Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

supermamz skrev (1 time siden):

Sara er flink på å få andre til å føle seg bra og alt når det kommer til mammalivet, kropp osv osv. Det skal hun ha, men i dag fikk hun meg til å felle noen tårer. Det hun klarte og si på story i dag at bursdag er en bekreftelse på at man gjør noe bra og rett i livet tok jeg meg kanskje litt for nær av.. Men jeg er av de som kanskje får 20 gratulasjoner på bursdagen min, ingen fancye videoer, lange tekster om hvor fantastisk jeg er.Skal serriøst bursdagen også bli en ting som skal måles i hvor "populær" man er. Håper Sara får se denne her og kan svare på det. For jeg er en av de som faktisk ikke hae klart og holde på alle de "fantastiske" vennskapene jeg trodde jeg ha før jeg ble gravid og skamdårlig... Da mistet jeg så og si hele den sosiale kretsen min, for jeg klarte ikke å dra ut på byen, byturer, jentekvelder. Jeg spydde hele dagen nesten hele svangerskapet... Å i ettertid er ikke alle av den "heldige"som kan dra annen hver helg ut å leve livet. Har en på snart 4 og har enda ikke hatt en dag med barnevakt...? Hun klagde jo før koronan at de aldri ha barnevakt til barna siden de ha 2 barn, var veldig fort hun skulle glemme det at det ikke er så lette for alle å bare forlate hverdagen sin.. Så jeg har vell ikke gjort noe rett da med mine 20 gratulasjoner der 75% er familie. Jeg har vært kjempe glad for de 20, ekke det. men nei syns det er feil at man nesten skal bynne å se på hvem som får mest mulig rundt bursdagen sin og vi som ikke får det, da er det tydeligvis noe galt med oss da... Hilsen frustrert mamma som nok engang tok seg litt for nært av et tema...🙈😓😓

Hun må skryte vet du. Om hvor godt likt hun er. Ble selv ganske dårlig av det der. Stor klem til deg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (2 timer siden):

Sara er flink på å få andre til å føle seg bra og alt når det kommer til mammalivet, kropp osv osv. Det skal hun ha, men i dag fikk hun meg til å felle noen tårer. Det hun klarte og si på story i dag at bursdag er en bekreftelse på at man gjør noe bra og rett i livet tok jeg meg kanskje litt for nær av.. Men jeg er av de som kanskje får 20 gratulasjoner på bursdagen min, ingen fancye videoer, lange tekster om hvor fantastisk jeg er.Skal serriøst bursdagen også bli en ting som skal måles i hvor "populær" man er. Håper Sara får se denne her og kan svare på det. For jeg er en av de som faktisk ikke hae klart og holde på alle de "fantastiske" vennskapene jeg trodde jeg ha før jeg ble gravid og skamdårlig... Da mistet jeg så og si hele den sosiale kretsen min, for jeg klarte ikke å dra ut på byen, byturer, jentekvelder. Jeg spydde hele dagen nesten hele svangerskapet... Å i ettertid er ikke alle av den "heldige"som kan dra annen hver helg ut å leve livet. Har en på snart 4 og har enda ikke hatt en dag med barnevakt...? Hun klagde jo før koronan at de aldri ha barnevakt til barna siden de ha 2 barn, var veldig fort hun skulle glemme det at det ikke er så lette for alle å bare forlate hverdagen sin.. Så jeg har vell ikke gjort noe rett da med mine 20 gratulasjoner der 75% er familie. Jeg har vært kjempe glad for de 20, ekke det. men nei syns det er feil at man nesten skal bynne å se på hvem som får mest mulig rundt bursdagen sin og vi som ikke får det, da er det tydeligvis noe galt med oss da... Hilsen frustrert mamma som nok engang tok seg litt for nært av et tema...🙈😓😓

Det viktigste er vel st man får hilsener fra de nærmeste rundt seg, ikke fra 500 man egentlig ikke vet hvem er og noe. Popularitet måles ikke i hvor mange følgere man har på insta , hvor mange følgere man har på snap eller hvor mange  bekjente man har på fb.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (18 timer siden):

Hun må skryte vet du. Om hvor godt likt hun er. Ble selv ganske dårlig av det der. Stor klem til deg❤️

Det er få som skryter mer enn den damen der. Å så pakker det inn i en sånn «men jeg er bare SÅ ydmyk» pakke 🤪🤪🤮🤢

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken88 skrev (1 time siden):

Tror Sara Emilie kommer til å slite skikkelig når Robin får seg ny dame. Hun melker jo dette bruddet for alt det er verdt, det holder nå..

Er litt redd hun kommer til å slite litt da ja. Håper det går bra, og at hun ikke blir typisk bitter eks, som prøver å gjøre det vanskelig for han. En må svelge mange kameler den første tiden, etter brudd, for å prøve å bevare god stemning. Blir nok vanskelig for henne å miste «kontrollen» når ungene er hos ham. Men, kan jo hende hun finner noen før han også. Blir spennende å følge med. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken88 skrev (10 timer siden):

Tror Sara Emilie kommer til å slite skikkelig når Robin får seg ny dame. Hun melker jo dette bruddet for alt det er verdt, det holder nå..

Slutt. Dette er kun spekulasjon. La de være venner og finne ut av ting. Hun finner seg sikkert en ny snart selv. Hvorfor bry seg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (På 28.9.2021 den 14.35):

Sara er flink på å få andre til å føle seg bra og alt når det kommer til mammalivet, kropp osv osv. Det skal hun ha, men i dag fikk hun meg til å felle noen tårer. Det hun klarte og si på story i dag at bursdag er en bekreftelse på at man gjør noe bra og rett i livet tok jeg meg kanskje litt for nær av.. Men jeg er av de som kanskje får 20 gratulasjoner på bursdagen min, ingen fancye videoer, lange tekster om hvor fantastisk jeg er.Skal serriøst bursdagen også bli en ting som skal måles i hvor "populær" man er. Håper Sara får se denne her og kan svare på det. For jeg er en av de som faktisk ikke hae klart og holde på alle de "fantastiske" vennskapene jeg trodde jeg ha før jeg ble gravid og skamdårlig... Da mistet jeg så og si hele den sosiale kretsen min, for jeg klarte ikke å dra ut på byen, byturer, jentekvelder. Jeg spydde hele dagen nesten hele svangerskapet... Å i ettertid er ikke alle av den "heldige"som kan dra annen hver helg ut å leve livet. Har en på snart 4 og har enda ikke hatt en dag med barnevakt...? Hun klagde jo før koronan at de aldri ha barnevakt til barna siden de ha 2 barn, var veldig fort hun skulle glemme det at det ikke er så lette for alle å bare forlate hverdagen sin.. Så jeg har vell ikke gjort noe rett da med mine 20 gratulasjoner der 75% er familie. Jeg har vært kjempe glad for de 20, ekke det. men nei syns det er feil at man nesten skal bynne å se på hvem som får mest mulig rundt bursdagen sin og vi som ikke får det, da er det tydeligvis noe galt med oss da... Hilsen frustrert mamma som nok engang tok seg litt for nært av et tema...🙈😓😓

Hvorfor bry deg om gratulasjonene hun fikk på bursdagen sin? Tenkte ikke over det en gang. Hvis du blir så påvirket av at en influencer får gratulasjoner fra andre influencere osv, så bør du ikke følge henne. Det viktigste er vel de man får gratulasjoner av selv, sine nærmeste. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken88
Maydis8 skrev (6 minutter siden):

Slutt. Dette er kun spekulasjon. La de være venner og finne ut av ting. Hun finner seg sikkert en ny snart selv. Hvorfor bry seg.

Spekulasjoner? Hun snakker nesten ikke om annet enn bruddet. La mannen få litt privatliv, herre min skaper. Tror hun kommer til å slite skikkelig og sikkert kjenne på sjalusien når Robin får seg dame, Sara E er jo sååå opptatt med jobb og har en sååå hard jobb må vite at hun har jo ikke tid til kjæreste, eller hva? ;););) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (7 timer siden):

Slutt. Dette er kun spekulasjon. La de være venner og finne ut av ting. Hun finner seg sikkert en ny snart selv. Hvorfor bry seg.

Influenser deler ALT av livet sitt til hele landet. 
Man får beskjed om å «ikke bry seg»

 

ok😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner helt oppriktig ikke slike samlivsbrudd som dette (på generell basis). Hvis en er bestevenner, aldri krangler, samarbeider godt, har det morsomt sammen og faktisk bor sammen i månedsvis etter at det er slutt, hvorfor kan eg da ikke jobbe for å finne tilbake til romantikken? Gjøre en liiiten innsats lissom? Når en velger å få barn sammen så må en jobbe for forholdet! Opplever at det blir mer og mer vanlig å skilles fordi en «bare er venner» og «ikke er forelska». Er det blitt sånn at en går rundt med en forventning om at en skal være driiiit forelska hele tiden? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (13 minutter siden):

Jeg skjønner helt oppriktig ikke slike samlivsbrudd som dette (på generell basis). Hvis en er bestevenner, aldri krangler, samarbeider godt, har det morsomt sammen og faktisk bor sammen i månedsvis etter at det er slutt, hvorfor kan eg da ikke jobbe for å finne tilbake til romantikken? Gjøre en liiiten innsats lissom? Når en velger å få barn sammen så må en jobbe for forholdet! Opplever at det blir mer og mer vanlig å skilles fordi en «bare er venner» og «ikke er forelska». Er det blitt sånn at en går rundt med en forventning om at en skal være driiiit forelska hele tiden? 

