AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #381 Del Skrevet 10. januar 2021 Hadde sex på et utested. Trodde ingen så det, men veggen bak ryggen min var speilglass🙄 I utlandet, full og ung🤷♀️ Anonymkode: 82156...d32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #382 Del Skrevet 11. januar 2021 Hadde sex med en ukjent for 300kr og røyk Anonymkode: dec68...31b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. januar 2021 #383 Del Skrevet 11. januar 2021 Hadde meg på toalettet på café på Solli plass rett før stengetid. Kjemitreffet var åpenbart vellykket. Caféverten skjønte hva som skjedde, men stablet stoler og lot som ingenting når vi takket for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #384 Del Skrevet 12. januar 2021 Ble sjekket opp av venninna til min mor når jeg var 20 og hun 45. Skjedde på en fest, og endte med at jeg ble med henne hjem. Mannen var på guttetur, og kidza var ikke hjemme. For en dame, hun åpnet sexdøren for meg. Lot meg komme i munnen første kveld. Vi møttes mange ganger den sommeren. Møtte henne i et selskap 10 år senere, og kjemien blomstret opp igjen. Vi snek oss vekk en stund, ble sugd bak garasjen til vertskapet. Hun lot meg komme i munnen den gangen også. Mannen hennes var med i dette selskapet, det var pirrende. Siden hun forførte meg første gangen, har jeg alltid hatt en greie for eldre kvinner. Anonymkode: 50b32...8ab 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #385 Del Skrevet 12. januar 2021 På sykkeltur i marka med en venninne badet vi nakne. Vi var ca 20 år og det var en eldre mann som sto og fisket litt lengre borte. Det skal være visst at han tittet, men han forsøkte å skjule sin nysgjerrighet. Og vi bare lo av det hele etterpå. Anonymkode: 1bb13...bed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #386 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): orførte meg første gangen, har jeg alltid hatt en greie for eldre kvinner. Anonymkode: 50b32...8ab Som jeg skulle ha skrevet det selv. Har fortalt om dette i flere andre tråder, så jeg skal ikke gjenta meg selv. Jeg 24, og kompisens mor 52. Da åpnet sexhimmelen seg, og siden var det bare modne som gjaldt. Sex blir aldri så lidenskaplig og intens som mellom kåt ung mann og het moden kvinne (gjerne gift og forsømt) Kunne ha skrevet bok 😁 Anonymkode: 65d95...cb6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smiley99 Skrevet 13. januar 2021 #387 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 4.1.2021 den 11.49): Jeg er enegget tvilling. Da vi var unge, var min søster og jeg svært like hverandre. Ofte hadde vi også samme frisyre og like klær. Kan bli både problemer og moro av slikt. Noen ganger brukte vi utgi oss for å være den andre. Da vi var sammen på ferie, traff søsteren min en engelsk fyr. Men etterhvert ble hun lei av ham og foreslo at jeg kunne møte ham i stedet. Det gjorde jeg og det fungerte utmerket, også når det kom til sexen. Han merket ikke noe, og syntes det var ekstra pirrende at jeg hadde barbert musa mi siden sist. For at søsteren min skulle kunne treffe ham igjen, måtte hun også barbere seg. Det "verste" vi gjorde, var nok da vi var på hyttetur med våre kjærester. God stemning og god drikke gjorde vel at vi tok det i lengste laget. Vi byttet kort og godt kjærester for ei natt uten at de oppdaget det. Var gøy å ha gjort det, men det ble heldigvis med den ene gangen. Snart 20 år senere er vi gift med de samme mennene. De vet fortsatt ikke noe om det som skjedde. Det kommer de heller aldri til å få. Anonymkode: 5578d...4b0 Spennende!! Så det føltes ikke litt ekkelt å skulle ligge med samme person som søstra di? Tror jeg hadde hatt problem med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #388 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Fortell mer. Vi gjerne lese erotisk historie Anonymkode: e069a...318 Hehe... jo, men jeg vet ikke om det er helt lov her inne. Kan fortelle litt, så får vi se om det blir slettet. Hun var ikke slik som de andre mødrene våre. Hun var stilig i klærne, mye mer moderne og elegant.... og skilt. Gikk ofte i kjole/skjørt og duftet godt. Fix på håret og pent sminket uten å være snobbete eller utspjåket jåle. Hadde vel ingen direkte tanker om at jeg skulle få henne, det var mer tilfeldig. Gudene vet hvem som forførte hvem, vi var vel like gode og det var litt alkohol med i spillet. Ang. alkoholen, så hjalp meg den faktisk litt. Jeg klarte å dempe meg å holde igjen litt, men samtidig beholdt jeg hardheten. En perfekt kombinasjon, beruset men ikke full. Hun gjorde meg så kåt, at edru ville jeg ha fyrt av på direkten. For full, hadde det bare blitt tøys. Her ar det den perfekte kombinasjon. Litt keitete helt keitete helt i starten, men når hun begynte å slappe av å komme inn i rytmen, Gud hjelpe meg. Jeg hadde til da aldri sett en sånn vill og hemningsløs nytelse. Det var tydelig at det ikke var hverdagskost med sprengkåte 24-åringer i hennes seng. Hun hylte og skrek og gråt nesten, hadde aldri opplevd noe lignende. Å se denne litt "fine" kvinnen ligge å vri seg, nesten som i spasmer, nei det var helt utrolig opphissende Så kunne jeg også bare sprute i henne uten å tenke på noe, bare kjøre på og nyte. Nei, det var en helt utrolig natt, og min til da største sexopplevelse. Anonymkode: 65d95...cb6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #389 Del Skrevet 13. januar 2021 Trekant med to kolleger etter jobbfest. Dama var lesbisk og i et forhold, mannen hetero og gift med dame, jeg selv er hetero dame. Anonymkode: 5e63e...691 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #390 Del Skrevet 13. januar 2021 Smiley99 skrev (3 timer siden): Spennende!! Så det føltes ikke litt ekkelt å skulle ligge med samme person som søstra di? Tror jeg hadde hatt problem med det Det føltes ikke ekkelt da i hvert fall. Vi var og er veldig nære og samkjørte. Men tviler på at vi hadde gjort tilsvarende nå. Nå r j han det blitt en morsom historie fra vår litt ville ungdomstid som vi to har for oss selv. Anonymkode: 5578d...4b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #391 Del Skrevet 13. januar 2021 Sugde 2 gutter på et offentlig toalett på et utested engang samme kvelden. Var gøy der og da men følte meg horete dagen etterpå😂 Anonymkode: 01215...574 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #392 Del Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 5.6.2019 den 10.09): De fleste forstår (unntatt tenårings barna) at ikke halvparten av røverhistoriene er sanne. Men i slike tråder så er det jo viktig å komme med noe sensasjonelt moralsk og nedbrytende for at leserne skal grøsse og synes at det er spennende, pirrende og opphissende å lese. Det er viktig å få folk til å reagere. Husk at det er en stor belønning i seg selv. Anonymkode: b84b2...706 Low quality reactions Anonymkode: d8dab...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #393 Del Skrevet 13. januar 2021 Hatt sex med minst 6 forskjellige i fjor, og jeg er gift. Alt er ikke sort/hvitt. Det var en nødvendighet for meg. Angrer ikke. Var en fantastisk opplevelse. Digg ny sex og fikk oppleve nye sider med meg selv. Noen elskere og noen ONS. Kommer nok til å ha sex med andre igjen. Anonymkode: acbdc...bbf 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 14. januar 2021 #394 Del Skrevet 14. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hehe... jo, men jeg vet ikke om det er helt lov her inne. Kan fortelle litt, så får vi se om det blir slettet. Den vil iallefall ikke bli slettet i minne ditt🤭 Opplevd det samme selv med flere eldre kvinner og har den samme oppfatningen av eldre kvinner... De er utvilsomt best når det gjelder å terge på meg en ståkuk... I begynnelsen av 20 årene var mye på Baron & Baronessen i Trondheim, baren hadde jo kallenavnet "Bruktkjærringloftet" ...så det var nok en plass der single, enker og gifte kvinner holdt til. Jeg kledde meg dress og flørtet som regel til meg en dans, og hvordan siste dansen ble, avgjorde som regel alt. Hensikten min var jo å kåte henne opp eller at hun skulle føle at jeg tente på henne, responsen var som regel et lår som klemte mot skrittet mitt og et stort smil. Resten av det som skjedde, kan vel alle tenke seg til hvordan det gikk. Jeg byttet litt mellom der og Astoria Hotel & Bar, Lille London, Frakken og en plass jeg ikke husker navnet på. Husker det var nesten klin umulig å finne venner i byen, men å få seg et måltid mus var jo 100 ganger lettere🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #395 Del Skrevet 15. januar 2021 Har ikke gjort så mange slutty ting. Det mest slutty er vel at jeg har hatt ons med folk jeg møtte samme kveld. Har mange slutty fantasier da. Tenker ofte på at det ville vært spennende å ha trekant med to bifile menn f.eks. Tenner også på å bli dominert, men det har jeg aldri turt å si til noen av partnerne mine. Anonymkode: b696d...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #396 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 18.13): Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂 Anonymkode: 8fe0b...be0 Var DP noe digg? Jeg er genuint nysgjerrig. Anonymkode: b696d...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #397 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 22.10.2019 den 12.58): Biseksuell mann. - sugd elskeren min på et toalett på en restaurant mens kona hans satt ute i restauranten og ventet - knullet tanta til ei venninne på et nachspiel mens mannen hennes lå og sov - trekant (DP) med min daværende kjæreste og min beste kompis. En seanse som forøvrig endte med at han trakk seg ut av henne og sprutet i min munn. - havnet til sengs med økonomidirektøren i konsernet jeg jobbet i under en konferanse. Han var godt gift, men også veldig glad i yngre gutterumpe. Noe han fikk så mye han ville av 😉 Anonymkode: fcc00...23a Wow 😍 Anonymkode: b696d...0ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #398 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 18.47): En i gjengen jeg ikke har så mye til overs for hadde med en fyr på sommerfesten vår og med litt alkohol i blodet gikk det en faen i meg og jeg bestemte meg for å tøye strikken til det punktet der jeg visste at han ville ditchet henne for meg. Gjorde mye rart for oppmerksomheten hans, kledde av meg for bad mens jeg nistirret på han og til slutt fikk jeg lurt til meg en dans der jeg hvisket han i øret hvor lyst jeg hadde på han. Fikk svaret jeg var ute etter , danset ferdig og dro hjem til ff-en min. Anonymkode: 179da...acc Beklager altså, men det tror jeg hvem som helst kunne klart. Mannfolk er en enkel rase å manipulere. Jeg kjenner ei som alltid har vært sånn. Og det har vært direkte flaut noen ganger å se på henne. Hun har brukt alle mulige "triks" for å få komplimenter, veldig åpenlyst. Kunne gjerne si høyt og opptil flere ganger "åh, jeg har så små pupper" slik at alle måtte si at hun hadde så fine pupper osv osv. Bare for å få fred liksom. Og vi andre som ikke var sånn, fikk like mye oppmerksomhet bare ved å være oss selv 😄 Tror det var det som plaget henne faktisk...... Anonymkode: 20d18...748 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #399 Del Skrevet 15. januar 2021 To forskjellige menn på samme dag, uten å dusje i mellom. De visste ikke om hverandre. Anonymkode: d982d...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2021 #400 Del Skrevet 15. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): To forskjellige menn på samme dag, uten å dusje i mellom. De visste ikke om hverandre. Anonymkode: d982d...933 Etter å ha diskutert dette med mange venninner har jeg kommet frem til at dette ikke er så uvanlig. Flere av venninnene mine hadde pult flere samme kveld faktisk. Anonymkode: c1247...d0a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå