Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

BethD skrev (42 minutter siden):

Har tydeligvis ikke sett denne snappen.  Hva gjorde hun?

Hun filmet ungene som gikk i truse og bh en hennes til postkassen mens hun holdt på å le seg i hel. 
 

Jeg ble visst blokket fra snap nå. Gud så trist🙄. Men det viser jo bare hvor umoden hun faktisk er. Hadde tenkt å melde meg ut av den snappen uansett nå da jeg ikke vil delta på denne eksponeringen mer! Så helt greit det Sara👍🏼

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alex_rude skrev (5 minutter siden):

Hun filmet ungene som gikk i truse og bh en hennes til postkassen mens hun holdt på å le seg i hel. 
 

Jeg ble visst blokket fra snap nå. Gud så trist🙄. Men det viser jo bare hvor umoden hun faktisk er. Hadde tenkt å melde meg ut av den snappen uansett nå da jeg ikke vil delta på denne eksponeringen mer! Så helt greit det Sara👍🏼

Jeg var ikke blokkert likevel . Da beklager jeg det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på skolen, da er det ikke innafor å legge ut slikt! 
 

har ble skikkelig oppstyr i forfjor da moren til en klassekamerat sendte det hun mente var en uskyldig snap. En annen i klassen så snappen via morens mobil. Det var IKKE gøy for gutten når det spredde seg til de andre i klassen 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (46 minutter siden):

Hun filmet ungene som gikk i truse og bh en hennes til postkassen mens hun holdt på å le seg i hel. 
 

Jeg ble visst blokket fra snap nå. Gud så trist🙄. Men det viser jo bare hvor umoden hun faktisk er. Hadde tenkt å melde meg ut av den snappen uansett nå da jeg ikke vil delta på denne eksponeringen mer! Så helt greit det Sara👍🏼

Ahh ja den så jeg nettopp. Nei det der er ikke greit. Hun er ikke så oppegående sånn sett,litt for vant til å dele det meste og litt for opptatt av å være kul og morsom. Dessverre på guttens bekostning 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Maufa skrev (42 minutter siden):

Sara Emilie, en versting på å reklamere for klær og interiør prøver nå å score klimapoeng på IG?🌋 

Joda, men var jo reklame da, kjøpt og betalt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

silikon123 skrev (11 timer siden):

Om noen lagrer den videoen, for å vente 10 år, for å så vise den fram og ydmyke han med den - sier det ikke mer om de?

Helt enig i dette, men synes ikke at det unnskylder å legge ut en slik type video for et så bredt publikum. Foreldre har etter min mening et særskilt ansvar for å skåne egne barn for belastende eksponering. 

Dette barnet er i skolealder og lett identifiserbar i deres nærmiljø ettersom både navn og ansikt har blitt delt jevnlig over tid. Man trenger ikke vente lengre enn et par minutter etter at videoen er publisert før barnet potensielt kan bli konfrontert med dette. Hvorfor er dette en risiko som denne moren ønsker å ta for å legge ut enkel underholdning for følgerne sine? Hva vil en slik hendelse gjøre med tryggheten som barnet opplever hjemme?

Hvis du ikke kan tulle, leke eller utforske i ditt eget hjem uten at dette må bli videresendt i en skala der du aldri har kontroll på hvem som får tilgang så vil jeg påstå at din rett til personvern er kraftig innskrenket. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaBom skrev (13 minutter siden):

Helt enig i dette, men synes ikke at det unnskylder å legge ut en slik type video for et så bredt publikum. Foreldre har etter min mening et særskilt ansvar for å skåne egne barn for belastende eksponering. 

Dette barnet er i skolealder og lett identifiserbar i deres nærmiljø ettersom både navn og ansikt har blitt delt jevnlig over tid. Man trenger ikke vente lengre enn et par minutter etter at videoen er publisert før barnet potensielt kan bli konfrontert med dette. Hvorfor er dette en risiko som denne moren ønsker å ta for å legge ut enkel underholdning for følgerne sine? Hva vil en slik hendelse gjøre med tryggheten som barnet opplever hjemme?

Hvis du ikke kan tulle, leke eller utforske i ditt eget hjem uten at dette må bli videresendt i en skala der du aldri har kontroll på hvem som får tilgang så vil jeg påstå at din rett til personvern er kraftig innskrenket. 

 

Dette! 👏🏼 Takk👏🏼. Det er så skremmende

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maufa skrev (8 timer siden):

Sara Emilie, en versting på å reklamere for klær og interiør prøver nå å score klimapoeng på IG?🌋 

Ja måtte le litt🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (7 timer siden):

Noen ganger så kan hun virke litt enkel? Tror ikke det er noe vondt i henne. 

Tror absolutt ikke det er noe vondt i henne, men ja. Hun er enkel. Om man kan bruke det ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (10 timer siden):

Tror absolutt ikke det er noe vondt i henne, men ja. Hun er enkel. Om man kan bruke det ordet. 

enkel? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det blir så teit når det er tydelig fisking etter spons; eksen til Sara skal ta med seg kaffemaskinen nå når de deler boet, og, hun spør om noen kan tipse/anbefale henne ny kaffemaskin, med samme kriterier som den forrige siden hun elsker den kaffemaskinen.

Asså; hvis hun er så fornøyd med den hun har hatt til nå, kan hun ikke bare kjøpe ny av samme merke/type?? Mtp at bikinikolleksjonen hennes har solgt til nesten 8mill så vil jeg tro at en god prosentdel av inntjening for bikiniene har havnet på hennes konto også. Så jeg tror hun har nok penger til salt i maten…..og ny kaffemaskin 

Ser det samme hos andre bloggere også; CBE spurte om noen kunne «tipse» om ei stang til å feste på peisen, og vipps så var det ei sponset stang der. Nå har hun nettopp spurt om noen kan «tipse» om en god interiørdesigner, tar vel ikke lang tid før det er ett nytt sponse-samarbeid på gang i Villa Kulås

Disse bloggerene som ligger på topp her i landet tjener grovt, hva med å bruke noen kroner selv på det du eller barna dine har lyst på eller behov for, i stedet for å selge deg selv (og barna) for å få det sponset? 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skruf said:

Jeg synes det blir så teit når det er tydelig fisking etter spons; eksen til Sara skal ta med seg kaffemaskinen nå når de deler boet, og, hun spør om noen kan tipse/anbefale henne ny kaffemaskin, med samme kriterier som den forrige siden hun elsker den kaffemaskinen.

Asså; hvis hun er så fornøyd med den hun har hatt til nå, kan hun ikke bare kjøpe ny av samme merke/type?? Mtp at bikinikolleksjonen hennes har solgt til nesten 8mill så vil jeg tro at en god prosentdel av inntjening for bikiniene har havnet på hennes konto også. Så jeg tror hun har nok penger til salt i maten…..og ny kaffemaskin 

Ser det samme hos andre bloggere også; CBE spurte om noen kunne «tipse» om ei stang til å feste på peisen, og vipps så var det ei sponset stang der. Nå har hun nettopp spurt om noen kan «tipse» om en god interiørdesigner, tar vel ikke lang tid før det er ett nytt sponse-samarbeid på gang i Villa Kulås

Disse bloggerene som ligger på topp her i landet tjener grovt, hva med å bruke noen kroner selv på det du eller barna dine har lyst på eller behov for, i stedet for å selge deg selv (og barna) for å få det sponset? 

Som jeg skulle skrevet det selv. Ett etterlengtet blikk på denne delen av disse spons greiene. De fleste opererer slik! For meg blir det så tydelig, de fremstår som veldig grådige og jeg håper de en dag ser det selv og blir skamfulle…🙊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (21 minutter siden):

Jeg synes det blir så teit når det er tydelig fisking etter spons; eksen til Sara skal ta med seg kaffemaskinen nå når de deler boet, og, hun spør om noen kan tipse/anbefale henne ny kaffemaskin, med samme kriterier som den forrige siden hun elsker den kaffemaskinen.

Asså; hvis hun er så fornøyd med den hun har hatt til nå, kan hun ikke bare kjøpe ny av samme merke/type?? Mtp at bikinikolleksjonen hennes har solgt til nesten 8mill så vil jeg tro at en god prosentdel av inntjening for bikiniene har havnet på hennes konto også. Så jeg tror hun har nok penger til salt i maten…..og ny kaffemaskin 

Ser det samme hos andre bloggere også; CBE spurte om noen kunne «tipse» om ei stang til å feste på peisen, og vipps så var det ei sponset stang der. Nå har hun nettopp spurt om noen kan «tipse» om en god interiørdesigner, tar vel ikke lang tid før det er ett nytt sponse-samarbeid på gang i Villa Kulås

Disse bloggerene som ligger på topp her i landet tjener grovt, hva med å bruke noen kroner selv på det du eller barna dine har lyst på eller behov for, i stedet for å selge deg selv (og barna) for å få det sponset? 

I know!!! Det blir for dumt. Utrolig patetisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

disse wearefit reklamene🙈 Syns det er nesten hver dag, annen hver på instagram og snapchat. Syns det merket går så i mot hva hun sier hun står for. Greit de har mange str og velge mellom, men klærne er jo pittesmå i størrelsen.😐😯

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/2/2021 at 7:55 PM, supermamz said:

disse wearefit reklamene🙈 Syns det er nesten hver dag, annen hver på instagram og snapchat. Syns det merket går så i mot hva hun sier hun står for. Greit de har mange str og velge mellom, men klærne er jo pittesmå i størrelsen.😐😯

Syns du? Syns de er store jeg. Burde gått ned iallfall 1 størrelse, kanskje 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heavyheart skrev (1 time siden):

Hvem gidder egentlig å kjøpe noe fra det merket når hele influencergjengen reklamerer for det…🙄 

Jeg handler ikke der. Er så dritalei av wearefit,jeg spyr! ALLE reklamerer og det har motsatt effekt på meg ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...