Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Twinkle~ skrev (2 timer siden):

Synes underdelen er kjempefin, men usikker på hvordan de brede stroppene vil se ut på meg som er xs 😅

Dekke hele ryggen sånn ca 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulltulla skrev (10 timer siden):

Synes som andre at det er rart at SE bruker L her, hun som kommer inn i mindre str ved reklame jobber for andre merker.

 

supermamz skrev (8 timer siden):

Hun har på seg XL i Miami underdel. Så jeg ble veldig usikker på størrelsen da, for jeg bruker Xl og xxl til vanlig og er mye større enn hun! 😮

 

Tulltulla skrev (8 timer siden):

Jeg blir forundret over str guiden hennes.

Hun bruker M i we are fit.

Jeg er en normal M i underdel og S i overdel, får ikke på meg M i underdel med we are fit, måtte gå opp i str.

Derfor lurer jeg.🤔🤔🤔

Om dere leser på posten med størrelsesguiden på Careless' insta, så står det at underdelen er liten i størrelsen, og at man stort sett rådes til å gå opp en størrelse i forhold til normalen. Lurt å følge størrelsestabellen, og om man står midt mellom to størrelser bør man ta den største.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte godt underdelen, liker at den dekker mye av rompa. Men tror den vil være litt i høyeste laget i livet for meg som er ganske lav, så er spent på hvordan trusene med "mid waist" ser ut!

Kan hende jeg må prøve den grønne underdelen og hvite overdelen med grønt mønster, om lengden ser passe ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulltulla skrev (9 timer siden):

Jeg blir forundret over str guiden hennes.

Hun bruker M i we are fit.

Jeg er en normal M i underdel og S i overdel, får ikke på meg M i underdel med we are fit, måtte gå opp i str.

Derfor lurer jeg.🤔🤔🤔

Ja jeg skjønner heller ikke..  Håper man blir klokere til neste dropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BethD skrev (35 minutter siden):

800,- for en bikini 😂😂😂😂😂😂 

HELL NO

Alt for dyrt! Hva er det som rettferdiggjør den prisen? Finnes mange lignende bikinier til en mye billigere penge enn 800 kr… syns fortsatt det er noe rart med den toppen, ser så klumpete ut rundt skulderstroppene. Fine farger da :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg hvorfor hun var på hotell igjen nå? Jeg er litt der at alle blir påvirket ulikt av corona, men søren heller. Hun er på farta hele tiden! Jeg blir helt matt. Det var ikke akkurat 1 meter avstand mellom hun og Monica... 🤦‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (27 minutter siden):

Noen som har fått med seg hvorfor hun var på hotell igjen nå? Jeg er litt der at alle blir påvirket ulikt av corona, men søren heller. Hun er på farta hele tiden! Jeg blir helt matt. Det var ikke akkurat 1 meter avstand mellom hun og Monica... 🤦‍♀️ 

Det var lanseringen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (32 minutter siden):

Det var lanseringen hennes.

Men....må man samle venninner for det? Er det ikke bare hennes lansering? Kolleksjonen blir jo lansert uansett, og hun har jo reklamert masse for det, så tror de fleste har fått det med seg 🤷‍♀️ men det går vel under "nødvendig jobbreise" selv om dem jobber hver for seg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloodflowers skrev (2 timer siden):

Men....må man samle venninner for det? Er det ikke bare hennes lansering? Kolleksjonen blir jo lansert uansett, og hun har jo reklamert masse for det, så tror de fleste har fått det med seg 🤷‍♀️ men det går vel under "nødvendig jobbreise" selv om dem jobber hver for seg....

Var vell viktig for henne og feire, hun gjør jo så lite med andre fortiden... Hadde heller tenkt at jeg ville feiret merket mitt når pandemien er over, for ja de holder ikke 1 metern, de står og klemmer på  hverandre titt og ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
supermamz skrev (1 time siden):

Var vell viktig for henne og feire, hun gjør jo så lite med andre fortiden... Hadde heller tenkt at jeg ville feiret merket mitt når pandemien er over, for ja de holder ikke 1 metern, de står og klemmer på  hverandre titt og ofte.

Til sammenligning utsetter folk barnedåp, bryllup og bursdagsfeiringer.. en lansering er nok viktig for henne, men uforståelig for mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (1 time siden):

Til sammenligning utsetter folk barnedåp, bryllup og bursdagsfeiringer.. en lansering er nok viktig for henne, men uforståelig for mange. 

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/1/2021 at 7:38 PM, Twinkle~ said:

Likte de kjempegodt, men trenger å se de i mindre størrelser på modeller før jeg tørr å bestille😅 Elsker den røde!

