevere seg til fremmede mennesker kan bli mer vondt enn godt. De aller fleste bryr seg filla om andres sykdomshistorier og/eller veldig personlige blogger - det er ikke hverken inspirende eller underholdene. 

The bitter truth. 

Endret av Isild
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ispahan skrev:

Hun publiserte det på Snapen til ABIP

https://m.imgur.com/a/E8KZOdt

Bildene kom i feil rekkefølge. Hun takker for seg først😊

Deretter skrev hun på bloggen at hun ikke var sterk nok til å blogge om personlige ting.

https://www.husetpaalandet.no/slutte-a-blogge-personlig/

Klok dame👌

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan
6 minutter siden, Viking-girl skrev:

Finansfrue har vel også forlatt skuta? 

Jeg vet ikke om hun var med i influenserprogrammet, eller om hun bare hadde kjøpt seg inn i magasinet. Men hun har fjernet alle innleggene så samarbeidet er nok over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bruker lengre tid enn andre, men etterhvert kommer alle frem til den samme konklusjonen, virker det som. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mme Blavatsky skrev:

Noen bruker lengre tid enn andre, men etterhvert kommer alle frem til den samme konklusjonen, virker det som. 

Som Alex Dunphy i Modern Family sier: 

Well, we took the scenic route, but we ended up in the same place
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som følger fellessnapen til Influenserne (de som går på kurset)? Er det aktivitet der?

Endret av Pust
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pust skrev:

Er det noen som følger fellessnapen til Influenserne (de som går på kurset)? Er det aktivitet der?

Det er vel i og for seg aktivitet der, men det er jo bare tull. I går, f.eks, fikk vi se en av dem viste at hun hadde pakket bort ting for å leie ut huset, og bestilt en reise. Videre oppfordret hun til å stille henne spørsmål, linketvtil SoMe-kanaler å følge henne på, gikk tur med barnevogn, deretter lå hun i sengen med sovemaske. Jeg kjente meg ikke så påvirket etter å ha sett det.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, banana hammock skrev:

Hva heter den kontoen på snap?

Influenserne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...