Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med en FF og etter ligget og hun lå å koste med meg så ringte det på telefonen fra en deilig blondine jeg hadde truffet på by’n uka før. Hun ville komme over å knulle…

jeg kikket spørrende på min FF og hun nikket ja, så jeg sa det bare var å komme  over og la på.

Men jeg hadde misforstått hennes signal og hun ble pottesur da hun nå måtte dra hjem. Vi gikk bortover gata på Løkka mens hun skjelte meg ut og sa ting som «føles som å bli kastet ut av sitt eget hjem» osv. 

vi sa hadet og hun rundet hjørnet idet trikken kom med min nye flamme. 

Husker at jeg smilte godt den kvelden. 

endte med at det ble siste gangen med hun nye og traff min FF flere ganger. 
neste gang vi hadde sex og hun hadde kommet første gang så stoppet hun opp og gikk av staken som stod rett til værs. 

jeg ble sjokka og sur, men hun var klar på at jeg ikke fikk kommet denne gangen da hun ikke fikk sove over sist gang…

Anonymkode: aeb15...a53

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (7 timer siden):

Samme her !

Ellers er den beste sexen mellom moden het dame og ung kåt mann.  😁

Tror jeg også, men så var det å få fruen til å innse dette, og la meg se på eller være med (bi-nysgjerrig mann). 🥰

Anonymkode: 1f3dd...b28

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (På 9.6.2022 den 15.35):

Samme her !

Ellers er den beste sexen mellom moden het dame og ung kåt mann.  😁

HAHA den var god....

Anonymkode: c1247...d0a

AnonymBruker
Skrevet

Sex med to venninner samme kveld, uten at de visste om hverandre. Dvs, de fant ut av det noen dager senere. Hun ene ble sur, hun andre ble enda mer gira av det. 

Hattrick: 3 nye jenter på 3 dager: to venninner på vorspiel hjemme hos meg hvor jeg hadde sex med den ene på badet før vi dro ut. Hun andre på nachspielet og en date dagen etter. 

Nå tenker jeg ikke på antall lenger, men liker at det er litt frekt. Feks sex på kontoret til ei jeg møtte mens mannen sto utenfor bygget for å hente henne. Hun svarte da han ringte at hun måtte jobbe litt over og ba ham handle.. Mens hun satt på kne med pikken min i hånda. 

De har flyttet fra hverandre nå, men vi møtes ofte og har de samme preferansene der. Hadde trekant med ei gift dame for litt siden. 

En kompis har riktignok rekorden i frekkhet. Sex med ei i baksetet i bilen sin som sto parkert utenfor blokken hennes. Sotede ruter og mørkt ute så samboeren hennes, som gikk tur med hunden, gikk rett forbi uten å se at hun ble knullet 3 meter unna. 

Anonymkode: fa6fb...aad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En kompis har riktignok rekorden i frekkhet. Sex med ei i baksetet i bilen sin som sto parkert utenfor blokken hennes. Sotede ruter og mørkt ute så samboeren hennes, som gikk tur med hunden, gikk rett forbi uten å se at hun ble knullet 3 meter unna. 

Nice one ... hehe  😁

Vet om en lignende sak med en jeg kjenner.    Hjemme på nach hos et middelandrende par etter en nabolagsfest. Skjenka mannen dritings så han sovna. Kona var full og kåt, og sugen på "ungkuk".  De gikk ut på soverommet å pulte som faen, mens gubben sov tung fyllesøvn på sofaen i stua.  Han sa han var redd han skulle våkne pga. at hun var så høylydt, men det gikk bra.

Anonymkode: 65d95...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 21.58):

Hvor gammel var du da?