Jeg digget også den røde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skuffet over lanseringen hennes av bikinier! Ble så glad i starten, hun skulle lage noe markedet trengte og som passet alle kropper (fritt etter hukommelsen slik jeg forsto det). At bikinitoppen har tykk kant og stor hempe bak er perfekt for oss med stopper bryst. Men så blir det umulig å bruke når det ikke er cup-størrelser 😔 Jeg må ha XL over brystene, men er M i midjen. Så da vil puppa enten tyte ut over, eller falle ut under 😂

(Jada, Change og lignende har bikini i store størrelser, men de er som oftest alt for kjerring, svindyr, eller feil passform. Helt håpløst!)

Sånn, utblåsing over, nå skal jeg ta fatt på enda en sommer i sportsbh i stede for bikini 👍

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Teyla said:

Jeg er så skuffet over lanseringen hennes av bikinier! Ble så glad i starten, hun skulle lage noe markedet trengte og som passet alle kropper (fritt etter hukommelsen slik jeg forsto det). At bikinitoppen har tykk kant og stor hempe bak er perfekt for oss med stopper bryst. Men så blir det umulig å bruke når det ikke er cup-størrelser 😔 Jeg må ha XL over brystene, men er M i midjen. Så da vil puppa enten tyte ut over, eller falle ut under 😂

(Jada, Change og lignende har bikini i store størrelser, men de er som oftest alt for kjerring, svindyr, eller feil passform. Helt håpløst!)

Sånn, utblåsing over, nå skal jeg ta fatt på enda en sommer i sportsbh i stede for bikini 👍

Jeg tror tanken er at de er så elastiske at det går på tvers av størrelser, men jeg er skeptisk selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tulltulla skrev (På 2.6.2021 den 5.31):

Utsolgt etter kort tid..

» det kommer mer folkens» med hjerter å kjærlighet.»

 

jupp.. i slutten av juni 🤣🤣

Gjør hun narr av kundene sine🤔🤔

Det er vel nå folk handler seg bikini, å ikke i slutten av juni???

Synes overdelen er alt for stor, å skulle gjerne sett den på mindre modeller,men fabrikken kunne visst ikke levere S til fotoshooten.

 

Synes som andre at det er rart at SE bruker L her, hun som kommer inn i mindre str ved reklame jobber for andre merker.

 

Jeg likte godt den grønne bikinien, men hadde ikke mulighet til å sitte å vente på lansering. I slutten av juni pluss leveringstid ble det derfor uaktuelt for meg å handle 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teyla skrev (4 timer siden):

Jeg er så skuffet over lanseringen hennes av bikinier! Ble så glad i starten, hun skulle lage noe markedet trengte og som passet alle kropper (fritt etter hukommelsen slik jeg forsto det). At bikinitoppen har tykk kant og stor hempe bak er perfekt for oss med stopper bryst. Men så blir det umulig å bruke når det ikke er cup-størrelser 😔 Jeg må ha XL over brystene, men er M i midjen. Så da vil puppa enten tyte ut over, eller falle ut under 😂

(Jada, Change og lignende har bikini i store størrelser, men de er som oftest alt for kjerring, svindyr, eller feil passform. Helt håpløst!)

Sånn, utblåsing over, nå skal jeg ta fatt på enda en sommer i sportsbh i stede for bikini 👍

Det er 4 hakk som man kan stramme/slakke rundt midjen da. Og strambare stropper! Så det burde gå fint ☀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teyla skrev (5 timer siden):

Jeg er så skuffet over lanseringen hennes av bikinier! Ble så glad i starten, hun skulle lage noe markedet trengte og som passet alle kropper (fritt etter hukommelsen slik jeg forsto det). At bikinitoppen har tykk kant og stor hempe bak er perfekt for oss med stopper bryst. Men så blir det umulig å bruke når det ikke er cup-størrelser 😔 Jeg må ha XL over brystene, men er M i midjen. Så da vil puppa enten tyte ut over, eller falle ut under 😂

(Jada, Change og lignende har bikini i store størrelser, men de er som oftest alt for kjerring, svindyr, eller feil passform. Helt håpløst!)

Sånn, utblåsing over, nå skal jeg ta fatt på enda en sommer i sportsbh i stede for bikini 👍

Sara selv har vel relativt store, silikon pupper og veldig smal midje, så vil jo tro det skal fungere for deg også :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (Akkurat nå):

Sara selv har vel relativt store, silikon pupper og veldig smal midje, så vil jo tro det skal fungere for deg også :) 

I følge henne selv har hun 75 eller 80 DD i BH, jeg er 75 G/H. Kan heller ikke sammenligne silikon med naturlig store bryst hva gjelder støtte og hold 😜 

Kan god tenkes at det går fint siden det er mye streatch, men hva er da vitsen med ulike størrelser? 

Men flott for Sarah at salget gikk så bra, er jo tydeligvis et marked for den fasongen bikini, så godt jobbet 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...