Må si jeg er litt enig med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, BethD said:

Må si jeg er litt enig med deg

Jeg også. Så hadde ungene sluppet unna den delen der også. Som er enda mer viktig❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullrulle skrev (36 minutter siden):

Jeg skjønner helt oppriktig ikke slike samlivsbrudd som dette (på generell basis). Hvis en er bestevenner, aldri krangler, samarbeider godt, har det morsomt sammen og faktisk bor sammen i månedsvis etter at det er slutt, hvorfor kan eg da ikke jobbe for å finne tilbake til romantikken? Gjøre en liiiten innsats lissom? Når en velger å få barn sammen så må en jobbe for forholdet! Opplever at det blir mer og mer vanlig å skilles fordi en «bare er venner» og «ikke er forelska». Er det blitt sånn at en går rundt med en forventning om at en skal være driiiit forelska hele tiden? 

Er faktisk enig. Jeg tror det er lett å tenke at man skal være så veeeeldig forelska, men romantikken/kjærligheten må jobbes med. Og den får kanskje lide litt i den tyngste småbarnstiden...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (1 time siden):

Jeg skjønner helt oppriktig ikke slike samlivsbrudd som dette (på generell basis). Hvis en er bestevenner, aldri krangler, samarbeider godt, har det morsomt sammen og faktisk bor sammen i månedsvis etter at det er slutt, hvorfor kan eg da ikke jobbe for å finne tilbake til romantikken? Gjøre en liiiten innsats lissom? Når en velger å få barn sammen så må en jobbe for forholdet! Opplever at det blir mer og mer vanlig å skilles fordi en «bare er venner» og «ikke er forelska». Er det blitt sånn at en går rundt med en forventning om at en skal være driiiit forelska hele tiden? 

Enig! Hvorfor ikke gå ut å kose seg med god mat,kanskje ta inn på et hotell,reise bort en helg. Bare være de to. Når de er så gode venner,så skulle en jo tro at det kunne gå an å finne tilbake til hverandre. Virker ikke som de har prøvd heller. Hjelper vel ikke akkurat å ha sovet på hvert sitt soverom i mange år heller. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (1 time siden):

Er faktisk enig. Jeg tror det er lett å tenke at man skal være så veeeeldig forelska, men romantikken/kjærligheten må jobbes med. Og den får kanskje lide litt i den tyngste småbarnstiden...

Enig. Småbarnstiden er ikke glamorøs og i en periode må en kanskje tenke at det er litt unntakstilstander, men så må en jobbe seg tilbake igjen. Da hjelper det ikke akkuratt å bo på hvert sitt soverom og ha sex hvert tredje mnd. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syrinia skrev (1 minutt siden):

Enig! Hvorfor ikke gå ut å kose seg med god mat,kanskje ta inn på et hotell,reise bort en helg. Bare være de to. Når de er så gode venner,så skulle en jo tro at det kunne gå an å finne tilbake til hverandre. Virker ikke som de har prøvd heller. Hjelper vel ikke akkurat å ha sovet på hvert sitt soverom i mange år heller. 

Nei!det tenkte jeg og! Husker hun fikk mye spørsmål rundt dette med sovesituasjonen, men ble irritert over at folk trodde det ikke funka for forholdet deres….

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullrulle skrev (7 minutter siden):

Nei!det tenkte jeg og! Husker hun fikk mye spørsmål rundt dette med sovesituasjonen, men ble irritert over at folk trodde det ikke funka for forholdet deres….

Greit at de gjorde det i spedbarnsperioden,men skulle jo tro at de ville sove sammen igjen etter en stund. Rart,men vi er jo forskjellige😊 Tror nok det har vært slutt ganske lenge. Virker sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (31 minutter siden):

Enig! Hvorfor ikke gå ut å kose seg med god mat,kanskje ta inn på et hotell,reise bort en helg. Bare være de to. Når de er så gode venner,så skulle en jo tro at det kunne gå an å finne tilbake til hverandre. Virker ikke som de har prøvd heller. Hjelper vel ikke akkurat å ha sovet på hvert sitt soverom i mange år heller. 

Seriøst ? At man er gode venner betyr ikke at man fungeeer sammen som par

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (19 minutter siden):

Greit at de gjorde det i spedbarnsperioden,men skulle jo tro at de ville sove sammen igjen etter en stund. Rart,men vi er jo forskjellige😊 Tror nok det har vært slutt ganske lenge. Virker sånn.

Ingenting rart med det, mange sover på hvertsitt rom av ulike grunner

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...