Anonymkode: 2566d...36b

Litt flaut å innrømme, men var vel bare såvidt fylt 18, mens han var kanskje 70. IKKE anbefalt at gamle menn prøver seg på dette altså. Men for meg ble det en veldig pirrende opplevelse. Såpass at det preger mine fantasier under onanering fortsatt…

Anonymkode: 559d7...352

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Min beste venn hadde fest med nesten bare venniner men kjæresten hennes og hans beste venn var også der. Vi endte opp med kaste oss i bassenget for å naken bade. Vi lekte en lek med make shift BH maske over øynene fikk lov til å utforske kroppsdeler under vannet i 1 minutt når du fant en person. Det var min tur etter jeg hadde blitt tatt på i langt over 1 minutt, ting ble stille for alle bare så på mens jeg lot meg selv flyte opp og begynte å stønne tils de begynte å gå lei. Kjente meg sur og kåt da hun stoppet for jeg følte maks 2-3 minutter til hadde hun fått meg til å komme. Og hun var utrolig flink med fingrene sine.

Så var det min tur, jeg jokset for å finne fyren men oppdaget bokseren når jeg grep rundt ereksjonen hans, og spurte hvorfor han fortsatt haddet den på da vi ikke hadde sett at han hadde hoppet i med bokseren på. Han var tydeligvis veldig sjenert da typen til vennina sa han var redd for at vi kom til å gjøre narr over størrelsen hans, plus at jeg offisielt var den første dama som hadde rørt kuken hans. Jeg kjente på ereksjonen hans at den ikke var spesielt lang men var god tykkelse på den. Jeg spurte om det var sant mens jeg puttet hånda på brystkassen hans og dyttet han bak mot trappa i bassenget for å kjenne hjerte hans dunke før han innrømte at det var sant. Når han nå stod med vann under lårene slik at ereksjonen tydelig var synelig gjennom bokseren for alle. Sa jeg til han at kropps skam aksepteres ikke i dette bassenget, dro bokseren ned fra begge sider, og det gikk fra jubel hos jentene til å bli veldig stille da jeg gikk fra å vise den fram og tok bak forhuden til å den rett i munnen. 

Tok knapt 20 sekunder før han var ferdig, og den stille stemingen ble gjort om til jubel igjen med gratulasjoner om første sugejobb. Han var fortsatt hard, og jeg var kåt etter oppbyggingen fra når ene venninna nesten hadde fått meg til å komme med fingrene sine. Jeg spurte om han ville miste jomfrudommen ikveld, så knapt at han nikket før jeg hoppet opp av vannen jeg dro fram en sol seng rett foran trappa ned til bassenget. Fikk han til å legge seg bak, satt meg over, puttet et bryst i munnen hans og red han. De andre hadde startet med mye jubel og uling men etter hvert så jeg flere av dem delte seg opp i par og begynte å ta på hverandre mens de så på oss. Og det som ikke stod i par hadde ikke hendene over vannet ihvertfall. 

Anonymkode: 6b95e...bda

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Solgt meg rundt på Østlandet som en man hoe for rundt 15 år siden til ensomme kvinner i 40-50 årene.
Hey, de vill ha selskap, sex og vise meg frem til venniner. I provided. For a fee. Ofte som gaver bare. Ikke noe penger.
Det er mye mere utrbedt enn du aner.
Kvinne er ENNÅ verre.
Har du vært i Dubai f.eks? Har du sett hva som foregår der?
Det jeg har gjort er bare småting i forhold til meg.
Blir pissa på og dritet i kjeften. 22 år gamle jenter. Og de går med på det fordi de får MASSE SPENN for det! 

Dubai er en stygg plass. Ikke dra dit.
En kjedelig motorvei med kjedelige skyskrapere langs.
Og Burj Khalifa er ikke så høy som du tror.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ble med en fyr fra et diskotek i Hellas. Var full og tenkte det var en god ide der og da. Vi endte opp på såkalt totimershotell av den dårligste sorten. Nakent rom, madrass på gulvet, liten dusjalkove. Vi knullet, dusjet og gikk. Jeg aner ikke hva han het, traff han aldri igjen.  Følte meg skikkelig ekkel etterpå.

Anonymkode: f6887...9e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.6.2022 den 12.44):

Nå ble jeg fornærmet….

Anonymkode: 8c620...49a

Hvorfor det? Skjønner ikke at dette er noe å bli krenket over at man som femtiåring er gammel og over midtveis i livet.

Betyr ikke nødvendigvis noe negativt. Alle blir gamle.

Anonymkode: 7302a...f6d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvorfor det? Skjønner ikke at dette er noe å bli krenket over at man som femtiåring er gammel og over midtveis i livet.

Betyr ikke nødvendigvis noe negativt. Alle blir gamle.

Anonymkode: 7302a...f6d

Forventet levealder for kvinner er 85 år, og aldri har det levd så mange mennesker i lander som er over 100 år. Så mid-aged ja, men definitivt ikke gammel. 
SSB definerer personer over 67 som eldre, og gammel etter fylte 75 år. Så jo, jeg har grunn til å bli krenket. Enda 20 pr til jeg er gammel, i følge SSB. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Forventet levealder for kvinner er 85 år, og aldri har det levd så mange mennesker i lander som er over 100 år. Så mid-aged ja, men definitivt ikke gammel. 
SSB definerer personer over 67 som eldre, og gammel etter fylte 75 år. Så jo, jeg har grunn til å bli krenket. Enda 20 pr til jeg er gammel, i følge SSB. 

Alt er relativt. For en tyveåring er du gammel. For en syttiåring er du ung.

Hva er vitsen med å bli krenket over noe så banalt? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 timer siden):

Alt er relativt. For en tyveåring er du gammel. For en syttiåring er du ung.

Hva er vitsen med å bli krenket over noe så banalt? 

Tja, kommer nok an på øyet som ser. Om du spør mine barn som er rundt 30 år, når vi henger i klatreveggen, gjør oss klar til neste dykk, trener rulla med kajakken eller har gått 50 km over Hardangervidda, om jeg er gammel, så tror jeg du skjønner hva svaret blir. 

Men nå har vi vel avsporet noe voldsomt…

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 22 (mange år siden) ble jeg sjekket opp og tatt med hjem av ei på godt over 50 og hennes venninne på byen. Knullet den ene mens venninna så på og tok på seg selv (hun var gift og ville ikke være med, MEN ville se på og samtidig vise fram godsakene, noe spesielt...). Ble en annen gang nærmest skjendet inne på Dubliner i Oslo av en gift, kåt og mye eldre dame. Endte med et heftig knull i buskene ved Bankplassen. Og det er kun toppen av isfjellet, har opplevd mye vilt på sexfronten...

Anonymkode: 82952...933

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 17 så hadde jeg sex med eksen min oppover en vegg bak togstasjonen. Var ikke så veldig gjemt til, så kan være noen så oss. Husker jeg ikke brydde meg. I fjor hadde jeg offentlig sex med en fyr og ble tatt på fersken av en forbigående som gikk tur med hunden sin. Har vel også blitt fingra offentlig når jeg har vært full. Har gjort mye rart.

Anonymkode: 1d3f0...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt trekanter med to forskjellige venninner og deres kjærester. Blitt slikket av venninna mi.

Anonymkode: 1d3f0...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hatt sex med en ansatt av meg. Både på jobb, i bil og på hotell. Hatt sex med legen min. Hjemme hos han. 

Anonymkode: 2ae01...9d0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 21.30):

Herregud! Du forstår jo ikke konseptet «gammel». 

Da jeg var 23 år var jeg på fest hos en jente jeg likte. Da jeg var på et siderom og tekstet med en kamerat hørte jeg denne jenta ute i gangen som snakket om meg;

«Liker du han»? «Er han ikke litt gammel»? 

om du skal bli krenka over å bli kalt gammel som 50-åring av mye yngre personer, hva skulle jeg gjort som 23-åring? Drept jenta som kalte meg gammel? 

alder er relativt! «Oi så stor gutt du har blitt» sier noen til 3-åringen sin. En 3-åring er vel ikke spesielt stor eller? 

Anonymkode: aeb15...a53

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg hadde sex i skogen.. hadde gjemt oss unna og kledd oss helt nakne. Så viste det seg at vi var nærmt jernbanen, for toget kjørte plutselig forbi 😅

Anonymkode: ec0b3...734

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...