Bamseklemmer Skrevet 20. august 2019 #201 Del Skrevet 20. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Og..tar denne som anonym.:-) Kan være lurt å være anon på denne ja, da hadde du nok blitt bombadert med pm🙈...hærlig minne forresten💭 Du er nok ei ordentlig jente, selv om du er med i en gangbang ja, så avslappende å prate med likesinnede🤫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #202 Del Skrevet 21. august 2019 i mine yngre dager; Hadde sex på stranda med den unge assisterende dir på et hotell i syden.. Hadde sex med en eks på t-banen - rakk en runde mellom to stopp. og i garderoben på en restaurant med samme fyr... Anonymkode: 11404...470 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #203 Del Skrevet 23. august 2019 Glemte å nevne hva som skjedde i et brullyp en gang. En ung og sexy hunk fra brudens side. For å gjøre historien kort, min daværende lå og sov tung fyllesøvn på hotellrommet mens jeg lå i baksetet i en bil på hotellets park-plass. Med den gule selskapskjolen rundt livet. Trangt, men intimt og dirty. Anonymkode: 65d95...cb6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #204 Del Skrevet 23. august 2019 På 21.8.2019 den 21.54, AnonymBruker skrev: i mine yngre dager; Hadde sex på stranda med den unge assisterende dir på et hotell i syden.. Hadde sex med en eks på t-banen - rakk en runde mellom to stopp. og i garderoben på en restaurant med samme fyr... Anonymkode: 11404...470 Burde han ikke klart å skaffe et hotellrom? Anonymkode: 51df1...672 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #205 Del Skrevet 19. oktober 2019 Bidro litt når dama skulle ha venninnefest - de ville ha godis på bordet og da måtte de ha dip til potetgullet. Blandet det med ei dose dip fra junior - rørte det inn og satte det på bordet... Potetgullet gikk ned på høy kant med dip sammen med vin og prosecco Anonymkode: 25f5c...1a2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #206 Del Skrevet 19. oktober 2019 Min historie er mer tragisk enn ordentlig slutty... Jeg hadde vært singel i mange år uten kroppskontakt, da jeg bestemte meg for å endelig kl meg pent, barbere alt som barberes skal, og gikk på byen alene på et feriested hvor mennene er desperate etter turister. Miniskjørt, topp som viste skikkelig kløft og vonde men sexy sko. Problemet var at ingen prøvde sjekke meg opp. Jeg var 28, slank og med et greit utseende. Nedtur, ass. Anonymkode: df032...103 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #207 Del Skrevet 19. oktober 2019 På 23.8.2019 den 22.16, AnonymBruker skrev: Burde han ikke klart å skaffe et hotellrom? Anonymkode: 51df1...672 ass. dir i syden = deltid i kjøkkenvasken på norsk. Anonymkode: eaef9...8da 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2019 #208 Del Skrevet 19. oktober 2019 Blitt fistet vaginalt på stranden med et ukjent antall menn som tilskuere Stått naken(kun iført halsbånd) og vist meg frem for et ukjent antall forbipasserende som stoppet for å se på, inkludert flere politimenn Stått på alle fire og satt i buttplug med et ukjent antall menn som tilskuere Sugd partneren min mens en fremmed mann stod utenfor vinduet og kikket inn Hatt trekant flere ganger Hatt firkant Blitt knullet av vilt fremmede menn(for meg) mens partneren min har sett på Listen kunne fortsatt, men dette var det første jeg kom på. Det kan se ut som om jeg er ekshibisjonist, men det er jeg ikke. Anonymkode: 812cd...993 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 20. oktober 2019 #209 Del Skrevet 20. oktober 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Blitt fistet vaginalt på stranden med et ukjent antall menn som tilskuere Stått naken(kun iført halsbånd) og vist meg frem for et ukjent antall forbipasserende som stoppet for å se på, inkludert flere politimenn Stått på alle fire og satt i buttplug med et ukjent antall menn som tilskuere Sugd partneren min mens en fremmed mann stod utenfor vinduet og kikket inn Hatt trekant flere ganger Hatt firkant Blitt knullet av vilt fremmede menn(for meg) mens partneren min har sett på Listen kunne fortsatt, men dette var det første jeg kom på. Det kan se ut som om jeg er ekshibisjonist, men det er jeg ikke. Anonymkode: 812cd...993 Hva er du da? Ei som gir etter for din partners lyster og ønsker, uten noe forhold til om du syntes dette er greit selv? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 20. oktober 2019 #210 Del Skrevet 20. oktober 2019 31 minutter siden, AllahBallah said: Hva er du da? Ei som gir etter for din partners lyster og ønsker, uten noe forhold til om du syntes dette er greit selv? Hun kan fint synes at dette er greit uten at det er ekshibisjonismen i dette hun tenner på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #211 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg hadde akkurat flyttet sammen med typen og skulle en tur ut på byen med en venninne. Ble med en tidligere crush hjem og ble tatt hele natta. En annen gang, ca 1 år etter jeg giftet meg med samboeren, ble jeg med en annen hjem. Kun et kort knull. Mannen min vet om begge tilfellene nå, han prøver å tilgi meg. Men er ikke sikker på at han gjør det. Jeg tviler på at jeg ville tilgitt han. Anonymkode: f65ad...da8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #212 Del Skrevet 20. oktober 2019 Hyttetur med jobben. Vi hadde vært på ski hele dagen og avsluttet med sauna (med badedrakt). Til slutt var det bare meg og en mann igjen (en av sjefene, sikkert nesten 40 år eldre enn meg). Da vi skulle dusje trakk jeg av badedrakten og dusjet naken. Litt skrullet ide, men også litt moro å tenke tilbake på. Anonymkode: 1bb13...bed 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #213 Del Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hyttetur med jobben. Vi hadde vært på ski hele dagen og avsluttet med sauna (med badedrakt). Til slutt var det bare meg og en mann igjen (en av sjefene, sikkert nesten 40 år eldre enn meg). Da vi skulle dusje trakk jeg av badedrakten og dusjet naken. Litt skrullet ide, men også litt moro å tenke tilbake på. Anonymkode: 1bb13...bed Hva gjorde dette med karrieren din? Anonymkode: a0ef7...f85 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #214 Del Skrevet 20. oktober 2019 Har ei venninne som er helt ærlig på at hun har sugd og knullet seg til høyere stillinger og lønn. Jeg digger at hun er ærlig på det. Vet jeg hadde gjort det selv med min lave moral. Anonymkode: 7f12d...fde 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #215 Del Skrevet 20. oktober 2019 Jeg møtte en 20 år eldre mann på et hotellrom. Vi traff hverandre på nett, første gangen vi møttes fysisk var på et hotellrom i Oslo, hvor jeg visste at han lå i senga naken og ventet på meg i det jeg kom inn på rommet hans (han hadde satt døra litt på gløtt). Jeg gikk bort til senga, kledde av meg, og vi hadde heftig sex hele natta. Det beste jeg noensinne har vært med på. Elsker fyren, og vi har vært ff frem til nå. Anonymkode: 0be1d...315 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #216 Del Skrevet 20. oktober 2019 11 timer siden, AllahBallah skrev: Hva er du da? Ei som gir etter for din partners lyster og ønsker, uten noe forhold til om du syntes dette er greit selv? Jeg er i et SM-forhold, der en del av dynamikken jeg tenner på er å utføre handlinger jeg ikke tenner på direkte i seg selv. Det handler på sett og vis om å utfordre seg selv. Det betyr ikke at jeg ikke har grenser, eller at disse ikke formidles til/respekteres av partneren min. Anonymkode: 812cd...993 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2019 #217 Del Skrevet 20. oktober 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde dette med karrieren din? Anonymkode: a0ef7...f85 Ikke noe som helst! Anonymkode: 1bb13...bed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 21. oktober 2019 #218 Del Skrevet 21. oktober 2019 (endret) På 2.6.2019 den 1.32, AnonymBruker skrev: Unnskyld, men hva i all verden får deg til å tro at det betyr noe som helst for meg at du tror på historien min? Du er ingenting annet enn tekst på internett. Om så du hadde dødd av kreft i dette øyeblikk har ikke jeg brydd meg i det minste 🙂 Anonymkode: 8fe0b...be0 Hvis du ikke hadde brydd deg, hadde du ikke skrevet et helt avsnitt om det, inkludert ønske om at andre skal dø. Endret 21. oktober 2019 av jabx 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2019 #219 Del Skrevet 21. oktober 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et SM-forhold, der en del av dynamikken jeg tenner på er å utføre handlinger jeg ikke tenner på direkte i seg selv. Det handler på sett og vis om å utfordre seg selv. Det betyr ikke at jeg ikke har grenser, eller at disse ikke formidles til/respekteres av partneren min. Anonymkode: 812cd...993 Man utfordrer ikke seg selv ved å velte seg i søla. Det kalles degenerering eller selvskading; ikke utvikling. Anonymkode: b7b81...f45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 21. oktober 2019 #220 Del Skrevet 21. oktober 2019 37 minutter siden, AnonymBruker said: Man utfordrer ikke seg selv ved å velte seg i søla. Det kalles degenerering eller selvskading; ikke utvikling. Anonymkode: b7b81...f45 Jeg antar det er hennes utveksling med deg her på KG du sikter til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå