Populært innlegg Consita Skrevet 22. juli 2019 Populært innlegg #121 Skrevet 22. juli 2019 AB er en svært skummel manipulator. Hun viser gang på gang at hun ikke bryr seg om andre enn seg selv i sitt forsøk på å tjene penger. Hun er rett og slett en person jeg ville slitt voldsomt med å ha i omgangskrets. 53
Felis Skrevet 22. juli 2019 #122 Skrevet 22. juli 2019 24 minutter siden, Consita skrev: AB er en svært skummel manipulator. Hun viser gang på gang at hun ikke bryr seg om andre enn seg selv i sitt forsøk på å tjene penger. Hun er rett og slett en person jeg ville slitt voldsomt med å ha i omgangskrets. Anne Brith er ute av stand til å ha langvarige relasjoner, det gjelder både privat og i forretninger (om det er et skille), så hun er nok ikke fast inventar i en omgangskrets. Hun har forpliktet seg til å følge opp deltakerne på ABIP i ett år, det gjenstår å se om hun får til det. 49
Crystallized Skrevet 23. juli 2019 #123 Skrevet 23. juli 2019 WL. Det er jo ingenting annet på den bloggen enn at hun må begynne å fokusere på trening og kosthold, maaange innlegg om hvor motivert hun er til denne jobben, og om sin psykiske helse. Hater at jeg ikke klarer la være å trykke innpå bloggen så jeg blir jo en "fast leser", men det er bare så dumt, at jeg må.. 🤦🏼♀️ Hvor interessant er dette i lengden? Ikke i lengden en gang, jeg har bare "lest" bloggen i noen uker. Og hvordan i allverden skal hun påvirke? Altså.. Influencer burde kanskje vært beskytta tittel 😂 not.. 17
Crystallized Skrevet 23. juli 2019 #124 Skrevet 23. juli 2019 En liten fortsettelse fra den forrige min.. Hvordan har hun tenkt å bli kjendis (ref. hennes egen blogg) om hun skal forsette med kun de samme type innleggene? Og dette er ikke frekt eller stygt ment- bare harde fakta, men hun er en gift tobarnsmor i 40-årene. Fakta er at det er bare ikke et så fengende, interessant liv at det er mulig å bygge en karriere ut fra å skrive om det. Og blogger som innebærer psykisk helse har vi sett før, men til slutt går man jo lei av sykdomssnakket også. Og hva er det igjen å skrive om da? Jo, clickbait-dronninga har lært henne godt opp allerede. Bikini-bildene. Det hadde jeg virkelig aldri lagt ut, spesielt ikke med to tenåringsgutter i hus hvor den ene skal begynne på vgs nå. Jeg hadde dødd om jeg var sønnen. 30
Marthe75 Skrevet 24. juli 2019 #125 Skrevet 24. juli 2019 10 timer siden, Crystallized skrev: En liten fortsettelse fra den forrige min.. Hvordan har hun tenkt å bli kjendis (ref. hennes egen blogg) om hun skal forsette med kun de samme type innleggene? Og dette er ikke frekt eller stygt ment- bare harde fakta, men hun er en gift tobarnsmor i 40-årene. Fakta er at det er bare ikke et så fengende, interessant liv at det er mulig å bygge en karriere ut fra å skrive om det. Og blogger som innebærer psykisk helse har vi sett før, men til slutt går man jo lei av sykdomssnakket også. Og hva er det igjen å skrive om da? Jo, clickbait-dronninga har lært henne godt opp allerede. Bikini-bildene. Det hadde jeg virkelig aldri lagt ut, spesielt ikke med to tenåringsgutter i hus hvor den ene skal begynne på vgs nå. Jeg hadde dødd om jeg var sønnen. Signerer deg Jeg har lest bloggen hennes litt til og fra en stund, fordi jeg vet hvem hun er irl. Jeg kjenner til henne såpass godt, at jeg sitter med en del spørsmål rundt henne. Men egentlig er jeg bare forvirret at å følge henne. Hun går aldri i dybden på noe, ramser opp alle diagnosene, men forteller lite om bakgrunnen. Hun skrev flere innlegg om spiseforstyrrelsen sin, men det var lite kjøtt på det beinet... Men jeg liker henne som person. Hun er liksom normal, i en verden med mye unormalt. Men om hun skal hun lykkes med dette, så må hun nok by mer på seg selv. Fantastisk dag og takk for klikk, blir fort kjedelig for de som leser. 20
Isild Skrevet 24. juli 2019 #126 Skrevet 24. juli 2019 10 timer siden, Crystallized skrev: En liten fortsettelse fra den forrige min.. Hvordan har hun tenkt å bli kjendis (ref. hennes egen blogg) om hun skal forsette med kun de samme type innleggene? Og dette er ikke frekt eller stygt ment- bare harde fakta, men hun er en gift tobarnsmor i 40-årene. Fakta er at det er bare ikke et så fengende, interessant liv at det er mulig å bygge en karriere ut fra å skrive om det. Og blogger som innebærer psykisk helse har vi sett før, men til slutt går man jo lei av sykdomssnakket også. Og hva er det igjen å skrive om da? Jo, clickbait-dronninga har lært henne godt opp allerede. Bikini-bildene. Det hadde jeg virkelig aldri lagt ut, spesielt ikke med to tenåringsgutter i hus hvor den ene skal begynne på vgs nå. Jeg hadde dødd om jeg var sønnen. Jeg tror denne bloggeren ser veldig opp til AB (og det skal hun selvsagt få lov til) - og AB har bygget opp selvtilliten hennes litt (det er fint) AB har jo noen mantraer som går på at " Du skal tro du er noe", "Du kan få til hva du vil". Desverre så tror jeg at noen rundt henne ender med å "Tro de er noe de IKKE er", og det å overvurdere egne talenter og evner har jo en tendens til å bli til... ikkeno. Det hjelper ikke å lyst til noe, man må nødvendigvis være litt flink til det man har lyst til og. Vi får se. 28
Justlooking Skrevet 24. juli 2019 #127 Skrevet 24. juli 2019 Er det en oversikt noe sted på disse bloggerne? For de som ikke har snap etc.? 😊 2
Isild Skrevet 24. juli 2019 #128 Skrevet 24. juli 2019 Akkurat nå, Justlooking skrev: Er det en oversikt noe sted på disse bloggerne? For de som ikke har snap etc.? 😊 Nei, det tror jeg ikke. Noen delte her ( eller i AB-tråden) de som selv har gått ut og informert at de er deltagere på kurset for en stund siden. 3
Crystallized Skrevet 24. juli 2019 #129 Skrevet 24. juli 2019 Morsomt at hun er så tydelig på at hun verken leser på kvinneguiden eller jodel, men alltid etter det skrives noe om henne her så kommer et innlegg som kan være retta mot det, i hvert fall slik jeg tolker det 🙈 16
Populært innlegg Isild Skrevet 24. juli 2019 Populært innlegg #130 Skrevet 24. juli 2019 Orker virkelig ikke å lese flere "troll" og "haters"-innlegg....fra noen! Ser at hun WL også hiver seg på den bølgen. Dette er ikke stygt ment mot henne, men det er virkelig helt tragisk av ALLE som hiver seg på den type blogging. Hvem er det som går inn på slike blogger for å finne insipirasjon og for å bli påvirket til noe som helst? Det er et ellevillt virrvarr av sånne blogger der ute. De har "subba" rundt med +/- 500 lesere på "40+"-blogglisten de 10 årene jeg har fulgt med. Sorry to say, men det ser ut til at det de har felles er at de har en sykdom eller fler, er utenfor arbeidslivet, og at de ønsker å bli en slags "coach" for andre ved å dele sine historier. Bruke erfaringene til å bli noe for andre (noe som helst gir kjendisstatus og penger!) Ser vi de helt store influencerne skrive side opp og side ned om det samme? NEI! Får de antageligvis 100% MER dritt på nett. JA! Vil man bli en stor influencer i dag, må man være interessant og leve et spennende liv - antageligvis må man være ganske vakker og vellykket også. Folk ønsker å lære noe nytt, se nye steder, bli imponert og inspirert. De ønsker å beundre og se opp til. En influencer bør også være hyggelig og "fattet". Det er ikke hyggelig eller fattet overhodet å hele tiden skrive om sine "haters". Det er bittert, og også totalt uinterressant, - vi kan like gjerne be om referat fra ulike syklubber rundt om. Så, da var det siste gang jeg var innom den bloggen også. 59
hufsaaaaa Skrevet 24. juli 2019 #131 Skrevet 24. juli 2019 Klikket meg inn for første gang i dag, og leste litt. Kommer til å bli en stund til neste gang. Virker som en blid og engasjert dame, og det er fint med åpenhet og hun kan sikkert hjelpe noen mtp bakgrunnen og problemene hun har. Men innleggene fenger ikke meg noe særlig, dessverre. Det blir for lite kjøtt på beinet. Bildene, som kunne ha piffet opp litt, er fryktelig lite varierte de også. 9
Crystallized Skrevet 24. juli 2019 #132 Skrevet 24. juli 2019 E N D A ett innlegg om jobben og hvor motivert hun er.. Skikkelig inspirerende lesing som påvirker meg til... hva? 14
Kattetigeren Skrevet 26. juli 2019 #133 Skrevet 26. juli 2019 Hvem andre bloggere er eller får være med på dette ? Har en nevø som er interessert men vet ikke hvem han kan kontakte . 2
Crystallized Skrevet 26. juli 2019 #134 Skrevet 26. juli 2019 2 hours ago, Kattetigeren said: Hvem andre bloggere er eller får være med på dette ? Har en nevø som er interessert men vet ikke hvem han kan kontakte . Kontakt anne brith vel på nettsiden? Alle får vel være med så lenge de betaler i dyre dommer for tull? Er du seriøs liksom? 29
Isild Skrevet 26. juli 2019 #135 Skrevet 26. juli 2019 Alle som betaler får vel være med på dette. Selv ville jeg vel ventet til de første deltagerne er ferdige, for å høre hva de sitter igjen med. Ellers er det vel bare å ta kontakt med kurslederen for å høre mer. Det er jo ingen hemmelighet hvem det er. 19
Kattetigeren Skrevet 26. juli 2019 #136 Skrevet 26. juli 2019 3 timer siden, Isild skrev: Alle som betaler får vel være med på dette. Selv ville jeg vel ventet til de første deltagerne er ferdige, for å høre hva de sitter igjen med. Ellers er det vel bare å ta kontakt med kurslederen for å høre mer. Det er jo ingen hemmelighet hvem det er. På 24.7.2019 den 11.24, Crystallized skrev: Morsomt at hun er så tydelig på at hun verken leser på kvinneguiden eller jodel, men alltid etter det skrives noe om henne her så kommer et innlegg som kan være retta mot det, i hvert fall slik jeg tolker det 🙈 1
Kattetigeren Skrevet 26. juli 2019 #137 Skrevet 26. juli 2019 Ja nettopp. Vet ikke helt om han er seriøs. han blogger i det skjulte og håper noen skal oppdage han. Vet ikke om hun er rette person å kontakte etter jeg har lest her. Han trenger kanskje mer en coach. Kanskje noen som er ferdig med kurset kan hjelp han . 2
Gjest Annepannesjoko Skrevet 26. juli 2019 #138 Skrevet 26. juli 2019 57 minutter siden, Kattetigeren skrev: Ja nettopp. Vet ikke helt om han er seriøs. han blogger i det skjulte og håper noen skal oppdage han. Vet ikke om hun er rette person å kontakte etter jeg har lest her. Han trenger kanskje mer en coach. Kanskje noen som er ferdig med kurset kan hjelp han . Enig, det kan stilles spørsmål ved om Anne Brith Davidsen er den rette, jf. .https://influencere.wordpress.com/2019/04/12/anne-brith-rett-person-til-a-hjelpe-andre/
Kattetigeren Skrevet 26. juli 2019 #139 Skrevet 26. juli 2019 Dette var skremmende . Jeg skal vise han dette og fraråde han på det sterkeste . Kanskje disse elevene har finansiert hennes skattegjeld? Det er jo en smart måte å få inn penger på . Er de mange på kurset ? Jeg er litt skremt over en slik useriøs oppførsel. 24
Isild Skrevet 26. juli 2019 #140 Skrevet 26. juli 2019 18 minutter siden, Kattetigeren skrev: Dette var skremmende . Jeg skal vise han dette og fraråde han på det sterkeste . Kanskje disse elevene har finansiert hennes skattegjeld? Det er jo en smart måte å få inn penger på . Er de mange på kurset ? Jeg er litt skremt over en slik useriøs oppførsel. Kursholderen har tidligere gjort endel mange har vært kritiske til, men om dette kurset er bra eller dårlig tenker jeg er litt tidlig å si noe om før de som faktisk tar kurset tilbakemelder (når de er ferdige) hvorvidt det var verdt pengene/ innfrir/leverer. (AB`s tidligere bedrifter, og hva VI syns er igrunn irrellevant. Resultatene etter endt kurs, og hva de som har tatt kurset selv mener er det som betyr noe ) Jeg personlig ville ikke gått influencerkurs hos en som har hatt så mye støy og negativiitet rundt seg som nettopp blogger/influencer, men jeg syns ikke jeg skal uttale meg om noe man ikke har resultater av - ennå. Det blir å forsøke å ødelegge for henne. For alt jeg vet kan det hende at det viser seg at det er dette her hun er kjempegod til. Men, hva jeg tror er at det ikke blir toppbloggere av så mange av de som tar kurset. For det kan nok diskuteres om det er nødvendig med kurs for å bli en influencer i hele tatt, det handler nok mer om å være nyskapende, ha talent for det, og ha noe å blogge om som fenger lesere. Dele innlegg kan man gjøre gratis, og er innleggene bra så strømmer leserne til. Det er nok vanskelig å bli influencer i dag - markedet begynner å bli mettet. Flere og flere er kritiske til de store influencerne vi allerede har, og til mye i bransjen. Lykke til for nevøen uansett ! 18
Fremhevede innlegg