Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram

GhostHug

Anbefalte innlegg

Hvorfor bare MÅ noen få liv l MA tråden igjen. Nå hadde den ligget så stille og fint siden søndag også kommer noen inn med helt svada innlegg...🤔😤

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun blir nominert som "årets nykommer" så tror jeg faktisk at til og med de etablerte, store influencerne i bransjen kommer til himle litt med øynene. Ja, hun har "fått til" å ha jevnt med lesere en liten stund. Men så vidt jeg fikk med meg den korte tiden jeg fulgte med på bloggen, så er innholdet mest pinlig utlevering av privatlivet. Det er vel heller ikke noen imponerende annonsører på plass ennå. 

Vixen er uansett ikke så prestisjefullt. Det blir vel mest sett på som en "tullepris". Mannen i gata aner ikke hva det er, og de som aner hva det er ler og rister på hodet.  De eneste som bryr seg om den prisen er de som får den. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Isild skrev:

Hvis hun blir nominert som "årets nykommer" så tror jeg faktisk at til og med de etablerte, store influencerne i bransjen kommer til himle litt med øynene. Ja, hun har "fått til" å ha jevnt med lesere en liten stund. Men så vidt jeg fikk med meg den korte tiden jeg fulgte med på bloggen, så er innholdet mest pinlig utlevering av privatlivet. Det er vel heller ikke noen imponerende annonsører på plass ennå. 

Vixen er uansett ikke så prestisjefullt. Det blir vel mest sett på som en "tullepris". Mannen i gata aner ikke hva det er, og de som aner hva det er ler og rister på hodet.  De eneste som bryr seg om den prisen er de som får den. 

Absolutt ingen imponerende annonsører nei, og den bedriften som vil sponse en slik blogg må ha store ønsker om å kaste bort pengene sine.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så uggen magefølelse av Vixen, når Thomas Moen er i juryen, og legger ut om fabelaktige CBEs innsats før hun får trøstepris for lang og tro tjeneste. Samtidig som han dette året fortsetter å klø bestekompisen LKE på ryggen, forsvare CBE med nebb og klør i kommentarfeltet på insta, og miste all respekt som some-ekspert i én jafs. 

Jeg hadde vært så flau hadde jeg blitt nominert til Vixen. 

Endret av Vipser
Feil navn
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Vipser skrev:

Får så uggen magefølelse av Vixen, når Thomas Hansen er i juryen, og legger ut om fabelaktige CBEs innsats før hun får trøstepris for lang og tro tjeneste. Samtidig som han dette året fortsetter å klø bestekompisen LKE på ryggen, forsvare CBE med nebb og klør i kommentarfeltet på insta, og miste all respekt som some-ekspert i én jafs. 

Jeg hadde vært så flau hadde jeg blitt nominert til Vixen. 

Må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvem denne Thomas Hansen er, men fikk med meg i fjor at CBE fikk " guilty pleasure"-pris eller hva man skal kalle den. 

Er Thomas Hansen en personlig venn av LKE? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Isild skrev:

Må ærlig innrømme at jeg ikke vet hvem denne Thomas Hansen er, men fikk med meg i fjor at CBE fikk " guilty pleasure"-pris eller hva man skal kalle den. 

Er Thomas Hansen en personlig venn av LKE? 

Haff. 

Thomas MOEN. Jeg husket feil fyr i forbifarten 🙈

https://thomasmoen.com/

Ser han jobber i United influencers, i tillegg til å være "bloggekspert". 

Endret av Vipser
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Vipser skrev:

Haff. 

Thomas MOEN. Jeg husket feil fyr i forbifarten 🙈

https://thomasmoen.com/

Ser han jobber i United influencers, i tillegg til å være "bloggekspert". 

Takktakk, da ble jeg klokere.

Så han jobber i managementet til CBE.no ja. Det sjarmerende ordet "ronkering" comes to mind igjen her altså. 

For en VITS hele den prisutdelingen er. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere skriver @Vipser og @Isild viser bare enda tydeligere hvilken intern liten lekegrind Vivxen er. Jeg anbefaler sterkt å lese alt hva som har kommet frem om dette tidligere.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/982099-vixenno-en-bløff/

https://bloggomtoppbloggere.com/bloggforum/main-forum/vixen-2019/paged/2/

https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/

Og sikkert mer jeg ikke fant i farten 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pust skrev:

Det dere skriver @Vipser og @Isild viser bare enda tydeligere hvilken intern liten lekegrind Vivxen er. Jeg anbefaler sterkt å lese alt hva som har kommet frem om dette tidligere.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/982099-vixenno-en-bløff/

https://bloggomtoppbloggere.com/bloggforum/main-forum/vixen-2019/paged/2/

https://influencere.wordpress.com/2019/01/18/vixen-aerespris-med-logner/

Og sikkert mer jeg ikke fant i farten 

👍

Det var faktisk da BOTB ble nominert til Vixen at jeg begynte å få opp øynene for hva som foregår i influencer-bransjen. Først nominasjon, senere disket og svartelistet av juryformannen (på egen svarteliste han laget. Husker jeg lurte veldig på om dette var tull først) 

Kunne ikke ha noe av å dele ut pris til bloggkritiker nei. Det hele var så uprofft og så flaut. 

Tenker at det er veldig relevant at disse linkene ligger nettopp her i denne tråden, i og med at en av deltagerne på ABIP nå tydeligvis skal nomineres (sier hun) 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er med på ABIP så er det vel MA som har gjort mest ut av seg.
MA ligger uansett å vaker rundt 20. plass av de som er på blogg.no, så noen toppblogg er det fortsatt ikke, ei heller er antall klikk noe som burde få annonsører eller sponsorer til å se den veien i markedsføringsøyemed, med mindre de vil kaste bort kronene sine. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange her har blitt skeptisk til nye brukere de siste mnd (opprettet rett før og etter at kurset startet) 

Føler at det legges ut "snubletråder" hele tiden. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uups...ser ut som at AB har glemt å lære sine disipler om plagiat, copyright osv. Vil ikke drive reklame for noen blogg her inne, men når språket plutselig flyter, fremmedord er brukt riktig og på riktig plass, setningsoppbygningen er logisk osv. blir jeg skeptisk. Og jodda...det har sneket seg inn nesten usynlige småfeil som avslører at teksten kan ha vært kjørt gjennom google-translate.

Dårlig gjort! 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jammf skrev:

Uups...ser ut som at AB har glemt å lære sine disipler om plagiat, copyright osv. Vil ikke drive reklame for noen blogg her inne, men når språket plutselig flyter, fremmedord er brukt riktig og på riktig plass, setningsoppbygningen er logisk osv. blir jeg skeptisk. Og jodda...det har sneket seg inn nesten usynlige småfeil som avslører at teksten kan ha vært kjørt gjennom google-translate.

Dårlig gjort! 

For ikke å glemme at denne WL legger ut massevis av bilder på instagram som ikke er hennes egne, uten å kreditere eieren.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
1 time siden, Maskopi skrev:

For ikke å glemme at denne WL legger ut massevis av bilder på instagram som ikke er hennes egne, uten å kreditere eieren.

Hvis noen oppdager sine bilder på den kontoen er det jo bare å fakturere i kjent AB-stil!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg fulgt WL så veldig, bladde raskt gjennom de siste 10 sidene på bloggen og så ikke noe annet enn haugevis med bilder av henne selv? Hvilke bilder er angivelig stjålet? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emmy_H skrev:

Hun henter de fra et sted hvor man kan hente gratis bilder.

Ahhh, på www.shutterstock.com eller lignende steder kan man hente og bruke bilder uten å kreditere, det er innafor! Trodde hun hadde stjålet bilder 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gisse skrev:

Nå har ikke jeg fulgt WL så veldig, bladde raskt gjennom de siste 10 sidene på bloggen og så ikke noe annet enn haugevis med bilder av henne selv? Hvilke bilder er angivelig stjålet? 

Ikke på bloggen, men på instagram. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...