AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2023 #661 Skrevet 21. oktober 2023 Hadde en one-nights stand med en venn av ei venninne første dagen jeg traff ham. Traff hverandre på fest, og pratet sammen hele kvelden 😊 Anonymkode: b875b...925 1
Tony-S Skrevet 22. oktober 2023 #662 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.8.2023 den 23.41): Problemet med å være slutty er at du til slutt bare har sjans på griser som Tony over 😆 Anonymkode: ef3be...711 Hehe.. Her har du to feil og EN riktig. 😁 Feil nr 1 : Problemet med å være "sluty" (eller eksperimenterende / sex nyter som jeg helst vil kalle det) , er at da blir "hun" svertet, baksnakket, fryst ut og gud vet alt ondt jenter/kvinner faktisk klarer å gjøre mot hverandre. Ofte i ren misunnelse også. NB! Kjente at jeg trengte å nevne at jeg ikke tror på Gud, selv om ordet ble brukt. 😈 Feil nr 2 : "Hun" er nok garantert ikke SÅÅÅ (uheldig...) at "hun" BARE har sjans på griser som meg. Jeg tipper at hun muligens har opptil flere eller også mange beilere som er interessert i "henne" som menneske og helt sikkert lyst på henne seksuelt også. Og jeg er nokså sikker på at mange av disse ikke går for å være GRISER (som meg). 😅 Riktig : Ja, denne kvinnen har så absolutt vekket min nysgjerrighet, kåthet og lyst ved at hun å fortalte her om noen av hennes seksuelle preferanser. Jeg brukte ordet "sluty" om henne selv her, men i en positiv og erotisk forstand, og ikke fordi jeg på noen som helst måte var dømmende mot henne. Tvert i mot! Jenter som sier og gjør det de har lyst til har alltid hatt respekt hos meg, fremfor å ikke en gang tørre å innrømme sine seksuelle fantasier og lyster for seg selv en gang. Til slutt. Om at jeg er en "Gris", vel.. Jeg ser mer på meg selv som viril, ærlig og spenningssøkende. Til tider en smule kinky sikkert også. Men, det kan godt hende at noen oppfatter meg som en gris i likhet med at noen tydeligvis oppfatter kvinner som eksperimenterer og utforsker sine egne sex fantasier som noe fælt og skittent osv... NB! Det kan godt hende jeg oppfattet din kommentar på dette innlegget feil. Og at du var velmenende og arg fordi du beklageligvis har selvopplevd disse unntakene som alltid vil finnes. Men da skal du i hvert fall vite at OM du nå bare skulle ha sjansen på "griser" som meg, så skal du i det minste vite det at det er mange av oss der ute i hvert fall. 🥰 GIRL POWER! 😍 1 1
Tony-S Skrevet 22. oktober 2023 #663 Skrevet 22. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 21.8.2023 den 10.52): Lastet ned tinder i sommerferien pga ikke noe reising, måtte bli hjemme. Oppdager hvor lett det var som kvinne å få sex der, trengte ikke bruke mer enn 10-15min med meldinger...aldri hatt så mye sex i juli i mitt liv. Slettet appen i går, føler jeg har vært et skikkelig "ludder". Men det har vært utrolig bra opplevelse, jeg er 36år. Har hatt sex med menn fra 20 til 60år gamle, fått prøvd utrolig mye. Noen ting: - Sugd en på 60 utendørs etter liten gåtur sammen. - Ridd en jomfrugutt på 20. - Rett på sak hjemme hos en som satt klar på en stol i gangen, ridde han til sprut. - Møtte en på 55, rett på sak treff. Når jeg skal gå møter jeg kona i døra ut. Hører hun hyler ut etterpå. - 2 menn på en gang, de var i 30årene. Alltid drømt om 3kant, nå fikk jeg endelig prøve det. Lever lenge på den opplevelsen. - En deilig i 20åra som var supertrent og kunne knulle 3 ganger på rad. En tykk pikk som ga meg orgasme under samleie. - Prøvd å bli bundet mens jeg ble tatt i doggy, av en som likte BDSM. Fikk oppleve å bli riset først. Sånn....dette vil jeg aldri fortelle noen i virkeligheten uansett. Anonymkode: 8a3ea...875 LOVE YOU! 😘😋 Bare litt ergelig at du ikke "snubla over og ned på meg" på turneen din.. 😌😁 Kunne kanskje fristet deg med en hemningsløs opplevelse å "leve enda lenger på".. 3 menn samtidig! 👍😜 Må tette alle hull før du er ferdig vet du 😉 Girl POWER!
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #664 Skrevet 22. oktober 2023 One night stand med en fyr jeg møtte på julebord med jobben. Vi jobber ikke sammen heldigvis. Min mor oppdaget det og kalte meg hore. Anonymkode: 628c0...4b7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2023 #665 Skrevet 22. oktober 2023 Det mest horete jeg har gjort var nok når jeg møtte en mann som er mye eldre enn meg på et hotellrom, stilte meg opp foran ham og tisset i et glass som han måtte drikke mens jeg rei ham. Glasset og innholdet i glasset ellers var nøye planlagt i forkant. Sånn isolert sett er dette en ganske horete handling. Neste gang han skal drikke meg må han ta seg mye lenger tid, så jeg ser at han smaker enda mer Anonymkode: 3d455...fb2 2
911 Skrevet 23. oktober 2023 #666 Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 13.38): One night stand med en fyr jeg møtte på julebord med jobben. Vi jobber ikke sammen heldigvis. Min mor oppdaget det og kalte meg hore. Anonymkode: 628c0...4b7 Er du gift/samboer/i et forhold? Hvis ikke skjønner jeg ikke at moren din kalte deg hore for at du liker sex 🙄 Hun har for øvrig ikke noe med ditt høyst private sexliv.
Ingv38 Skrevet 26. oktober 2023 #667 Skrevet 26. oktober 2023 Jeg var tidlig aktiv og hadde mange kjærester og sexpartnere i ungdomstiden, og har vært aktiv både som swinger og i åpne forhold i ettertid, men tror det mest slutty kanskje ble når jeg var med fem gutter som eneste jente på hyttetur i ungdomstiden. Det endte med at jeg hadde sex med alle fem og noen av de flere ganger den helgen. Evt var jeg sikkert slutty når jeg prøvde å være i forhold med to gutter samtidig en periode(de viste om hverandre og kjente hverandre så det ble ett slags trekant forhold)og det var egentlig veldig gøy en periode. Egentlig kunne jeg sikkert dratt mange historier om masse😳 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #668 Skrevet 31. oktober 2023 Har blitt knullet i fitta , blitt slikket og fingret, og sugd pikker via gloryhole. det var heftig og spennende. 🙂 Anonymkode: 0e9f8...7ce 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #669 Skrevet 31. oktober 2023 Ble bundet fast til veggen sittende på en stol med bind for øynene på en sexfest. Tre ukjente kvinner red meg, mens jeg satt slik. Hadde samleie med fire kvinner på rad og rekke på en annen sexfest. Ettersom jeg var eneste mannen med ereksjon på det tidspunktet, hadde jeg fri tilgang. Har stukket penisen min inn i glory hole på swingersklubb flere ganger. Og tenk, jeg er en helt vanlig mann. Hvem skulle trodd det? Anonymkode: 36978...d0e 4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #670 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har blitt knullet i fitta , blitt slikket og fingret, og sugd pikker via gloryhole. det var heftig og spennende. 🙂 Anonymkode: 0e9f8...7ce Det er deilig på andre siden av hullet også. Anonymkode: 36978...d0e
Gjest Lurven Skrevet 31. oktober 2023 #671 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 22.10.2023 den 13.38): One night stand med en fyr jeg møtte på julebord med jobben. Vi jobber ikke sammen heldigvis. Min mor oppdaget det og kalte meg hore. Anonymkode: 628c0...4b7 😆
Jenta. Skrevet 12. november 2023 #672 Skrevet 12. november 2023 Var på konsert med et av mine favorittband for noen år siden og endte til slutt på hotellrommet til en som spilte i bandet, ble en het kveld.. Blir minnet på dette hver gang jeg hører musikken f.eks på radio eller tv.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #673 Skrevet 12. november 2023 Svart her før... Bestemte meg for spontant treff i går kveld der jeg sugde en mann Møttes vi nett. Nyter det å være single og fri... Anonymkode: 8a3ea...875 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #674 Skrevet 12. november 2023 Jeg kom ut av et kjempe langt forhold for ett års tid siden. Jeg har datet litt, men det har ikke klaffet med noen av de i grunnen. Så møtte jeg Han.. god kjemi på første date, på andre date når han kysset meg så sa det bare 💥🔥❤️🔥 Jeg har aldri følt på sånn en tiltrekning før. Vi hadde sex og koste litt om hverandre i timesvis. Heftig, rå og sulten sex. Jeg var så kåt jeg ikke brydde meg om kondom en gang.. føler det var temmelig slutty av meg🙈 men jeg angrer ikke, er den beste sexen jeg har hatt på åresvis ( om ikke noen sinne!). Han har en sånn utstråling at jeg blir helt matt. Han holdt helt riktig tempo og gjorde alt i senga som jeg liker, selv om han ikke kjenner meg. Bevegelsene, lydene, følelsen og smaken av han.. Det var som å komme til paradis igjen og igjen og igjen. Anonymkode: b9701...05f 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #675 Skrevet 12. november 2023 Pulte ei jente i bilen uten kondom først på kvelden. Senere ble jeg med ei som kunne vert mora til den første, og pulte henne uten å vaske junior først og uten kondom. Ho fikk aldri vite det da. Anonymkode: 36652...399 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #676 Skrevet 12. november 2023 Pulte 2 kolleger på en kveld uten at de visste om det og uten at jeg rakk å vaske meg mellom hver. Tror nok sistemann merket at jeg var ferdigsmurt 🙈 Anonymkode: dc927...543 1 3
Silvia515 Skrevet 13. november 2023 #677 Skrevet 13. november 2023 Jeg har solgt både brukte truser og nakenbilder med og uten de samme trusene. Det særeste jeg har solgt er kanskje en liten pose med fittehår. Mest kinky tror jeg er toalettfilm. 2
Irak Skrevet 13. november 2023 #678 Skrevet 13. november 2023 Det mest slutty jeg har gjort som føles slik var når jeg reiste på konfirmantleir sammen med fire andre jenter. Vi kledde oss opp i badedrakt og nettingsstrømper. På nettingsstrømpene hadde vi festet seigmenn. Presten vår måtte sitte på en stol på scenen. Vi glade jenter danset rundt han mens vi sang sangen "Sussebass". Han ble utrolig flau selv om han tok det med veldig godt humør. Synes dette var outstanding til prest å være. Ps vi var jo 15 år på den tiden 🤣🤣🤣🤣 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #679 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Pulte 2 kolleger på en kveld uten at de visste om det og uten at jeg rakk å vaske meg mellom hver. Tror nok sistemann merket at jeg var ferdigsmurt 🙈 Anonymkode: dc927...543 Han andre trodde han var noe spesielt for deg, så lett kan en mann narres. Anonymkode: c3dc9...5cb
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #680 Skrevet 13. november 2023 Fikk sove i samme telt som ein kompis å kjæresten til han. Han sovnet og hun sugde meg å svelget alt. Senere samme sommer delte vi på henne, ein kuk i fitta å ein i munnen, styra på lenge på natten og fortsatte på morgenen.... Hun var jævli deilig! Anonymkode: 822c2...d95 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå