Kattetigeren Skrevet 26. juli 2019 #141 Del Skrevet 26. juli 2019 Merkelige folk disse bloggerne. For en makt enkelte har . Er det noen andre enn anne Brit som har slike kurs ? Han vil gjerne ha en lærer men jeg trodde sånne ting var litt selvlært liksom ... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 28. juli 2019 #142 Del Skrevet 28. juli 2019 Er det et punkt på denne «bloggerskolen» å opprette egen tråd på KG? Så ABD ber folk følge sin oppskrift selv om hun måtte avvikle bloggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crystallized Skrevet 28. juli 2019 #143 Del Skrevet 28. juli 2019 1 hour ago, Emmy_H said: Er det et punkt på denne «bloggerskolen» å opprette egen tråd på KG? Så ABD ber folk følge sin oppskrift selv om hun måtte avvikle bloggen? Tviler ikke 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattetigeren Skrevet 29. juli 2019 #144 Del Skrevet 29. juli 2019 11 timer siden, Crystallized skrev: Tviler ikke Leste et sted at kurset har en fells snapp? Noen her som vet navnet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 29. juli 2019 #145 Del Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, Kattetigeren skrev: Leste et sted at kurset har en fells snapp? Noen her som vet navnet? Influenserne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #146 Del Skrevet 29. juli 2019 I tillegg til å opprette en tråd på KG så gifter man seg med/ dater en yngre mann (M.A.) det høres helt ut som stilen til ABD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattetigeren Skrevet 29. juli 2019 #147 Del Skrevet 29. juli 2019 Hvem er M.A.? er ikke så bevandret i bloggverden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 29. juli 2019 #148 Del Skrevet 29. juli 2019 35 minutter siden, Kattetigeren skrev: Hvem er M.A.? er ikke så bevandret i bloggverden. Mette Ask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 29. juli 2019 #149 Del Skrevet 29. juli 2019 5 timer siden, Kattetigeren skrev: Leste et sted at kurset har en fells snapp? Noen her som vet navnet? Influenserne. Men du må ikke spørre om noe der altså, da kommer mentor Anne B og blokkerer deg. Den kontoen er kun for jubel og applaus. 🙊 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattetigeren Skrevet 29. juli 2019 #150 Del Skrevet 29. juli 2019 Er det så ille altså? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samen Skrevet 29. juli 2019 #151 Del Skrevet 29. juli 2019 På 26.7.2019 den 9.38, Kattetigeren skrev: Hvem andre bloggere er eller får være med på dette ? Har en nevø som er interessert men vet ikke hvem han kan kontakte . Vil virkelig ikke anbefale dette programmet om han vil få noe igjen for pengene sine.. En venninne av meg var med på det, og har fått melding fra 3 stk som var med på programmet om at de har trekt seg pga at de ikke har fått det de ble lovet i begynnelsen... Hun har fortalt at hun på bakgrunn av disse meldingene har snakket med flere i gruppene for programmet som føler det på samme måte, og blir å trekke seg ut etter sommerferien, fordi de vil se litt an hva AB faktisk kommer til å gjøre når hun ikke har ferie å skylde på.. Så blir virkelig spennende å følge disse videre... Om man går inn på profilen demmes på instagram, kan man fort se der mange som er med og ikke minst flere som ikke er med på snapen lengre.. Kan jo lure.. er det alle disse som ikke snapper lenger som har trekt seg fra programmet? Noen som vet? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 29. juli 2019 #152 Del Skrevet 29. juli 2019 43 minutter siden, Samen skrev: Vil virkelig ikke anbefale dette programmet om han vil få noe igjen for pengene sine.. En venninne av meg var med på det, og har fått melding fra 3 stk som var med på programmet om at de har trekt seg pga at de ikke har fått det de ble lovet i begynnelsen... Hun har fortalt at hun på bakgrunn av disse meldingene har snakket med flere i gruppene for programmet som føler det på samme måte, og blir å trekke seg ut etter sommerferien, fordi de vil se litt an hva AB faktisk kommer til å gjøre når hun ikke har ferie å skylde på.. Så blir virkelig spennende å følge disse videre... Om man går inn på profilen demmes på instagram, kan man fort se der mange som er med og ikke minst flere som ikke er med på snapen lengre.. Kan jo lure.. er det alle disse som ikke snapper lenger som har trekt seg fra programmet? Noen som vet? Slik jeg har forstått det har ikke snappen noen t tilknytning til kurset til Anne Brith, det er på initiativ fra noen av deltagerne, det skrev de iallefall i begynnelsen😳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samen Skrevet 29. juli 2019 #153 Del Skrevet 29. juli 2019 17 minutter siden, Gisse skrev: Slik jeg har forstått det har ikke snappen noen t tilknytning til kurset til Anne Brith, det er på initiativ fra noen av deltagerne, det skrev de iallefall i begynnelsen😳 Jeg fulgte denne snap'en i begynnelsen, og da var det flere som sa på snap at de var med på programmet.. Blant annet Frujohannessen_ på instagram, Wenche larsen og denbestedeg på instagram. Derfor jeg har regnet med at det var deltakerne fra programmet.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevod Skrevet 29. juli 2019 #154 Del Skrevet 29. juli 2019 Jeg ser WL stadig omtaler blogginga som jobben hennes, men er litt forvirret ettersom jeg aldri ser reklame/annonsører på hennes kanaler. Er det sånn at hun har anonyme sponsorer som går inn med større beløp? Starter det på N og slutter med V? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 29. juli 2019 #155 Del Skrevet 29. juli 2019 Det er flere måter å bruke blogg til å tjene penger, uten å nødvendigvis ta imot spons eller reklamere for andre. Flere med ulike helseproblemer ønsker å selge egne tjenester. Kurs, kostholdsråd og liknende som de mener har hjulpet dem f.eks. Eller brukererfaringer med foredrag. Da er hensikten med å blogge mer å markedsføre seg selv, og skape en plattform å henvise til ved kontakt med potensielle interessenter. Det er dessverre en stor underskog av slike som selger 'løsningen' på all verdens helseproblemer. Mye penger er det også i dette markedet, mange er villige til å betale for håp. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 29. juli 2019 #156 Del Skrevet 29. juli 2019 Trodde et øyeblikk jeg var innrullert i ABIP @Samen 😅 Egentlig lurer jeg mest på om AB har planlagt at kursvirksomheten skal generere inntekt i framtiden, eller om dette er et prosjekt som skal avsluttes når første kull er uteksaminert. Pr. nå så har hun et antall deltagere som allerede har betalt for kurset, som binder opp kapasiteten hennes i 12 måneder fra kursstart. Det vil jeg tro begrenser mulighetene til å ta inn flere betalende kursdeltagere fortløpende? Dersom kursdeltagerne er misfornøyd, så håper jeg de tar det opp med kursledelsen, slik at opplegget kan forbedres til et evt. nytt opptak for aspirerende toppbloggere. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samen Skrevet 29. juli 2019 #157 Del Skrevet 29. juli 2019 58 minutter siden, FruJohansen skrev: Trodde et øyeblikk jeg var innrullert i ABIP @Samen 😅 Egentlig lurer jeg mest på om AB har planlagt at kursvirksomheten skal generere inntekt i framtiden, eller om dette er et prosjekt som skal avsluttes når første kull er uteksaminert. Pr. nå så har hun et antall deltagere som allerede har betalt for kurset, som binder opp kapasiteten hennes i 12 måneder fra kursstart. Det vil jeg tro begrenser mulighetene til å ta inn flere betalende kursdeltagere fortløpende? Dersom kursdeltagerne er misfornøyd, så håper jeg de tar det opp med kursledelsen, slik at opplegget kan forbedres til et evt. nytt opptak for aspirerende toppbloggere. haha, nei heldigvis ikke deg jeg mente da @FruJohansen I følge hun jeg kjenner som er med der, så er de 3 grupper med rundt 25 stk i hver gruppe.. Så man kan jo spørre seg hvordan AB skal ha tid nok til å følge opp alle disse kursdeltakerne. Er vel sikkert en grunn til at noen føler at de ikke får det de har betalt for, og trekker seg regner jeg med. Etter som jeg forsto, så hadde de gjort det veldig ryddig. De som har trekt seg har visst nok ikke gått ut å "hengt ut" AB etterpå verken offentlig eller til de andre kursdeltakerne. Så det må jeg si er stort av dem. I allefall om de er så misfornøyd som jeg har fått inntrykk av at de er via henne.. Håper selvfølgelig det samme som deg, men når vi ser hvem det er snakk om... Så må jeg dessverre si at jeg har mine tvil om det går inn... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 29. juli 2019 #158 Del Skrevet 29. juli 2019 75 kommende toppbloggere, det henger jo ikke på greip. AB selger en drøm til disse og jeg lurer virkelig på om noen av dem oppnår noe som helst. En av dem sier til og med at hun jobber som Influencer selv om hun antakeligvis ikke tjener på bloggen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crystallized Skrevet 29. juli 2019 #159 Del Skrevet 29. juli 2019 1 minutt siden, Chrisssi said: 75 kommende toppbloggere, det henger jo ikke på greip. AB selger en drøm til disse og jeg lurer virkelig på om noen av dem oppnår noe som helst. En av dem sier til og med at hun jobber som Influencer selv om hun antakeligvis ikke tjener på bloggen. I følge henne selv så tjener hun ingenting på det, nei. Husker ikke om det var video eller blogginnlegg hu sa det.. Uansett så mange meningsløse innlegg der at jeg ikke gidder bla tilbake for å finne det. Enda godt hun har hatt den store samtalen med barna om hvordan ting kan forandre seg om hun blir stor kjendis og alle kjenner henne igjen på gata. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 29. juli 2019 #160 Del Skrevet 29. juli 2019 47 minutter siden, Crystallized skrev: I følge henne selv så tjener hun ingenting på det, nei. Husker ikke om det var video eller blogginnlegg hu sa det.. Uansett så mange meningsløse innlegg der at jeg ikke gidder bla tilbake for å finne det. Enda godt hun har hatt den store samtalen med barna om hvordan ting kan forandre seg om hun blir stor kjendis og alle kjenner henne igjen på gata. Hu går på aap 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg