Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (2 timer siden):

Det synes ikke jeg. De har ikke for min kropp som er 2XL. Jeg kan bare glemme slike bikinier :( 

Oppriktig glad på dine vegne som har funnet deg en bikini som du trives og føler deg så trygg i! Det må være en kjempetilbakemelding å få som designer og leverandør. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fruen92 skrev (På 24.7.2021 den 20.57):

Det tror jeg og. Så to personer med denne bikinien på stranden i dag, hun ene var nok en xs og det så veldig rart ut med den store toppen og med de store spennene. Og også at selvom hun omtrent ikke hadde noe fett på kroppen ble det sånn innehakk i låret. Hun andre var nok en xl-xxl og den så mye penere og mer naturlig ut der, innhakket i låret var ekstremt, men sånn er jo trusa..

Bullshit...du er god på dikting 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (6 timer siden):

Bullshit...du er god på dikting 😊

Alle de i reportasjen hadde store «hakk» i låret så det er nok trusa som er litt feil designet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anya66 skrev (7 timer siden):

Bullshit...du er god på dikting 😊

Skjønner ikke helt hva jeg skulle fått ut av å dikte opp det her? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 timer siden):

Alle de i reportasjen hadde store «hakk» i låret så det er nok trusa som er litt feil designet. 

Det stemmer ikke. 

Nå er det fire stykker av mine venner som har bestilt og mottatt bikinien og de de modellene de har vises ikke store hakk som du påstår. 

Endret av Heartgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gasellen skrev (9 minutter siden):

Skulle ønske jeg hadde "miniferie" like ofte som Sara Emilie. 

Du får bli selvstendig næringsdrivende da.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (12 minutter siden):

Skulle ønske jeg hadde "miniferie" like ofte som Sara Emilie. 

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

Det er vel mer masse ansvar, stor risiko, nesten aldri fri og masse jobb. Akkurat som det er for alle andre som driver eget firma. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

Så råttent sagt!

jeg unner henne virkelig fri med barna! Så fint å se at hun og R kan gjøre sånne ting sammen når de står i det de gjør!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Så råttent sagt!

jeg unner henne virkelig fri med barna! Så fint å se at hun og R kan gjøre sånne ting sammen når de står i det de gjør!

Har ikke sagt noe om mannen hennes og henne jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boblerone skrev (13 timer siden):

Du får bli selvstendig næringsdrivende da.

Hun har en veldig nice jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (16 timer siden):

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

Det var nedverdigende sagt av deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude4
Nussepus skrev (På 26.7.2021 den 20.28):

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

Eg tror hun har mye ansvar, frister og deadliner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Nussepus skrev (På 26.7.2021 den 20.28):

Skulle ønske meg jobben hennes jeg. Ingen ansvar, ingen risiko,  lange frokoster, fri støtt og stadig, hotell turer osv. Eller forresten, jeg er veldig glad i min samfunnsnyttige jobb jeg. 

Ekstremt imponerende å tjene seks millioner(på bikinisalg alene) uten å ha noe ansvar eller å risikere noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, Leli7 said:

Ekstremt imponerende å tjene seks millioner(på bikinisalg alene) uten å ha noe ansvar eller å risikere noe. 

Hun har solgt for 6 millioner, det er ikke det samme som at hun har tjent 6 millioner. Og hun har jo risikert, tenk om ingen hadde kjøpt, da hadde hun sittet på et lager av bikinier til kanskje 3-4 millioner.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte santorini, størrelsen er bra, og toppen er fin. Trusa så helt merkelig ut på meg (jeg er slank), så ut som en bleie og dekket attpåtil ikke rumpeballene på en god måte 🤷‍♀️ jeg har ikke stor rumpe. Må fortsette letingen etter truse. Blir vel shorts. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leli7
Rosa Sitron skrev (2 timer siden):

Hun har solgt for 6 millioner, det er ikke det samme som at hun har tjent 6 millioner. Og hun har jo risikert, tenk om ingen hadde kjøpt, da hadde hun sittet på et lager av bikinier til kanskje 3-4 millioner.

Gjorde litt dårlig research på det, da mener jeg solgt for, ikke tjent. 
Ellers var et forsøk på ironi fra min side😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leli7 skrev (1 time siden):

Gjorde litt dårlig research på det, da mener jeg solgt for, ikke tjent. 
Ellers var et forsøk på ironi fra min side😊

Tar til meg den. Hun har en risiko for å gå konk på de bikinigreiene. Resten av det hun driver med er bare tull, fjas og totalt samfunnsunyttig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...